21 Haziran 2015 Pazar

Büyüklere Masallar * 3)

Nedir ki insanı insandan bu kadar soğutan şey deseni kendisinden kötü bu beyazlı mavi tabaklar mı bütün suç onlar mı eğer öyle değilse ne diye onları kapı dışarı ediyordum sanki bütün onca yılın yaşanmışlıklar bu kenarları mavi yuvarlaklı beyaz tabakları atınca geçip gitmiş mi olacak koskoca 13 yıl boşa geçen 13 yıl tekrar yeniden başa dönmek hiç kolay olmayacak ama dönmek zorunda olmak can yakıcı sıfıra sıfır elde var sıfır aslında tam da sıfır denilemez o lanet olasıca adamdan güzel olan tek şey birazdan kapıyı çalıp karnının ne denli aç olduğunu bugün okulda öğretmenin ona neler söylediğini sınıftaki kızlarla olan sohbetlerini nefes almadan sıralayacak olan küçük meleğiydi . Konuşmasının sonunda yine babasını soracak neden eve gelmediğini onu merak ettiğini söylemeyi ihmal etmeyecekti , peki benim var mıydı buna cevabım hayır! Bugün de işte olduğu yalanına devam edecektim . Kendimin bile yüzleşmekte zorlandığım bu gerçeği o küçük bedene yükleyemezdim en azından bunu bir uzman eşliğinde yapmam gerekiyordu . Ama ne zaman nasıl .. İşte tam bunları düşünürken zil çaldı geldi benim meleğim ama nedense bugün yüzü asıktı hiç konuşmadan geldi yanağımdan öptü ve odasına gitti tabi ben de hemen ardı sıra , ne olduğunu öğrenmem gerekiyordu acaba boşandığımızı mı öğrendi olamaz bunu ona ben söylemem gerekiyordu ! Yine sakinliğimi koruyarak ona nasılsın diye sordum , nasılsın sorusunu sevmediğini biliyordum nasıl olduğum yüzümden belli olur ne diye  soruyorsun anne diye cevaplardı ama bu sefer ona bile cevap vermedi . Belli bir şey olmuştu en sevimli halimi takınarak neler yapmış bakalım benim bugün ufak meleğim anlatmayacak mısın dedim . Gözümün içine baktı , işte dedim kesin öğrenmiş , nasıl açıklamalıyım neden söylediniz bana derse ne derim bundan sonraki hayatımızı ona nasıl açıklarım, Sonra nasıl olacak dedi gayet üzgün ses tonuyla , ne nasıl olacaktı acaba devam etti , nasıl olacak anne babam kaç gündür eve gelmiyor bugün son derste hocamız pazar günü babalar günü dedi ya babam pazar günü de çalışırsa onu yine göremezsem babalar gününde ona resim yapmıştım nasıl vereceğim ? Derin bir nefes aldım demek ki hala öğrenmemişti tek sorunun bu olsun güzellik baban izin alır gelir pazar günü birlikte vakit geçirirsiniz sen hiç merak etme dedim . Bi anda yüzü açıldı mutlu oldu , tabi ben de mutlu oldum açıkcası gelebilecek mi yeni sevgilisinden izin alıp gelebilir mi bilmiyorum ama pazar günü  o lanet olasıca adamın yüzüne tahammül etmek pahasına bile olsa meleğimin yüzünü güldürmem gerekti evet tek bildiğim buydu.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bizim için hikaye bir çok insan için acı gerçek

      Sil
  2. Çekip giden adamlar serisi gibi olmuş Mari :(
    Emeğine sağlık. Yazmak ne güzel şey. Dilerim, 3ü de sadece kurgudur.
    Anlatımını çok kuvvetli, başarılı buldum. Ancak, bir okur gözüyle biçimsel eleştirilerim olacak, müsaadenle.

    Cümleleri özellikle mi kesmedin bilemiyorum, bilinç akışı gibi olmuş, fakat okurken insan nokta bekliyor :) Senin yerinde olsam her birine ayrı başlık verirdim, daha iyi akılda kalıcı oluyor.

    Bir de karakterlerin ortak mı? sanırım değil. Belki onları biraz daha betimlesen hikayelerin içine daha kolay dahil olabiliriz.

    Sevgilerrrr ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet sadece kurgu ama dediğim gibi sadce benim için kurgu hayatta bir çok kimse bu acı gerçeklerle yaşıyorlar .Melankolik ruhum kendisine üzüldüğü yetmiyormuş gibi böyle kafasından bir şeyler uydurup onlarada üzülüyor işte naparsın :D
      Cümlelerimi kesmedim değil kesemedim diyelim biz ona .Normal günlük yaşamda da böyle uzun cümleler kurarım ben hatta bazı zamanlar bu yüzden cümlemin başını unuturum :D ( ciddiyim şaka yapmıyorum :D )

      Karakterler ortak değil ortak olsaydı bütün felakatler tek birisisn başına gelen pembe dizi senaryolarına dönerdi değil mi :) aslında betimleme yapmayı çok severim bu uyarılarını dikkate alacağım, teşekkür ederim :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...