15 Temmuz 2015 Çarşamba

Büyüklere Masallar* 6)



Siz komadayken olur biter her şey , ömür boyu komadır kimilerinin yaşama anlayışı kimilerinin ciddi anlamda komada geçer . Benimki ikinci söylediğim ,daha doğrusu düşündüğüm , oluyor konuşamıyorum ama düşünebiliyorum komanın en güzel yanı bu sanırım düşünmek isteyip vakit ayıramadığım hayalini bile kuramadığım şeyleri özgürce düşünüp hayalini kurabiliyorum kimse "pardon" deyip bodoslama dalmıyor hayallerime yalnız ben ve ben başbaşayız hem de hiçbir kaygı duymadan , başta ailem için kaygı duymuyor değildim sürekli başımda bekliyorlardı haftalar aylar geçti artık bazı haftalar gelmiyorlar bile darılmıyorum onlara gelmesinler benim nasıl koma hayatım varsa onların da rutin hayatları var .

Rutin hayat hepinizin yakından bildiği bütün bi hayatları işten ibaret olan şey. ne kadar hayat denilirse artık, sabahtan öğlene kadar öğlene iş bırakmamak için çok çalışmaya çalışmak arada öğlen ne yiyeceğini düşünmek öğleden akşamüstü de bi an önce saat dolsun diye akrep ile yelkovanı kovalamaca aynı otobüse binip telefon başlı ayaklar görme arada şöföre sövme eve gelme ..rutinin bile sıkılacağı bir hayatı özenmiyorum aslında hani nerdeyse iyi ki kaza geçirmişim diyeceğim hattas sanıyorum o tır şöförünün lastiği patlayıp öylesine zincirleme kazada tek benim komalık olmam benim için bir lütuf  ..

Rutin yaşamdan koma yaşamına geçiş yaptım kendimi yavaş yavaş rutinlikten öldürmek yerine kolay olanı seçtim koma dünyasından hayal dünyasına geçiş yapacağımı biliyorum ama geçiş yapmadan tekrar bi annemin su böreğinden yiyebilseydim kaza olmasaydı o akşam yapmıştı annem , aklımda kaldı canım çekti işte .. Ne zaman gelirler acaba onlar benim yanıma annem hayal dünyasına gelir gelmez yaptıracağım o zamana kadar özlemeye devam .. Rutin hayatta olsam bi çaresi düşünülürdü her şeyin çaresi vardır orada , zaten insanlar o yüzden bırakmak istemez yoksa niye gelmesinier buraya bilmiyorum belki de burada da vardır her şeyin çözümü , ölüm işte hayatın gizemi . şu komadan oraya bir geçiş yapabilsem  ah bi yapabilsem çözcem her şeyi ..

Artık bi an önce geçiş yapmak istiyorum üzülmez kimse geçiş yaparsam sevenim çok çok olmasına ama dedim ya rutin hayatta her şeyin bir çözümü var insanın bile ..yok derler ama vardır her şeyin yedeği. deniyelim görelim bay bay koma hayatı hoşgeldin hayal dünyasııı

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Bizimle kalmana sevindim. Sana su böreği yapmak isterdim ama tekrar komaya girmeni istemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm geçmiş olsun dediğine göre sencen ölmedi yani :) ben ölmüş olabileceğini düşünmüştüm
      Komaya girecek kadar lezzetli demek ki oo çok iddialı

      Sil
    2. Komaya sokabilecek kadar berbat :)

      Sil
  2. yurtdışı ve hatta yurtiçi yolculuk için sana bi sır vereyim bak :) diyelim yurtdışına tatile gideceksin. biletini yurtdışı şirketlerinden al. uçak istanbuldan ankaradan izmirden nerden kalkacaksa kalksın uçak biletini türk şirketlerinden alma. ve türkiye google'ına girme. dns filan bi yurtdışı arkadaşından ayarları al ve öyle kullan. yani google'a mesela ingiltereden girmiş ol. bizim gugıla girince bizim şirketlere yöneltiyor. bak böyle yaparsan bileti 20 euroya filan alırsın. istanbul-londra örneğin 20 euro inan ki. bunlar bizde gözükmüyor. istanbula izmire vb bi dolu uçak iniyor. netten değil de şirketten alırsan da büssürü aracıya para ödüyon. eğer bir tura gideceksen de yine turu da örneğin italyan şirketinden almanyadan al. bak inanılmaz değişim olcak. aslında uçak biletleri hiç bi yere 50 euro bile değil. unutma google a başka ülkeden gircen ayarlarını değiştirip. :) inanılmaz fark var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi anlamadım neden bunları bana anlatıyo acaba deep dedim ama sanıorum Norveç hakkında dediklerimden dolayı dedin :D Evet haklısın yurtdışında vergilerden ötürü olsa gerek çok uyguna var uçak bileti biz ryanair 'i kullanmıştık berbat bir hava yolu şirketiydi ama gittiğimiz her yerde biz fakir öğrenciler için çok uygundu :D

      Sil
    2. ayrıca hayatta yapmayacağım şeylerin başında gelir turla gezi tur ve gezi ikisi aynı cümlenin içinde yakışmıyor bileee

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Tam anlayamadım, mazur gör kazamı kurgu mu?:) her şekilde geçmiş olsun. Rutin iyidir aslında kötü şeyler olmasından bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence her daim yeni daha iyidir rutinden :) aptalca gözekarılık işte benimki ..
      BÜyüklere masallar yazı dizimin hepiciği kurgudur sevgili aze :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...