25 Nisan 2015 Cumartesi

6.Gün //En sevdiğiniz Komedi Filmi

Komedi bence çekilmesi en zor film türlerinden biridir öyle ince bir çizgi var ki çok abartırsan bayar , az tutarsan sıradanlaşır .Bu iki çizgiyi tutturabilmek beceri işi .. Böyle düşünce de haliyle her filme gülemiyorum aslında gülmeyi çok severim hatta öyleki  gülmeden geçirdiğim her günü boşa geçmiş sayarım ama söz konusu filmler oldu mu ince eleyip sık dokumalta fayda var öyleki kamerayı alan yönetmen kamera kariıaına geçen herkeste kendini oyuncu saymaya başladı .. Neyse neyse uzatmadan cevap vereyim :)

Yerli ;


Yerli olarak çok fazla komedi türünde film var  aralarında beni güldüren elbette vardır ama cem yılmazın tespitleri benim için her zaman ayrı :) film kategorisinde değerlendirmek pek doğru mu bilmiyorum ama en sonki fun da mental 'i izlerken gülmekten karnım ağrıdı :)
          
Yani mesela şu tespiti o kadar doğru ki :D 

Yabancı ; 

Yabancı olarak da bir çok gereksiz hollywood filmi var ama ben bu konjsa biraz daha tutucu davranıyorum bana göre Charlie Chaplin bir ekoldür güldürürken düşündürür onun filmlerini izlerken hangi yılda olduğunuzu unutabilirsiniz öyle filmler ki kült kelimesi anlam buluyor adeta :) özellikle de Modern Times filmini çok severim elbetteki tam bir komedi kategorisine konulamayabilir ama benim için sade kahkaha atmaktan öte sinema eğlendirirken düşündürmeli .. En sevdiğim sahnelerindn biri  :) 

10 yorum:

  1. Cem Yılmaz'ı bende çok başarılı buluyorum ama bence fundamentals o kadar iyi değildi. Charlie Chaplin'in dediğin filmini izlemedim ama bu videoyu izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem dediğim gibi ben toptan güldüğüm için esprilerine hepsi komik geliyor :)
      Modern Times 'ı mutlaka izleyin çok güzel çok :)

      Sil
  2. Arkadaşların ısrarıyla toplanıp Cem Yılmaz'ın gösterisine gitmiştik. Baya uzun sahnede kaldı. Ama (başıma iş gelmeyecekse) 2-3 kez güldüm. Ata Demirer'e ben daha fazla gülüyorum :(

    Chaplin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden sevmiyosunn şaşırdım bak şimdi :) Ata demirer bana bir kopyacı geliyor ya nedense yani yaptığı tespitler o sahnedeki konuşmalar kağıttan okuyormuş gibi ona da gülüyorum ama o hissi veriyor neden bilmiyorum bi de çok üretici değil sankim tek kişilik dev kadrodan sonra başka gösterisi olmadı bildiğim kadrıyla ?

      Sil
    2. Tam yılı hatırlamıyorum (2007-8 arası olabilir), Ata Demirer'in Avrupa Yakası'na dönüşünden önceki yaz Bodrum'da izlemiştim yeni şovunu. İsmi aklımda kalmamış ama sanırım Tek Kişilik Dev Kadro 2 gibi bir şeydi. Baya güldürmüştü. Hatta yan sırada Gülse Birsel ve Binnur Kaya falan vardı :D Daha sonra basından okuduğum kadarıyla o şovdan sonra oturup ikna etmişler diziye dönmesi için.

      Sil
    3. Baktım şimdi nette de evet varmış 2. Si ama 3 . Sü yok :P gösterilerinde kilosuyla çok dalga geçtiği için belki zayıflayınca dalga geçecek konu bulamamıştır :D
      Avrupa yakası da ne diziydi amaa bu tarz kaliteli yapımlar artık olmuyo .. Gülse birsel'in yalan dünyası bile kaldırılmış . Gerçi hiç şaşırmadım ben onu gezi olayları zamanında kaldırırlar diye düşünüyordum

      Sil
  3. Komedi zeki espriler varsa seyredilir. Ama herkes beceremez.. ")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya tam demek istediğim şeyi demişsin zeki espriler şart :)

      Sil
  4. vay be çaplin seçiyosun valla bravo pek kimse demez bunu bak hep popülerleri sölerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komedi zor iştir ne hikmetse popüler kültürde de zor olan ne varsa bol olan da o , çok fazla komedi yapılıyor ama hiçbiri bi chaplin kalitesinde değil olamaz da zaten :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...