24 Haziran 2015 Çarşamba

Hayatın Yansımaları




11 yorum:

  1. Son kareye bayıldım. Nerede yakaladın pozu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kampüste çekmiştim , Benim de en sevdiklerimden biri hatta bir yarışmaya gönderecektim de başvuru süresini kaçırmıştım :)

      Sil
  2. Kampüs ? ( Öğrenciymiişş anaaa) Yarışma ? Ne güzel ... Hali hazırda Büyükada hayallerimi destekledi bir an. Bir numara favori.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah syrakusaa sana öğrenciyken di'li geçmiş zamanı öğretmediler mi:P açıkcası öğrenci kalmayı çok isterdim :)
      Büyükada hayali ?

      Sil
    2. Ben üniversitedeyken üniversiteye medrese diyorlardı :) Yaş kemale erdi bende :)
      Büyükada hayalim ise kışın kimsenin olmadığı büyükada da yalnız yaşamak. Bir ben bir de şu ağaç işte.. Yazıp dururum..

      Sil
    3. Bir hafta yalnız yaşa da gör bakalım iddialıyım bir daha yalnızlığın y sini ağzına almazsın :) insanlardan ne kadar uzaklaşmak istesekte toplu yaşama güdüsü içimizde var o yüzden zannımca o hayalin -üzgünüm ama- hep hayal olarak kalacak

      Sil
    4. Nesine giriyoruz iddiaya? :)

      Sil
    5. Emin olduğum şeyler hakkında iddiaya girmem, zevkli olmuyor :P

      Sil
  3. Ben de severim bu tarz fotoğraf çekmeyi. Önden bir nesneye odaklayıp, arkayı flu bırakmayı. Başka başka örnekler de istiyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makro çekimleri seviyorum ben ya her seferinde diyorum ki geniş açılı çekcem yok arkadaş gözüm gidiyor makroya :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...