4 Mart 2015 Çarşamba

Uçan Garsonlar



Uçan Garsonlar ! Evet yanlış duymadınız günümüz ve geleceğin teknolojisi robotlaşmanın olumlu getirilerinden biri de bu ,  Bugün  Cnntürk'te yayınlanan dünyanın 1001 hali programında gördüm drone yani insansız hava aracı olan (iha) bir versiyonu olan bu robotlarla Singapur'da bir restoranda garsonların yerini almaya başlamış oldukça hoşuma gitti siz değerli okuyucularımla paylaşmak istedim :)  İlgili haber için tık tık

Ayrıca kesinlikle tavsiye ediyorum cnntürk'te yayınlanan "dünyanın 1001 hali" proğramını izleyin dolu dolu içeriğiyle Emin Çapa'nın güzel sunumu birleşince ortaya cidden iyi işler çıkmış 

4 yorum:

  1. alla allaaaa bah bah bah yaaa tamam dinlerim.

    ya kardeş payı dizisinde de robot garsonlar var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle miymişşş , dizi izlemiyorum kiii :) Senin her güne dizin mi var yaa

      Sil
    2. yok yaa medcezir izliyodum sadece. sona "kardeş payı" çok seviyom ona yeni başladım. yutuptan izliyom. serçe sarayı yeni başladı şu anda izliyom. onda da çok sevdiğim tiyatrocular var o yüzden işte :) dizilerle ilgim yoktu hiç. şimdi üç tane oldu. :) ama serçe sarayı kadrosunu ne yapsa izlerim zaten. onur ünlü mert fırat alican ulusoy melisa sözen filan işte. :)

      Sil
    3. o zamaaaan bana öyle gelmişş :)) ciddi misin kadro çok sağlammışş saydıklarının hepsini çok severimmmm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...