25 Nisan 2015 Cumartesi

5.Gün//EN ÇOK SEVDİĞİNİZ DRAM FİLMİ HANGİSİDİR ?

Ne kadar zor bir soru buu özellikle de benim gibi dram sever biri için :) Moralim bozuksa keyfim yerine gelsin diye komedi değil dram açar izlerim nedeni sormayın öyle işte (hayır mazoşist falan değilim :P )

şimdii bir kaç tane söyleyeceğim aslında daha fazla var ama şimdi aklıma gelenleri yazaym

Yerli ;

Çağan Irmak hayranı olarak tabiki BABAM VE OĞLUM
Şener Şen hayranı olarak tabiki      EŞKİYA

Yersiz ; yersiz ne ya :D Yabancı dicektim

Kate Winslet  hayranı olarak   ETERNAL SUNSHİNE OF THE SPOTLESS MİND (Hatta bir itiraf , filmi izledikten sonra ben de saçımı mavimsi bir yeşile boyamıştım :D )
İnsan bazı anlarda cidden bazı anılarının yok olmasını istiyor şimdilik bilim o kadar ilerlemedi ama insanoğlu öyle bir yaratılmış ki en büyük mükafatı unutmak ve alışkanlık olmuş . Yokluğun yeri hiçbir zaman dolmaz ama alışırsın . Hiç zaman iyi kötü hiçbir anı kaybolmaz ama unutursun .
 
Bir de çok sevdiğim Beck şarkısı var ki unutulmaz şarkılar listemin başlarında durur yıllardır :)
(beck- everbody's gotta learn sometimes)



Yahudi soykırımıyla ilgili o kadar çok film var ki  cidden bir kısmı iyi yapımlar ama ben içlerinde en çok schindler's list' i severim bu film denilince özellikle aklıma şu replik gelir ..Kİ bence filmin en etkileyici sahnesidir.
"Daha fazla insanı kurtarabilirdim. Bu araba. Satsam, Goeth bu arabayı alırdı. Arabayı neden satmadım ki? On kişi ederdi. On kişi. On kişi daha. Bu iğne, iki kişi. Bu altın. İki kişi. Buna karşılık bana iki kişi verirdi. En azından bir. Bana bir kişi verirdi, bir kişi daha. Bir insan daha. Bir insan, Stern. Bunun için… Daha fazlasını kurtarabilirdim. Kurtarmadım ! Kurtarmadım ! "
(Oskar Schindler)

Bu filmi sevmem de diğer bir neden ise sanıyorum yönetmen koltuğunda Steven Spielberg oturması cidden bana göre harika bir yönetmen onu ilk ufacık yaşta E.T. ile tanışmıştım sonrasında teker teker bütün filmlerini izledim  iyi ki var :) <3
 
 
 
Daha o kadar sayablirim ki bu sorunun anlamı kalmaz o yüzden burada kesiyorum geçelim diğer soruyaaa :)



6 yorum:

  1. eternal çok sevdiklerimden yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil yaa :)

      Sil
  2. İçinde Jim Carrey olan filmler benim için hep komedi :P Sen dram kategorisine koyunca Eternal'i şaşırdım. Ne filmdir ama! Ve evet unutmak en büyük mükafat belki de.

    Şu Shindler's List'i hep görürüm de bir türlü izleyemedim.

    Eşkıya hiç eskimiyor. "Gerekirse on milyonun da yüzüne bakıcam" unutamadığım repliktir. http://afede-hali.blogspot.com.tr/2013/08/eskiya-gerekirse-10-milyonun-da-yuzune.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jim Carrey bu filmle her filmin üsttesinden gelebileceğini kanıtlamış bence dram alanında devam etmeli hatta bence aksiyon bile çekebilir :P
      Schindler'i mutlaka izleeee , birazcık uzun ama kesinlikle değer izledikten sonra bir kaç gün etkisinden çıkamamıştım ..
      Evet yaa ne kadar güzel anlatmış o film .. replikler şahane :)

      Sil
  3. eternal sunshine of the spotless mind benim için de listedeki sorulardan birinin cevabı. tabi burada söylemeyeyim şimdi. ama birinin 5. güne cevap olarak yazması hoşuma gitti. :) ay ne güzel bir film yahu bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa merak ettim şimdi hangisi acaba bir anca gelsin cevabı :))
      Evet yaa ne güzel film bir kaç kere izledim ama hala yine bıkmadan usanmadan izleyebilirim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...