19 Temmuz 2015 Pazar

MİM(Kİ)


Araştırma şeysini bazen abartıyorum ben ya evet evet , özellikle şu mimler söz konusu oldu mu ilk kim yapmış acaba diye merak ediyorum başlıyo o bloğ senin bu bloğ arşınlamaya ,hayır çok  işsiz değilim sadece neyse demicem artık her yazı bir merak konusu olmaya başladı benim :D

neyse bu hoş mim'i  Syrakusa göndermiş ama asıl olarak bu sevimli blog kardeşimiz İrem yağizel oluşturmuş

Kısa tam yaz mimi Dileyen herkesler yapabilir :)

1. Haziran ayında en çok dinlediğiniz şarkı 

Haziran değil de temmuz diyelim haziranı hatırlayamıcam şimdi

The XX - Together 


2.Kitap okurken genelde hangi tür şarkılar dinlersin

Kitapla birlikte giden en iyi şey "DENİZ sesidir".Dalgaların çıkardığı ses ile kumsaldaki insan sesleri , esen meltemin ağaç yapraklarında oluşturduğu o hışırtılar eşliğinde oluşan muhteşem senfoni

3.Rock mı Jazz mı ?

Jazz da severim ama Rock başka .

4. Hangi şarkı seni huzura çağırır

Zor bir soru bu yaa zira aslında huzur kelimesi zor bir şey tanımını yapamadığım tam olarak bildiğim bir şey değil yine bir cevap verecek olursam Yann Tiersenin La phare albümündeki herhangi bir şarkı veya bir çoğunuz mutlaka bir yerde denk geldiği bob acri olabilir

5.Bu yaz ayını hangi şarkıyla anlatırsın 

o kadar sıkıcı şarkı henüz bestelenmedi

6.Bir sokakta yürürken en çok hangi şarkı tempona arkadaş olur?

Bu sürekli değişen bir şarkı bu aralar özellikle şunlar ; imagine dragons- dream
                                                                                  keane-somewhere only we know


13 yorum:

  1. Sizi mimlemiş oldum :)) Adım da geçerse sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Hooooooo!!!! O piyano benim olacakkk !! Niaaaa benim olmalı oooo !! Bana verrrr.. beniimmmm !!! Yaaaa hiaaaa !!!
    Bob Acri iyidir. Söyleyeceklerim bu kadar ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyelim ki verdik çalabilecek misin ki ?
      Bob acri'ye benzer önereceğim başka biri var mıı?

      Sil
    2. Eh deneriz bir kere baktık çalamadık geri veririz :)

      Yann Tiersen var, bir dene beğenmezsen öneri iade :)

      Sil
    3. Çoook ayıp sen gelmiş bana yann tiersen mi öneriyosun hemi de sevmezsen belki diyosun sana ödev tüm bloğumu baştan oku bakalım deli manyak hayranuyıö ben onun bi ara komşu ülkelerdeki konserine kadar gitmeyi düşündüm çünkü 5 yıldır o kadar tur düzenliyo içinde Türkiye yok :/

      Sil
    4. Bloğunu baştan okuyayım..
      Tamam.
      Peki..
      Oldu.
      Yapıcam.
      Mıçtım.
      Aaaa ?? bak kuş geçiyo :D

      Sil
  3. hah haaaa yaz geçmiyooooo diyosoooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki çok mu güzel geçiyo :/

      Sil
  4. Ya The Xx'i geçen sene albüm bakarken bulmuştum. Angels şarkısına bayılmıştım *.*

    YanıtlaSil
  5. Angel evet güzel o da en bilindik şarkılarından biri :)

    YanıtlaSil
  6. Dur sen bir vakit arasında yapayım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...