13 Haziran 2015 Cumartesi

*Büyüklere masallar * (2

Hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim , gerçi tahmin ettiğim ne gerçekleşmişti ki şimdiye kadar .. Odam sanki benim odam değildi aceleyle çıkmıştım son bi defa bakamadım odama o yüzden sanırım alışkanlığımdır çıkmadan son kez bi odama göz atarım bir şey unuttum diye  çoğunlukla da bişeyleri unutmuş olurum.Bakamamıştım bu sefer baksam ne olacaktı hem her şey yerli yerinde işte , tek fark pencere kenarındaki sinek ölmüş yanındaki arkadaşı can çekişiyor hala bir umut dışarı çıkmaya çalışıyor önündeki pencereye çarpıp düşüyor sonra tekrar deniyor tekrar tekrar tekrar..Önceden olsaydı onun dışarı çıkmasına yardım ederdim ne kadar soğuk olursa olsun hiç değilse pencereyi açardım ama içimden gelmedi bu sefer onun da bir ölüyle yaşamanın ne demek olduğunu bilsin istedim sanırım. Ne değişecekti ki hayatında zaten hepimiz sonunda ölmeyecek miydik. evet bu şekilde basite indirgenebilir aslında dünya ama sadece bundan mı ibaret diye insan düşünmeden edemiyor , kafamın içinde binlerce önemli cevabını bekleyen sorular ve sorunlar varken oturmuş niye bir sinek hakkında düşünüyorum ki  Yerimden kalkmam bardağı görmem bir oldu , içinde bir damla su kalmış hep bırakırdı zaten içinde ne kadar su olursa olsun o dibinde son damlası kalırdı.Olsaydı yanımda bardaktaki son damla  yeterdi yüreğimdeki  yangını söndürmeye ama şimdi koca okyanusu getirseler ayağıma sönmez yüreğimdeki bu ateş ...Onun da düşmemişti hiç ateşi son 5 gün..SON. Anlamıştım nerden bilmem okumuşumdur böyle gereksiz bilgiler hep yer eder beynimde  ateş çok tehlikeliymiş  iç ateş hele en tehlikelisi benim de içim yanıyor şimdi gözlerim de yanıyor aslında nerden baksan 10 gündür doğru dürüst uyku uyumadım .Neden ? Birlike geçirebileceğim koca bir ömürü 10 güne mi sığdırmaya çalıştım dersiniz ? Bu mümkün mü ? Elbette değil ama geçirebileceğim her saniye benim için çok önemli her salise yanıma kar kaldı o günler ..unutulması gereken unutulmaz günler.birisi adımı sesleniyor kim acaba o kadar çok insan var ki şuan kim neden çağırıyor beni ..rahatsız etmeyin demiştim halbuki bunu hastanede de demiştim ama yine dinleyen olmamıştı kimisi elinde ne olduğu belirsiz bir şeyler içirmeye çalışıyor kimisi ellerini kollarını ovuyordu .Kovdum. Hepsini kovdum . Onu meşgul edecek hiçbir şey olmasın istiyordum yapılan her fizyolojik hareket sanki enerjisini alıyordu sanki beni ondan uzaklaştırıyordu ne kadar az hareket ederse o kadar iyidir diye düşündüm kimseyi yaklaştırmadım yanına 10 gün bilinçli bilinçsiz her anında yalnız ben olmak istedim.Oldum da yanında hiç ayrılmadım hiç terk etmedim onu ama o beni biçare bırakabildi kızıyorum aslında ,yaramaz bir çocuk olmamıştım tertipli düzenli lafını ikiletmeyen komşu annelerin çocuklarına örnek göstereceği bir çocukluktu benimkisi böylesine bir çocuğu kim bırakmak ister ki ...Herkesin hayallerini süsleyen bir erkekten fazlası olan bir kocayı kim bırakmak ister ki kimse istemez biliyorum o da istemedi çok mücadele etti dile kolay tam 8 sene . Bitmek bilmeyen tedaviler bitmek bilmeyen umutlar ve yenilgiler her bedenin kaldırabileceği bir şey değildi o bizim dayandı dayandı ama ..Yine sesleniyorlar bu evde bensiz bir şey yapılamayacak mı sanırım artık yapılamayacak . Babam pek bir şey bilmezdi evi annem çekip çevirirdi.Babam ! Nerdeydi o ? Hiç sesinin duymuyorum görmedim de eve geleli hangi köşeye sindi acaba ağlamak için .. Kitapta hiç böyle olmuyordu hatırlıyorum okuduğum ilk çok sayfalı kitaplarıd İpek Ongun'un kitapları babası dik duruyordu çocukları için tatile falan götürüyor uzaklaştırıyordu evlerinden ama biz de tam tersi bir daha asla tatile gidilemeyecekti bu evde bir daha asla bu ev, ev olmayacaktı ben yarı öksüz yetim annesiz bir çocuk babam karısı olmayan dul bir adamdı artık.


4 yorum:

  1. Hesaplaşmaların bitti mi ? Ağır geldi bana bu yazı. Neyse.

    YanıtlaSil
  2. Töbe de yaa sadece bir kurgu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem kurgu ne gerçekmiş gibi yazıyorsun :) İnsan bu kadar iyi yazar mı yav ! :))

      Sil
    2. Ahaha teşekkür ederim :) bi dahakine bu yazıda geçen hiçbir şeyin gerçekle ilişkisi yoktur diye uyarı geçeyim bari :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...