20 Nisan 2015 Pazartesi

Film MEYDAN Okuması // 1.Gün

Büyük bir hevesle başlamama rağmen ne kadar zormuş bu meydan okumalar aman tanrımmm :) karar vermekte oldukça zor , 1. soru ne diyor en sevmediğiniz film , filmler dememiş o yüzden bir tane versem en sağlıklı cevap olur diye düşündüm içlerinden en sevmediğim hangisi diye düşündüm düşündüm bir cevaba ulaşamadım o yüzden malesef ki bir yerli bir yabancı seçmeye karar verdim aslında bunlardan daha az sevdiğim filmler oldu ama o kadar az sevmişim ki hafızamda hiç yer edinmemişler :)

ilk olarak yerli


Yumurta -Semih Kaplanoğlu 
İtiraf ediyorum bu filmi Nejat İşler var diye izlemiştim ama cidden çok sıkıcıydı bazen festival filmi yapacağız derdine düşüp bana göre gereksiz yapımlar ortaya çıkarabiliyorlar her ne kadar ödül almış olsa da o derinliği yakalayamadım ve dolayısıyla üçlemnin diğer filmlerini de izlemedim belki sonradan tekrar bir şans verilebilir


Sunrise Üçlemesi -Richard Linklater
Aslında bu tür filmleri severim özellikle oyuncuları da bu kadar iyiyken ama nedense sevemedim hatta ilk ikisini izledim üçünüsünü izlemedim belki o aralar bu romantizmi  kaldıramamış olabilirim tekrar şans verilebilir Zira puanı da sevenleri de çok fazla :)

Ayrıca şunu belirtmeden  geçemeyeceğim bir frekansım var ve bu frenkansı yakayabildiğim insanlarla müziklerle filmlerle  kitaplarla çiçeklerle arabalarla vs. kısacası hayatımdaki her şeyde bu frekansı tutturabildiklerimle devam ediyorum ve boyhood 'dan sonra anladım ki Linklater o frekansı yakalayabildiğim bir yönetmen değil .



Off bunu yazmayacaktım ama içim rahat etmedi  utanarak paylaşıyorum evet bunu bile izledim .  :D

(Number one bu evet bu :D)


10 yorum:

  1. Başıma iş gelmeyecekse Before serisinin hastasıyımdır :(( Her ne kadar son filmi daha izlememiş olsam da :D

    Semih Kaplanoğlu'nu çok merak ediyordum. Mimledim şimdi, yorumundan sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım benim bunu demem gerekiyor yani başıma iş gelmeyecekse before serisini sevmiyorum :D dediğim gibi o kadar seveni var ki acaba ben de mi sorun diye düşünmeden edemedim sanırım ben de ikili ilişkilerde iyi olmadığım gibi ikili filmleri de sevemiyorum grup insanıyım :P

      Sil
  2. Olmadı MariPoSa. Sanırım film zevklerimizi tutmadı ilk gün itibariyle :)

    Nejat İşler'e de, Semih Kaplanoğlu'na da, Linklater'a da, bir kez daha Nejat İşler'e :) bayılırım. Ama son filmi izlemedim :P

    YanıtlaSil
  3. Ayy şimdi sen böyle çok ciddi bi şekilde olmadı Mariposa deyince bi kötü oldum sanki yapmamam gereken bişeyi yapmışım gibi hissettim :D
    Senin meydan okumanı göremedimm haniiii özlettin artıık yazmaya ne zaman başlıcan bi sayede düzenli olarak yazarsın hem ne güzel oldu :)
    Nejat işlere ben de bayılıyorum da diğerlerini nasıl seviyorsun cidden anlamadım zevk meselesi sanırım :) yumurta filminde hiç abartmıyorum 10 dk boyunca karanlıkta beklediğimi bilirim ve galiba şuan hatırladım ben süt filmini de izlemiştim yoksa bal mıydı ? Kahvaltılıj bişeydi ama :D
    Bi de Linklater'in boyhood 'nu da sevdin mi onu merak ettim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son filmi aman diyeyim izleme ben hala hangi kafayla izledim acaba diye düşünüyorum :D

      Sil
  4. Nejat İşler'in oyunculuğunu ben de çok severim. Ama festival filmleri konusunda katılıyorum. Elitist bir çevre için de yapıldığından biraz da biz gibilerin çok anlayamayacağı şeyler giriyor araya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani sonuçta bir Nuri Bilge Ceylan bir Zeki Demirkubuz gibi yönetmenler de çok iyi festival filmleri yapıyor ödül de alıyorlar onları gayette seviyorum ama bana bu yönetmenin filmleri biraz hissiz geldi yani izlerken bir şeyler tam oturmuyor ya da dediğin gibi bana öyle geliyor bilemiyorum :)

      Sil
  5. bal süt yumurta çok ama çok sıkıcı filmler yaaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...