21 Nisan 2015 Salı

Film MEYDAN Okuması // 2.GÜN

Ahh keşke bütün sorular bugünkü gibi kolay olsaaa :)


En soon ; Oscara aday olan ve sadece en iyi görsel efektle dönen  İnterstellar 'ı izledim bence özellikle geçen seneki gravity filmini düşündüğümüzde hakkı yendiğini düşünüyorum gayet güzel ilgi çekici bir filmdi Nolan kardeşler harikalarına benim nazarımda bir yenisi daha eklemiş oldular :) İzlemeyen ve izlemek isteyenler için buyrun fragmanı

 
Not : Anne Hathaway  çok iyi oynamamış mı bu kadına bayılıyorum . Anne Hathaway demişken son zamanlarda interneti sallayan şu videosunu paylaşmadan edemiceeem Miley'den çok daha iyi oynamış :D
 

10 yorum:

  1. anna klibi çok tatlıymış yaa. gelcem yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılcan mı katılcan mıı :)

      Sil
    2. katılmayı denicem bahalım yarın öbürgün :)

      bu ikinci gündeki soru ne anlamadım ki mesela :)

      Sil
    3. Çok haklısın yaa ben bunu hep yapıyorum konuşurken de yazaken de hep kafamda düşündüklerimîn hızına yetişemiyorum dolayısıyla bazı şeyleri atlıyorum burda da soruyu yazmayı atlamışım :D
      "En son izlediğiniz film hangisi ? "
      bugünün sorusu buydu :) katıl sen katıll hiç olmadı bir kaç gün biriktirir toplu olarak cevap veririsin ;)

      Sil
  2. Interstellar aslında fena değil ama son 20dakikasında bana daral gelmişti sinemada. Daha güzel bir son yazılabilirmiş bence. Hathaway <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 dakikasında daral mı geldi tahmin ettin mi yoksa ne olacağını ben hiç tahmin edememiştim :)

      Sil
  3. Bence gereğinden uzundu film her şeyi bir sona bağlamaya çalışmışlar ve Anne Hathaway'i bir tek ben mi bu kadar antipatik buluyorum acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizzz :)
      Evet haklısınız biraz fazla uzundu ben normalde sıkılsam bile bir filmi bitirmeden asla kapatmam işler yoğun olduğu için ve dediğiniz gibi biraz gereğinden fazla uzun olduğu için ikiye ayırıpta izlemek zorunda kalmıştım :)

      Sil
  4. Ay bu Wrecking Ball videosunu arıyordum, ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  5. Heheh rica ederim :)) keşke bizim ülkemizde de böyle proğramlae düzenlense birisi acuna söylemeli bu fikri :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...