13 Şubat 2015 Cuma


Heheheeeyy ! Ben geldim yine yeni yenideeen :) buralar beni özledi mi bilmiyorum ama ben özledim buraları çomçoook ...
İlk blogumu açtığımda sene 2011 (:P ) ne diyeceğimi bilememiş sadece merhaba isimli bir şarkı paylaşmıştım şimdiyse bir giriş yazısı yazıyorum kendime hoşgeldin diyorum .Hoşçakallara alışmış bünyeye bir anda fazla yükleme olmasın o yüzden kısa keseceğim

Blog yazmak için öncelikle yeterli donanıma sahip olmak gerektiğini düşünmüşümdür hep , burayı günlükten bir tık ötede görüyorum o yüzden bugün bunu yaptım şu bana şöyle dedi bu böyle yaptıdan farklı şeyler olsun istiyorum ne kadar başarılı olurum bilmiyorum ...
(Hatta Belki bir kaç öykücükte yer alır  , aklımda çok çılgın planlar var aslında ama vakit yok o yüzden şimdilik plan olarak kalmaya devam edecek )

İnsan her geçen yıl diğer yıldan daha tecrübeli daha birikimli oluyor  özellikle bu son iki yıl bu anlamda benim için oldukça tatmin edici oldu değişimler birbirini kovaladı zaten eğer asıl değişim yoksa korkmak lazım insan değişerek gelişir öyle değil mi
(size değişimlerin  en açık bariz örneğini ben  söyliyeyim , burada paylaştığım şarkılarım genelde "post-rock" olacak o yüzden kendinizi hazırlıklı olun  :) )

sooo let's start , okay ? are you there ?  



Yani hepsi tabiki post rock olmaz meselaa o kadar heyy heyy dedikten sonra Neil Young 'ın parçasını anmadan olmaz hey  hey ! my  my ! :) 


8 yorum:

  1. Bazı şeyleri kabullenmiş olmak, bilinçlenmiş olmak, üstelik yeniden dönmüş olmak ne güzel! Hoşgeldin :) Eski blogunu bilmediğim için yenilenmiş halini takip ediyor olacağım. Umut, mutluluk dolu nice güzel yazılara ;)

    4 Hoşçakal kötü anıları götürmeli, 1 Merhaba'yı getirmeli bence :)

    Merhaba MariPosa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgördümm :)
      4hoşçakal 1 merhabaa hımmm iyiymişş :))
      Şarkı meydan okumasını şimdilik yapamayacağım sanırım yarıdan başlamak istemiyorum artık buralardayım nasılsa yaparım ;)

      Sil
  2. hoşgeldin çok sevindim ki yaaa. gelcam yine. neil young baba yaaa. gelmişti sonbaharda de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoşgeldinn :) yazın gelmişti diye hatırlıyorum temmuz gibi ve ben tabiki gidememiştim gelmez de artık bi daha buralaraa ..

      Sil
    2. Bugün duyduğum en iyi haber bu olsa gerek :) Yaşasın Hayat Ağacı blogu. Ama benim takip ettiğim blog listemde nedense gözükmüyor blogundaki yazılar (daha dorusu bu yazı) ? :s Herhalde yarına düzelir, umarım.

      Konser 15 Temmuzdu. Yağmur altında izlemiştik hatta :D Ama Neil'a can feda. Gene ıslanmaya hazırız biz :) Ön gruplardan biri de Büyük Ev Ablukada'ydı. İzlediğim en kötü grup. Net.

      Sil
    3. Tüm konser yanımdaki turist "hey hey my my" diye bağırdı. Ama Neil şarkıyı okumadı :D :D

      Sil
    4. Ne mutlu bana öyleyse :) ama neden gözükmüyor acaba link adresini de değiştirdim bu sebepten ötürü olabilir mi ki ?
      Hiç şaşırmadım nerdeyse gitmek istediğim bütün konserlere gitmiş oluyorsun kıskanıyorum bilesin !
      Büyük ev ablukada'yı sevmeyenn biriii yaşasınnnn , nasıl bir furyadır bilmiyorum bi anda herkes ablukacı kesildi ben de sevmiyorum kendilerini

      Harvest moon 'u söylemiş miydi konserde? ( hayır de hayır deeee.. )

      Sil
  3. Bilemedim valla. Neyse "kardeş siteler" bölümüne ekledim. Oradan direk ulaşırım buraya napalım artık :)

    Merak etme, okumadı adam :D Fakat okusaydı müthiş olurdu. Ne güzel şarkıdır Moon :) Ben en çok "Love and Only Love", "Only Love Can Break Your Heart" ve "Heart of Gold"a sevindim. "Rockin' in the Free World" da giderayak süpriz oldu.

    Cidden bir furya oldu Abluka ve gerçekten tahammül sınırlarımı zorladılar. Kendileri eğleniyor olabilir ama ben "-___-" ifadesiyle seyrettim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...