7 Temmuz 2015 Salı

the reason

Hayatı bir film karesinin içine almak istediğimizi düşünüyorum bazen sonra kendi filmimde nerede olduğumu düşünüyorum kaçıncı karede kaç kişi ne kadar yer kaplamış, hayat bir  dama gibi sürekli kendi çapında bir planlama olsa bile sonuç yine de karşıdakine bağlı oluyor bazen düzlüğe çıktığınızı sanarken bir de bakıyorsunuz aslında sadece kendi çukurunuzda boğulmuşsunuz.Yalnız kalmaktan korkarken kalabalıklara giremez olmuşsunuz , yalnızlıktan boğulmak üzereyken yardıma koşan elleri çevirir olmuşsunuz, korkak olmuşsunuz ..

 Hoobastank - Reason

14 yorum:

  1. Belki biz korkar olmamışız da onlar korkutur olmuştur.
    Ya youtube ne şarkı dinlersen dinliyeyim yoluk hep bu bu grup bu şarkıya düşüyor. Nickelback dinliyorum önerilerde bu, Lordi dinliyorum bu, Nightwish dinliyorum bu anlaşması var herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mühim olan her ne pahasına olsun korkmamak ama bunu sağlayabileyen bünye akıllara zarar :)
      Şarkıda insanı çeken bir şey var ben de yıllardır dinler dururum üstelik hoobastank'ın diğer şarkılarını pek sevdiğim de söylenemez

      Sil
  2. bu sarkının hastasıyıız !!! elinize saglık güzel bir yazı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ufak bir anekdot işte :)

      Sil
  3. Devamında film tanıtımı geliyor sandım :)
    Şarkıyı ben de beğendim. Fakat, bu ne karamsar bir yazı! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi film tanıtımım :P
      Karamsar değil yaa gerçek bunlar (yaz mevsiminde sonbaharı yaşıyorsam demek ki :) )

      Sil
  4. mühim olan her ne pahasına olsun korkmamak ama bunu sağlayabileyen bünye akıllara zarar :)

    bu sözünü unutma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylediğim sözler söyleceklerimin garantisidir sayın syrakusa bu yüzden unutma , unuttursan ben sana hatırlatırım :)

      Sil
    2. gene kıçıma baka baka geri döner giderim gözü yaşlı :)

      Sil
  5. biri çıkıp "kestiiik" diyecek ve her şey yeniden başlayacakmış gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) her gün bıkmadan usanmadan aynı şeyin tekrarları işte

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. yazıyı beğenmedim demek mi oluyor bu :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...