23 Nisan 2015 Perşembe

Film MEYDAN Okuması //4.GÜN (En korkunç gün )

Bugünkü sorumuz , "En sevdiğiniz korku filmi hangisi ?" aslına bakılırsa dün de dediğim gibi aksiyon ve korkuyla pek aram yoktur ama arkadaşlarla toplaşınca korku filmi gecesi yapyanımız  da yok denecek azdır :) ben de onlardan biriyim özellikle çocukken bütün apartmanın çocukları bir evde toplanır ışıkları söndürür korku filmi izlerdik ne eğlenceli olurdu :)Film bitince de ışıkları yakmadan ya körebe oynar ya da bir birimize korkunç hikayeler anlatırdık ne kadarı doğru bilinmez ama filmlerden çok o "yaşanmış" dedikleri hikayeler korkuturdu beni , diğer yandan da benim niye hiç korkunç hikayem yok diye düşünürdüm çocukluk işte korkunç hikayem olsun istiyorum sanki çok güzel bir şeymiş gibi :D
Neyse neyse bugünkü soru için şöyle bir hafızamı yokladım biraz imdb'den kopya çektim ve sonunda çoğunuzun bildiği ve izlediği bir Nicole Kidman klasiği "the others"  filminde karar kıldım bunu da yine arkadaşlarla ilk çıktığında izlemiştik işin açıkçası ben ilk izleyişimde sonunu anlamamışım yıllar sonra tekrar izleyince farkettim :D
bilmeyenler için fragmanı da buraya koyuyorum ;

Bi de imdb listesine bakarken birinci sırada bir film gördüm, korku filmleriyle aram pek olmadığı için hiç adını daha önce duymamıştım , The exorcist , bir fragmanına bakayım dedim harbi yapıldığı yıla oranla oldukça korkunç müsait zamanda onu da izleyeceğim buyrun fragmanı

gece gece korku filmi postu girmekte ayrı bir korkunç :P O değil de şeyi merak ediyorum korku filmlerinin puanları hep düşük oluyor sizce bunun sebebi korku duygusunu verelim derken yönetmenlerin sanattan uzaklaşması mıdır nedendir ne düşünüyorsunuz bu konuda ?

17 yorum:

  1. Exorcist tam da korku sinemasının altın dönemine ait yetkin bir örnek. Çok severim. Omen de kardeşi sayılır. 70'lerin korku filmleri her zaman benim için ilgi konusu olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omen.. Onu da hiç duymamıştım , yazayım bunları bi kenara arkadaşlarım gelince izleriz :D yani yanlış anlaşılmasın yalnız kalınca korkacağımdan değil tabi canım hani daha eğlenceli olur diye :P

      Sil
  2. ay ben bütün korku filmlerini izliyorum yaaa. istersen sor bana sölerim sana iyilerini :)

    YanıtlaSil
  3. Ne çok varmış korku seven yaa :) evet evet istiyom , en sevdiğin üç tanesini söyleyebilirsin meselaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi de bi de seninkileri göremiyorum ben halaa toplu mu yapcan :P

      Sil
  4. ay hemen izle bu gece. James Wan.

    dead silence ve ruhlar bölgesi 1-2.

    :)
    olmazsa söyle söylerim.

    The Conjuring
    Julia'nın Gözleri.
    Dehşet Kapanı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece mi izliyim tek başıma mııı :O isimleri bile çok korkunçlu ama olsun bugün olmazsa bile en kısa vakitte izlicem :)

      Sil
  5. o zamaaan.

    bu gece, kırmızı renkli gri kamyon adlı filmi izlesenee :)
    veya "neredesin süpermen"

    biri balkan diğeri kuzey filmi. hadiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uff ne güzel isim o kırmızı renkli gri kamyon :) tamaaaam seni mi kırcam izlerim :)
      Sana da bn önereyim diycem ama sen çoktan seçmişsindir :D

      Sil
    2. önerseneeee. izlerim sonra da yazarım kiii :)

      Sil
    3. Hımm öyleyse ben de ispanyadan söyleyeyim los amantes del circulo polar izlee :) izledin mi yoksaaa

      Sil
    4. duydum izlemedim ama söz izlicem ve yazcam. ispanya sineması favorilerimden yaaaa. 1 fransa 2 italya 3 ispanya :)

      Sil
    5. Aynen yaa bak bi de italyan vardı çok ilginçti konusu adını unuttum şimdi hatırlayınca onu da söyliyeyim izle :)
      los amantes del circulo polar benim için çok özeldir umarım beğenirsin ben de izlicem yazarım bloğumun ilk korku yazısı senin sayende olacak :D

      Sil
  6. baksana yazdım miminiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi süpersin deep :)çok sevindim senin katılmanaa

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...