30 Haziran 2015 Salı

Büyüklere Masallar * 4)

Sonsuzluk Uykusu


Kolumu uzatsam yetişebilecek mesafedeydim aslında ama uzatmadım uzatamayacak kadar yorgundum sahi ben neden hep yorgundum en son ne zaman gülmüştüm ? Doğarken ağlamıştım o noktada hemfikiriz ama ne zaman gülmüştüm bunu da yazayım soru defterime hatırlamıyorum şuan bu aralar çok şeyi unutuyorum doktor ilaçların yan etkisi mi acaba , etkileri batasıca ağrılarımı dindirmek dışında bütün etkilerinin hissediyorum.



Küçükken hep yaşlanmak isterdim bilseydim böyle bir şey olacağını ister miydim ya , ben her ayın üçünde maaşımı alıcak torunlarım gelicek onları sevicem çiçeklerimi sulucam bazen de gün batımını seyretmeye gideceğim diye düşünüyordum bir yerde planlama hatası yapmış olmalıyım yoksa bu yol  değildi benim hayalimdeki böylesine delice ağrılar yoktu bedenimde hasta değildim mutsuz da değildim mutlu da değil yaşlılığın verdiği o haklı gurur , olgunluk ve bilgelik olacaktı üstümde şimdiyse üstümdeki tek şey teke gibi kokan şu battaniye bir yerde planlama hatası yaptım evet kesin . Zaten hep böyle olmaz mı hayatımızın büyük bir kısmı keşkelerle geçer diğer kısmı ise o keşkelere üzülmekle .. İyi kiler  de vardır hayatımızda herkesin olmuştur bi iyi kisi ama keşkeler daha ağır basar belki de bu insanın doğumdan itibaren başlayan acılı doğal halinden kaynaklanır .



Evet Doğal hali  acılıdır insanın en mutlu olduğu zamanda bile mutsuz olacak bir şey bulabilir hiç bulamazsa neden mutsuz olunacak bir şey bulamadığına üzülür . Ama diğer yandan mutsuzken de mutlu olunacak bir şeyler bulamaz ama aramaktan da asla geri durmaz ben de durmadım keşke dursaymışım , al bir keşke daha ama bu esaslı bir keşke eğer dursaydım tekerlekli sandalyeye bağlı kalmak zorunda olmazdım stabil can sıkıcı yaşamıma devam eder kendimi ne çok dinamik ne de çok yorgun hissederdim belki bu sayede az önce yuvasından düşen yavru kuşu da tutabilir ölmesini engelleyebilirdim engellemedim belki benim ölümüm yaklaştıkça bu taraftakilerinde benimle birlikte gelmesini istediğimden ne kadar çok şey götürürsem benim için o kadar iyi .



Ben ben ben ... İnsanım içte bebekken de ben diyorum öleceğim hala ben diyorum yapımız da var siz hiç sencil insan gördünüz mü bu yaşıma geldi. ben görmedim her tarafta bencil dolu bi açıdan iyi aslında diğer taraftadır belki senciller ona göre seçeyim benimle birlikte gidecek olanları köpeğim Gatsi mesela hep beni düşünürdü onu da götürebilirim evet bunu bir düşüneyim hatta gatsiyle konuşayım  ne dersin doktor çok konuştum yine değil mi napayım hep bu ilaçlardan işte manisadayken de hep uyurdum burda başka ilaçlar , doğru ilaçlar değil mi doktor umarım doğru ilaçlar değildir yoksa siz de beni düşündüğünüz için benimle gelmek zorunda kalacaksınız .. Ahh yaşlılık çok zor .



Aa doktor nereye gittiniz ?Bu istanbul doktorları da hep böyle istanbulun kendi gibi hızlı , hayat yaşlanınca yavaşlıyor keşke zaman da yavaşl.. Yava..yav..




[uyudu.]

12 yorum:

  1. Yaşlılık...
    Akşam güneşinin batışı.

    Yazını seviyorum ama Mariposa ismine yakıştıramadım bu sefer. Sorma neden diye. Yakışmıyor sana bu yaşlılık.

    YanıtlaSil
  2. Yaşlılık kendime yakıştırdığım tek dönem aslında :)
    Ölüm yakışmaz kimselere ..

    YanıtlaSil
  3. neyi var bu teyzenin yaa. huysuz gibi sankiii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da istediğim buydu işte adı yaşı cinsiyeti yok okuyan kendi tamamlıyor :) Mesela burda bilmem ki teyze mi veya yaşlı ve tonton dede mi z ama huysuz olma nedeni bilyorumyalnızlık korkusu var ölünce bilmediği diyarlara yalnız gitme korkusu

      Sil
  4. değişim çağı. hazırlık çağı. ne demek istedin yaa. kahinler var söleyen bunu. yani parapsikolog tarzı. melek kehanetleri. ama sen politik yönden söledin herhalde. kimse bizi hatırlamıcak. anlatsana. ne demek istiyon. hatta bi yazı yazsanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaşington yorumunu da yanıtladım baak detaylıcaa :)

      Sil
    2. Ben de detaylıca yanıtlamak isterdim de pek olmadı bi ara detaylıca cevaplayın detayın detayını sorarsam hiç şaşırma :D

      Sil
    3. Kehanetlerle ne işim olur benim deeeep :) tamamen şahsi yorumum , hatırlamayacak çünkü uzun süredir ne tüm dünyayı sarsacam bir teknolojil gelişme (ay'a çıkmak) ne de bir olay (1-2.dünyansavaşı gibi) yaşandı fırtına öncesi sessizlik gibi , yani elbette gelişme var yok değil ama uzakdoğuda geliştiriln bir drone 'lar tüm dünyayı ne kadar etkilebilir ki sade siyasi değil her açıdan durgunluk dönemi :) ( ya da sadece benim inandığım kişisel komplo teorilerimden biri :) )

      Sil
  5. her şeye zamanım çok. akşamları ve haftasonları zamanım çok. çünkü, hayatımda hiç insan yok. hep yalnız yapıyom her şeyi. yalnızlık seviyom ben yaaa :) eğitim iş filan hep meşguldum, şehir ve ülke değiştirdim. arkadaş yapmaya zaman olmadı. filmler sergiler konserler filan tatil hepsini hep yalnız yapıyom. bak hayatından insanları çıkart çok zamanın olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir şey mümkün değil ya mecburi olmadığı sürece arkadaşlarımla olanı tercih ederim ben ama son bir senedir gereksiz yere yalnızım yine de ne yaptın dersen koca bir hiç emin misin bu sebepten olduğuna ? 24 saat yaşıyorsun di mi bir günü :)

      Sil
    2. yani hep yalnız mıydın bir yıldır. daima. değilsindir. eminim bu nedenden. insan faktörünü hayatından tamamen çıkar çok zamanın oluyor yaaa :)

      Sil
    3. Son 6 aydır tamamen öyle.. Hatta bak kanıt olarakta birazdan benden tüm yalnızlara gelecek olan bi yazı yayınlıcam okursun :P
      İnsan faktörünü çıkar mı insan insan faktörünü mümkün değil çıkaramaz kiii

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...