20 Nisan 2015 Pazartesi

FİLM MEYDAN OKUMASINA VAR MISINIZ ? :)


Son günleeeer .. Zor günleer .. Geçip giden günleer . Geçip gitsin mümkünse gelmesin bi daha bugünler geliyim 50-60 ıma emekliliğimi yaşayayım torun seveyim tek sorunum emekli albayın arabasını neden oraya park ettiği 2. Katta oturan sultan hanımın kekinin nasıl o kadar kabardığı olsun istiyorum çok mu şey istiyorum yahu sanıyorum çok şey istiyorum gelemiyor o günler ben hala yerleşik hayata bile geçememiş vaziyette gençliğimi sömürmekle meşgulüm ev arkadaşlarımda da durum aynı (onlar da sağolsunlar gençliğimi sabrımı sömür allah sömür..) soranlara selamları var kemirgengillerden lağımus fareus , eklembacaklılardan adı temiz kendi pis hamamus böceğus yani nam-ı diğer karafatma ( biraz obez olanlarıdan) hepiciğinin selamları var .Selamları var diyorum zira evi ikinci defa  ilaçlatmama rağmen direnişlerine devam ediyorlar tamam takdirle karşılıyorum cidden sıkı bir savaş oldu :D ama benim de artık bir evim olmalı  bu göçebe hayata son vermeliyim öyle değil mi .. Görenler leyleği havada görmüşsün hop ordasın hop burda, bilmiyorlar ki asıl sebep farklı, bende yok canım ne havası uzayda gördüm o derece deyip espriye vuruyorum ammmma yiter gari yahu (bak şimdi gece gece içimdeki egeliyi ortaya çıkarttırdılar yine :) ) neyse sakinim...


Ne diyordum selam faslı bitirmeye çalışıyordum evet şimdi asıl konuya gireyim çok değerli blogdaşım zihninarkasokaklari yeni ve sonuncu 3. Meydan okumasını gerçekleştiriyor diğer ikisi (kitap ve müzik) katılamadım bu sefer ki sinema üzerine olacak güzel şeyler çıkacağa benziyor :) Katılmak isteyen herkesi bekleriz , isteyene Sorular burada yer alıyor 
"                                                           "
1.Gün- En az sevdiğiniz film hangisi? 
2.Gün - En son izlediğiniz film hangisi
3.Gün - En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu kim?
4.Gün - En sevdiğiniz korku filmi hangisi?
5.Gün - En sevdiğiniz drama filmi hangisi?
6.Gün - En sevdiğiniz komedi filmi hangisi?
7.Gün - Sizi mutlu eden bir film seçin.
8.Gün - Sizi mutsuz eden bir film seçin.
9.Gün - Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin.
10.Gün - En sevdiğiniz yönetmen kim?
11.Gün - En sevdiğiniz sinema salonu hangisi ?
12.Gün - En sevdiğiniz animasyon/çizgi film hangisi?
13.Gün - En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?
14.Gün - En sevdiğiniz film repliği hangisi?
15.Gün - En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisi?
16.Gün - Bu sene şimdiye kadar izlediğiniz en iyi film hangisi?
17.Gün - Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi?
18.Gün - Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.
19.Gün - Favori aktörünüz?
20.Gün - Favori aktrisiniz
21.Gün - Sizce en çok abartılan film hangisi?
22.Gün - Sizce en az kıymeti bilinmiş olan film hangisi ?
23.Gün  - En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi ?
24.Gün - Favori belgeseliniz
25.Gün - Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.
26.Gün  - Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.
27.Gün - En sevdiğiniz klasik film hangisi?
28.Gün - En güzel film müzikleri hangi filmdeydi sizce?
29.Gün - Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi ?
30.Gün - En sevdiğiniz film hangisi?


yaa bi de yaz geliyormuş öyle duydum bana her ne kadar gelemese de duyumlarımı  bu fotoğraf güçlendirdi kendi kendime ayva çiçek açmış yaz mı geliyor diye düşünmeden edemedim :P  
Sonra haftasonu biraz insan içine karışınca farkettim ki  yazın geldiğini tek farketmeyen ben kalmışım :D hala montumla birlikte düzeyli ilişkimi sürdürürken hemcinslerimin bir kısmı şortlarıyla gezebilmek için havanın   20 derece üstüne  çıkmasını bekliyorlarmış . Tamam burada sekülerlikten dem vuruyoruz ama bu biraz da sanki teşhirciliğe giriyor gibi geldi bana herkese saygım sonsuz ama bana göre öyle nisan ayı çiçek böcek ayı sıcak ayı değil mazallah üşütürsünüz bak demedi demeyin giymeyin o şortları daha erken hava soğuuuk hem ayrıcaa sizi seven her halinizle sevsin :P
Babananne yorumumu yaptıktan sonra artık gidebilirim sanırım 


Gitmeden  yeni tanıştığım gruptan bir şarkı paylaşmak istiyorum iyi dinlemeler :)

 ( All time low - Something's gotta live )



Günlerdir sanki bilindik gibi geliyordu sanki daha önce dinlemiş gibiydim nerden nreden derken şu an farkettim şarkıyı paramore'un şu şarkısına benzetiyormuşum ondan bu iç ısınma sanırım nesini benzetiyorsun birinin solisti erkek diğerinin kız demeyin müzikal olarak tını olarak anlayın işte  :) ayrıca itiraf etmeliyim ki   kendilerini  pop punk kategorisine değerlendirseler de  ben ilk başta alternatif rock olduklarını sanmıştım 

not : Sadece 'I'm dying to live ' şu söz için bile  dinlenir bu şarkı ..

4 yorum:

  1. O hayali ben de istiyorum :D Mahallenin amcası olup, tüm gün oturmak istiyorum. Balıklarım filan da olur belki. Gerçi kedilerim yer falan şimdi yazık hayvancıklara :( Yeni bir şarkı daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık işine hiç karışma deriö ne kadar iyi bakarsan bak ölüveriyorlar :(
      kedilerim derken senin kaç tane kedin var :)

      Sil
  2. Yazdığım yorum gitti :/ Umarım hatırlarım :)

    "Yapmaaaa! 'Her yaşın ayrı bir güzelliği var' gibi bir klişe laf edeceğim ama inan bana doğru. Sanıyorum ki benden birkaç (belki daha fazla :P) yaş küçüksün ve bana 20'lerimin başını hatırlatıyorsun. Şimdi imkanım olsa, o yılların afede'sinin karşısına çıkıp özür dilemek isterdim; dünyasını zehir etmeye çabaladığım için. Rahat bırak MariPoSa'yı. Yaşasın, hissetsin, keyif alsın, acı çeksin ama bunla dalga geçsin, gülsün. Tomurcuk güllerine de bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim ;)"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afede öyle bir demişsin ki gören seni her şeyi görmüş geçirmiş ununu eleyip eleğini asmış sanır :D bak sen benim böyle olduğuma aslında yaşam mottom " anı yaşa" ama bi ara bi kaybettim ipin ucunu daha da yakalayamadım şimdilerde orda burda yakınma hobim oldu işte :) ama elbette biliyorum her geçen yaş olduğu gibi bu yaşta güzel hata yapabilmenin kolay olduğu son demlerdeyim sonrasında da yapabilirsin ama toplum tarafından hoş gözle bakılmıyor bunun bilincinde olarak yaşamda yaşayabileceğim kadar çok şey yaşamak istiyorum çabalıyorum hatta dediğin gibi dalga da geçiyorum ama bi yere kadar naparsın hayat böyle :)
      Teşekkür ederimm gül ama o ya ayva çiçeği , gül gibi durmuş di mi
      :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...