29 Mart 2015 Pazar

Yeni eve Merhaba


Bu neyin fotoğrafı olabilir en ufak fikriniz var mı acaba ?


Bazen farklı bir ülkede yaşasaydım nasıl olurdu diye düşünmeden edemiyorum .
Mesela Mauritius gibi bir ada'da yaşasaydım  zamanında sırasıyla Portekiz  Fransız İngiliz  sömürgesi olan  hint okyanusunda bir ada ülkesinde , Muhtemelen ekvatorda da yakın olacağım için 365 gün tatil havasında olurdum. Hem Fransızca hem İngilizce bilirdim ufak bir tropikal ada olduğu için  bu şekilde iş hayatı gibi bir terim hayatımda yer almazdı hayat daha mı kolay olurdu bilmiyorum
Ya da norveç'in ufak bir kasabası olan hammfest'te yaşasaydım , gündüzleri balıkçılık yapar geceleri ise özel kutup giysimi giyer elime kahvemi alır dünyanın bence en büyük harikalarından biri olan kuzey(kutup) ışıklarını izlerdim
Amerika'da ,meksika ya da pakistan 'da yaşamım nasıl olurdu dye sormadan edemiyorum ama her seferinde  bir şekilde sürer giderdi diyorum kendi kendime ..  ne için ? Neden ? Bütün amaç bu mu ? Sorularının bilinmezliği içinde yıllarımın nasıl geçip gittiğini basit bir aynadan izlerdim .
İşte bütün bir yol boyunca bunları düşündüm aslında bütün amacım  içinme sinmeyen evi içine sindirmekti ama sanıyorun pek başarılı olamadım :) nasıl olabilirim kii eve girmemle birlikte çok değerli çok sevdiğim(!) eklembacaklıgillerden oluşan bir karşılama komitesi karşıladı beni !!! Hem de sağolsunlar " yalnız " bırakmamak amacıyla bütün bir eve dağılmışlar . Tamam kabul hayvanseveriz dedik ama sonuçta her şey gibi o da bi yere kadar değil mi ? Yani sabahları kalktığımda ekmeğimi hamam böceğiyle gece de kitabımı bir gümüşcünle paylaşmak istemem :)

Bugünlerde geçecek barış ilan edeceğiz elbette o zamana kadar da hayatın olağan akışı içinde bu eve de alışacağım. Alışmak. Tanrının insana verdiği en büyük iki şeyden biri . Diğeri ise "unutmak " her şeyin hatırlandığı hiçbir şeyin unutulmadığı bir dünya azap içinde geçerdi. 

Son olarak paylaştığım fotoğrafın ne olduğu hakkında ne düşündünüz bilmiyorum ama adı "kayadaki yaşam" zira yukarıdaki estantane bir kayanın üstündeki yosunlardan ibaret . Her şekilde yaşam insanı bir yerlerden yakalıyor sadece yer ve zaman farklı :) 

6 yorum:

  1. Bak yine ben yazmışım gibi cümleler buldum: "Alışmak. Tanrının insana verdiği en büyük iki şeyden biri . Diğeri ise "unutmak " her şeyin hatırlandığı hiçbir şeyin unutulmadığı bir dünya azap içinde geçerdi."

    Gerçekten de öyle. Alışmayı da unutmayı da öğrenmek lazım bir şekilde.

    Hayırlı olsun yeni evin, yeni hayatın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceki hayatımızda bir akrabalığımız falan mı vardı acaba ne dersin :))
      Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Terazi olmandan şüpheleniyorum ama emin değilim :P

      Sil
    3. Malesef yaz çocuğuyum ben , yengeç ! :) senin terazi sanırım ?

      Sil
    4. Ben teraziyim, terazilerle pek iyi anlaşırım da ondan dedim :) Ama yengeç de olur. En yakın arkadaşım yengeçtir :)

      Sil
    5. Benim bu konularda pek bilgi sahibi olduğum söylenmez ama en yakın arkadaşlarımdan biri benim de teraziydi onu biliyom bak :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...