29 Temmuz 2015 Çarşamba

unidentified





Aşk hakkında yazamam ben korkarım , çok büyük cesaret , büyük paşalık sözler ister belki de .. halbuki benim bildiğim tek bir şey vardır o da , aşk; kazananı ve kaybedeni olmayan üç kişilik bir oyundur . Bunun dışında da pek bir şey bilmem o yüZden ne bu bloğumda ne de önceki bloğumda hiç göremezsiniz bu tür bir yazı, belki de büyük sözler istemez gündelik düşünceler yeter yazmak için ama yine de aşk üzerine düşünüp yazmak yerine hayat üzerine düşünmeyi yeğlerim,


Hayata bakış açım biraz değişik sanırım o yüzden bu kadar çok düşünmem , bilmiyorum bildiğim şey  ben bu hayata bir kez geldim ve kendi benliğimin izin verdiği sürece farklı şeyler denemeliyim geçen her saniye benim aleyhime işliyor ve bu geçen her saniye acı çekmek üzülmek veya diğer kötü şeyler için hızlı geçiyor elden geldiği kadar güzel geçirmeye farklı şeyleri denemek gerekiyor belki bundandır evliya çelebiye rakip oluşum sürekli bir arayış içinde sürekli bir yolculuk hali , hayat da zaten yolculuk etmek değil midir nereye varacağını bilemeden varış noktası olmadan

Yolculuklar illa ki şehir dışı olmak zorunda değil şehir içi yolculuklarda siz istedikten sonra gayette ilgi çekici olabilir :) Hatta bazen bir yere gitmeden kendi içinizdeki yolculuk bile yeter artar  .. kendi içinizdeki yolculuk , çoğu zaman bilet bulamazsınız bulmak istemez mazeretler uydurursunuz ama ne çare insanoğlu doğduğu anda  beklemek için durağı ve Geriye dönüş için U dönüşü olmayan yolculuğa çıkmıştır bir kere..

Aslında çoğu zaman fotoğraftaki kedi gibi tüm hayatımızı bir hatıralar kutusunda geçiriyormuşuz gibi geliyor sadece belli bir döneminde yaşıyor insan sonrasında o yaşadıklarıyla idare ediyor etmek zorunda hissediyor ama bir  yolculuktur diyorsak eğer bu hayata ne hatıralar ne de gelecekteki yaşanılacak olanlar ilgilendirmeli insanı salt yaşamalı . 

Sahi bunu başarabilen var mı ? 


4 yorum:

  1. Hayatımın hikayesini yazmış Sinyora.
    İyi etmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım daha neleeer senin hayatın daha atraksiyonlu (olmalı, fikrimce :) )

      Sil
  2. Aşktan bahsedemem demişsin ama mesajını yeterince iyi vermişsin :)

    3 kişilik oyundaki 3.yü merak ettim. O 3. keşke hiç olmasa. O 3.yü sevmiyorum işte :(

    Fotoğrafa bayıldım. Sanırım, ben de bazen o kedi gibi hatıralara gömülüyorum. Ama dışardaki dünyayı da keşfetmek lazım. Bazen, bazen değil çoğu zaman daha eğlenceli olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel konuştum afedecim :) üç olması için iki olmak gerek önce de mi ama :P ama tabi iki olur üç olur dört olur hiç olmasa da olur neticede yalnız geldik bu dünyaya orası ayrı mesele
      Hatıralara gömülmekte iyi geliyor insana ama dozajını iyi ayarlamak gerekiyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...