11 Mart 2015 Çarşamba

Hayat Beklemez

Diğer yazımda ufak bir seyahatim olacak demiştim nitekim oldu  güzel de oldu :) 

Bu yazı sizin de  kendinize bir hediye vermenizi sağlamak amaçlı olarak kaleme  alınmıştır

Egeden akdenize doğru gidiyorsanız eğer bol bol  turuncu ve yeşil göreceksiniz demektir Sonraa sonraa aynı zamanda yeşilin nasıl maviye döndüğünü de göreceksiniz demektir egeden akdenize gidiyorsanız akdenizin ne kadar güzel olduğunu farkedeceksiniz ama egenin her daim bir adım önde olduğunu düşüneceksiniz :)  ülkemin her bi köşesini seviyorum ve ne büyük şans ki güneydoğu anadolu dışında bütün bölgelerini görme şansım oldu , ( güneydoğu da listede az kaldıı :) ) ama yine de itiraf etmem gerekir ki kader  beni ülkede tutabilmek için ege ve akdeniz dışında yerlere salmıyor iyi de yapıyor sürekli doğu da olsam yurt dışında yaşama düşüncemin önüne engel olunmazdı iç anadolu da yaşasam ya da karadeniz de o kapalı gri havalar depresif kişiliğimle birleşip hayat enerjimi sömümürürdü marmarayı saymıyorum bile istanbul yaşamak için sizce de çok korkunç değil mi , yok olurum ordaa been neysee neyse başka başka neler gördüm traktör süren teyzeler gördüm iki katlı kocaman bir otobüsün nasıl kokoreçiye dönüştürüldüğünü veee nasıll hız sınırını geçince ceza alınacağını :D
Arkadaşla geçen yolun yalnız geçen yolculuktan güzel oluğunu ama yalnız yolculuğun tadının her zaman ayrı oluğunu hatırladımm :)

Coldplay u2 ikilisinden muhteşem bir grup olacağını bu yüzden yol boyu playlistimin onlardan oluştunu farkedince ikisinin de konserine gitmeden ölmemeye karar verdim böylece üçlendiler ( yann tiersen i unutmayalım )

Sanki lpgli aracım varmış gibi yol boyunca gaz fiyatlarına baktım 1.90 dan 2.10 2.25 , 2.30 a hatta 2,69 a kadar değişiyordu sebebini merak ettim sonuçta hepsi aynı boru hattından gelmiyor mu diğer merak ettiğim şeyse dağların yakından yeşilken neden uzaklaştıkça maviye döndüğü daha da uzak olunca da açık mavi buz mavisine döndüğü oldu ayrıcaa çobanların peşi sıra giden koyunlar acaba çobanı mı takip ediyorlardı yoksa her birinin takip etmek için ayrı sebepleri mi vardı sonrasında bu düşünce şu karikatürü hatırlattı


Seçimler yaklaşıyor , ne kadarı "seç"im olacağı belli olmayan oldukça ilginç bir seçim bizi bekliyor öyle ki bu seçim sonucu önümüzdeki Türkiye' nin nasıl bir yol çizeceğini belirleyecek heyecanla bekliyorum (umutla demeyi tercih ederdim)Konumuz seçimler gibi sıkıcı bir konu değil tam tersi size de bir haftasonu kaçamağı yaptıracak bir yazı olması yönündeydi ama insan ister istemez önündeki gerçekleri görüyor .. Nasıl görmesin belediyecilikten nasibini alamamış sade politikadan başka bir şey bilmeyen insanlar belediye başkanı olduğu bir yerel seçimden geliyoruz tamaaammmm sustum konuşmuyorum .TIP!
Şu aralar biraz aksattığım fotoğrafçılık yönümde var blogumda pek paylaşmadım farkındayım ama gezimden bir iki kare paylaşayım dedim bahaaar geliyooo kalkınnn çıkın gezin dolaşın hayat beklemez ! :) 

 İnsanlar hem diğerlerinden bir farkı olmak ister, istemeyen bile istemediğini söyleyerek farklılık yaratır aslında farklıdır da benzemez benzeyemez kimse kimseye her birinin farklı yaşantısı olmuştur her birinin farklı mutluluklar farklı acıları hepsi değiştirmiştir farklılaştırmıştır insanı diğer insandan aynı bu taş gibi.. Belki de bu kumsalda milyonlarca belki trilyonlarca taş vardır birbirinden farklı aynı insanlar gibi 


Çocukluğa dair en çok özlediğim şeylerden ikisi de  objektifte uçurtma ve pamuk şeker :)  filmlerde falan oluyor ama gerçek hayatta koskoca kız bir elinde uçurtma bir elinde pamuk şeker düşünsenize komik olmaz mı :) Aslında dilediğin gibi yaşamak gerek ama işte olmuyor her zaman .. O zamanlar da bize düşen onu çekimlemek oluyor 

Küçükken akşam üstleri uçurtma uçururduk yemek vakti geldiğinde de uçurtmayı indirmek yerine evin balkonuna bağlardık ipi onu nasıl balkona getirirdik orasını hatılamıyorum ama bir şekilde geliyordu düşünsenize balkondan uçurtma uçuruyorsunuz :) hadi boşverin onu düşünmeyin ,sadece fotoğrafa odaklanın akşam güneşi var hava hafiften soğumuş ama hala güneşin sıcaklığını hissediyorsunuz güneş birazdan bize veda edecek güle güle dercesine son ışıklarını paylaşıyor etrafta çocuk sesleri kuş seslerine karışıyor, kimisi batan güneşin tadını çıkarıyor kimisi çocuğuyla birlikte belleğindeki çocukluğundan kalma hatıraları uçurtma uçurmaya çalışarak canlandırıyor siz de elinizdeki son simit parçasını   yanınızda dolaşan kediyle paylaştıktan sonra  o güzel anın tadını çıkarırken çayınızı yudumluyorsunuz ,bir saniye sonrasını bile tahmin edemediğiniz bu hayatta   "anı yaşıyorsunuz" .. 

Çokta zor  şeyler değil , alın bir bilet bir günse bir gün iki günse iki gün hayata bir dur deyin  kendini seven diğer herkes gibi , kendinize vakit ayırın. 


Az kalsın unutuyordum buyrunuz ,
(If you go ;) )



 U2- Every Breaking Wave

(Yeni albümlerindeki ve yol boyunca dinlediğim en favori parçam )

8 yorum:

  1. Yazı da şarkı da fotoğraflar [nerede çekildiler acaba] da.. hepsi çok hoşlar :) Tam da şiddetli rüzgarlı istanbuldan sonra hem kemiklerimi, hem ruhumu ısıtmakta olduğum şu akdeniz günleri gibi. Gerçekten de beklemiyor hayat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Bu güzelim yer elbette Antalya! Akdeniz günlerini insan hiç bitmesin istiyor

      Sil
  2. Daha çok foto! :)

    Ben de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz :) bi dahakine daha çok fotoğraflı olur artık

      Sil
  3. Bir dakika hakem bey, cağnım İstanbul'a ve pek caaağnım olmasa da ezik sevimliliği olan Ankara'ma sataşma var :D G.Anadolu ve Karadeniz'in tamamını gezmedim fakat onun dışında gezdiğim yerler içinde sanırım benim için en özel olanı Hatay ve Adana'dır herhalde. Çok büyüleyici geliyor bana. Ne zaman oralara gitsem, orada ölüversem mutlu gidebilirim gibi hissediyorum. Ege'nin de tamamı güzeldir, katılıyorum. Hele o Ayvalık falan..

    Seçime gelince.. Oy kullanmayacağımı yazmıştım daha öncesinde. Hala da kafama yatıyor bu tercih. Çünkü toplumda bir kesimin iddia ettiği gibi bu seçimden sonra köklü değişmeler olacağına inanmıyorum. Öyle ya da böyle zaten değişen değişti bile. Artık bu saatten sonra da kahramancılık oynamak istemiyorum. Yeni bir parti kurulursa ve programı beni cezbederse seve seve gider oyumu kullanırım.

    U2'nun yeni şarkılarından bence en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani şimdi haksızlık olmasın Ankara'nın kendine has bir şirinliği var :) istanbula göre daha yaşanılır bir büyükşehir ammaa istanbul , nasıl yaşanır ki orada benim yaşamadan önce istanbul da yaşama kursuna falan gitmem gerekir herhalde :)
      Hatay'a hiç gitmedim bak merak ediyorum ben de , ayvalık tarafları da güzeldir fethiye civarları da Ege bir başka
      Seçim konusunda etme yapma oyunu kullan demek isterdim ama sen de haklısın ... Ama bir yandan son refaranduma bakınca %52 gibi eZici bir çoğunluğa sebep oy kullanmayanların sayısındaki artıştır yine de sen bilirsin zaten dediğim gibi ilginç bir seçim olacak

      Sil
  4. ne güzel anlatıyorsun sen yaaa. u2, joshua tree ne albüm ama yaaa. akdeniz ege şanslısın tabii. eh ben de hep bu bölgelerde oluyom. yani izmir istanbulda yaşayıp akdenize tatile gidiyom hep çünkü ancak güneyde yüzebiliyom.

    o sondaki uçurtmalı fotodaki yer neresi ama ya? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye ancak akdeniz 'de kaldırma kuvveti daha çok o yüzden :P ege denizi da bir harikadır özellikle didim dolayları :D
      Fotoğraflarımın ikisi de Antalya'da çekildiii :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...