20 Temmuz 2015 Pazartesi

Otobüs Yolculuğu ve bir takım heyecanlar

Bu sene biraz farklı , tüm bayramlar fazla tatilli denk geldi hatta öyle ki bugün yeni ramazan tatilinden çıkmışken işte kurban bayramını hesaplayanlara denk geldim kendi aralarında arife gününü devleti tatil yapıp yapmayacağını tartışıyorlardı.Bense Arifenin tatil olduğunu en son duyanlardanım haberim yoktu dolayısıyla hiçbir şekilde bayram tatili için hazırlığım yoktu , ona rağmen öğrenir öğrenmez otobüs bileti almak için yoğun uğraşlara girdim .Fakat ne mümkün ek seferler bile dolu , neyseki yerel bir firmada bir tane bulabildim ama adam gel 1 saat içinde al diyor bana ben daha işten çıkmamışım , işten çıkcam büyükşehir bayram trafiği mümkün değil diye söyleniyorum içimden ama bir yanda da o otobüse binilecek mariposa ! ültimatomları veriyorum .

Neyse işten çıktım koşa koşa otogar yolunu tuttum otobüsüm 7,30 da ben otogara 7,25 de gelmişim .Ve otogar içinde  daha yürümem gereken mesafe var  yanımda da iki kişi var benden ufaklar koşmaya başladılar baktım olmayacak ben de iş kıyafetiymiş , topuklusuymuş şuymuş buymuş demeden  koşmaya başladım onlar önde ben arkada bir iki dakika sürmüştür bu koşuşturma bilet satış yerine geldiğimde adam bilet kalmadı ayırtırdığınız bileti de sattık dedi ,(tahmin ettiğim üzere ) ama gel sana buluruz yer dedi , ben tabi şaşırdım neyse çıkmadık candan ümit kesilmez deyip gittim otobüsün yanına , eveeeet adam haklıydı mükemmel bir yer verdiler bana "hostes koltuğu" şoförün tam yanında neyse gittim oturdum ama sanki yolun içinde gibiyim hemen bir kemer arayışına girdim YOK  koskoca otobüste en ön koltuğunda BİLE EMNİYET KEMERİ YOKTU .  Yol ile bütünleşik bir yolculuk beni bekliyordu  Tamam çok kemer takan biri değilim ama bu başka en önünde önündeyim ani bir fren sıksa bile dengesiz dengemi kaybedebilirim o derece yani  bunları düşünürken aklıma Paris 'e gittiğimizde yaşadığımız olay   geldi ,  Paris'te Havalanında bizi merkeze götürecek shuttle'a  binmiştik tam saatinde hareket etmesi gerekirken biraz gecikti sonra bir de farkettik ki otobüsün hostesi , otobüsteki herkesin emniyet kemeri takıp takmadığını kontrol ediyormuş ve inanır mısınız koskoca otobüste yalnızca ben ve arkadaşlarım kemer takmamışız bir tek bizi uyarmıştı .. yurtdışındayken  başka  o kadar  çok utandığımı hatırlamıyorum . ( Türk her yerde Türk :D )

Şimdiyse "güzelim " ülkemizde takacak kemerimiz bile yoktu diye söylenirkeeeen bir ses tüm düşüncelerimi böldü , adamın biri hemen yanı başımda bir yandan gülerek " bir daha böyle yolculuk denk gelmez keyfini çıkar " diyor bir de baktım şoför ile hostes koltuğunun arasındaki koridora bir adam oturmuş . onun şokuyla " yaa evet benim de ilk deneyimim böyle " dedim  neyi deneyimliyorsak bir otobüs insan ölümü deneyimliyoruz herhalde.
Doğuya giden yakınlarım koridora çocuklarının yatırıldığını  koca otobüslerin aralarına tabure falan konduğunu söylemişti o zamanda garip kaçmıştı ama insan kendi deneyimleyince ayrı bir duygu ,

Neyse , Ben , benim dibimde ortayaşlı amca onun yanında şoför  , az gittik uz gittik bi an sigara kokusu geldi burnuma bir de baktım bizim şoför sigara yakmış pess dedim yaa nereye düştüm ben bir elinde sigara diğer eli direksiyon başında ikinci şeritte yavaş giden arabalara selektör yaparak kenara çekilmelerini yoksa ezeriz haa mesajını veriyor .. En son saldım kendimi ben de arada amcanın yaptığı esprilere  gülerken buldum boşver kendi kendime sağ sağsalim evine git Mariposa o yeter sana dedim o moddaydım yani ..

Öylesine hareketli yolculuğumdan sonra tatilde görüştüğüm arkadaşlarım   lunapark'a gidelim eğlenir eski günleri yad ederiz dediler ,    arkadaşlara yok sağ olun ben otobüsle geldim  daha geri dönücem , dedim .
Anlamadılar , güldüm .

1. Servis te yapsaydın :) Mikrofonu ağzına sokarak boğuk bir sesle ''çaylar şirketten'' demediysen yazık olmuş :)

Bagajda giden var. Sen yine iyisin sinyora :)

1. Mikrofon mu o da ne muavin var ya borazan gibi sesiyle o yeter hatta çok bile :P
      Sorma yaa her denşik şey bizi buluyo dün o otobüse arkadaşımı yolcu ettim bir kaç saat sonra bana mesaj atmış otobüsün içinde ufak kız bulunmuş sevgilisine kaçıyomuş sanırım diye :D

2. İşte böyle keyifli yazılar yaz :) Çok güldüm.
    Eminim sinir olmuşsundur amaaan bazen de kemerleri gevşetip (gerçi kemer yokmuş) anın keyfini çıkarmak gerekiyor.
    Ben geçen ay 29 ekim tatilimi planladım, ona ne dersin??

1. Aynen ben de artık rallicilik oynadım onlarla birlikte :))
      29 ekimm miii kaç gün tatil kiii :P

3. Koşma sahnesini okurken bir an "çektim bavulu indirdim suratlarına" diyeceksin zannettim :D Öyle bir heyecanlı anlatmışsın ki :) Ben yaşadım oturduğum yerde o stressi.

Tek emniyet kemeri takan ben miyim ? :/ Her otobüs yolculuğunda (şehirdışı yolculuklar) mutlaka takarım, eğer yoksa veya bozuksa kemer, anında kavga çıkarır ve sorunun giderilmesini talep ederim. Bu konuda çok hassasım.

Dün esas ben gelecek yılın kurbanını hesaplıyordum :D

1. Zihin sen çok yanlış yerde yaşıyorsun ben sana diyeyim , Emniyet kemeri takarım diyen tek tanıdığım insansın :)
      Niye bavulu indireyim tamam koşarken telefonumu düşürüpte benimle dalga geçmelerine sebep olmuş olabilirim ama yine de o an tek düşündüğüm otobüse yetişmekti :)
      Yok mu artıran 2017 yılbaşını falan düşünen var mı :D

4. hah haaaaa güzel yolculuk olmuş. ay lunapark nostaljisi güzel bişi yaa :)

5. Hani utanmasak kırmızı bültenle arayacağız Sinyorayı.. ?

1. Kırmızıyı severim arayabilirsin kırmızıyla :)
      bulursan tut getir ben de arıyorum gonuşçaklarım var

2. Buldum sanırım. Derhal konuşmaya başla Sinyora :) Bitince haber ver :)