27 Nisan 2015 Pazartesi

8. Gün // Sizi mutsuz eden film seçin

Mutsuzluk demeyin bana .. keşke hiç mutluluk olmasaydı böylece mutsuz olduğumuzu da anlamazdık ya da mutsuzluk olmasaydı mutlu olduğumuzu anlamazdık stabil hayatımıza devam ederdik daha güzel olurdu ..

Belki kişisel sebeplerden ötürü belki de müziklerinden bilmiyorum ama   Sweet November filmi beni izlerken çok üzdü ağla ağla bir hal oldum .. Bir çok eleştirmenlerce en kötü kitap uyarlaması olarak ilan edilse de ben de gayet istenilen etkiyi yarattı .




Fragmanda dinlediğiniz bu muhteşem ses Enya 'ya aittir :)
 

8 yorum:

  1. Kitap uyarlamaları kitabı okuyana kötü zaten. Diğerleri seve seve izliyor bir beklentiye girmediği için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de okumamıştım kitabını bu tarzlar romantizm kokan kitapların genelde okumak yerine filmleri izlemeyi tercih ediyorum

      Sil
  2. Sonu acıklıydı ama severim bu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa hayatta yeteri kadar mutsuz son varken filmlerde bari mutlu son olsun istiyor insan ama nafile :/

      Sil
  3. Hadi yaa aslında baya dalga konusu olduydu sweet november 'ı kasımda aşk başkadır şeklinde çeviri yapıldığı için :)

    YanıtlaSil
  4. ay üzücü ama ağlamak güzel böle filmlerde yaaaa :) ne film yaa tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmdeki gibi şeyler olmasın böyle filmler çekilmesin biz başka şeylere ağlayalım bu daha güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...