19 Temmuz 2015 Pazar

zor .kolay.



Günler geçer haftalar aylar , siz sokaklardan geçersiniz caddelerden patikalardan ıssız yollardan bazen büyük gelir dünya bazen fındıkiçi kadar bazen siz büyük gelirsiniz dünyaya kazanırsınız bazen de kaybedersiniz en baştan durmadan kazanmaya proğlanmış beyninizle hep daha çoğu dersiniz daha azını isterken bile .sizin için en anlamsız şey başkasının mutluluğu olur anlamaya çalışırken bile yorulursunuz yorulur dinlenmezsiniz insanları geçersiniz onlar sizi geçer sonra si vaZgeçersiniz bazen vazgeçilirsiniz Bazen yalnızsınızdır bazen kalabalık bazen ikisi bir arada üzülürsünüz bazen yaşarsınız bazen üzülmüş gibi yaşarsınız profesyolsinizdir miş gibi yaşamaya , sevinmek hakkında en ufak fikriniz yokken mutlu olduğunuzu sanırsınız sevgi ve umut sözleri hiçbir anlam ifade etmezken tanım ararsınız bilmezsiniz yüreğinde hissetmenin ne demek olduğunu öfke sevinç üzüntü hasret her daim yanınızda sevdikleriniz uzakta siz kendinize uzak arkadaşınıza yakın belki bir nokta koyarsınız hayatınıza belki virgül deryası olur hayatınız amacınıza ulaşamadığınızı düşünürken amacınızın olmadığını farkedersiniz.Yaşamak bilinmezliktir bilseydin yaşamı ölümü çözerdin durmadan geçen zamanı değerlendirmektir tüm amacın zaman durmaz akar sense kaybolursun zamanın içinde  anlamacın yokken bile çevirirsin sayfaları eksik fazla demeden kitap okur gibi yaşarsın neden diye sormazsın oku demişler sana yaşa ve tüket kolay demişler zoru bilmeden yaşa uzun kısa demeden yaşa bu dünyada sonrası var mı yok mu düşünmeden azı çoğu budur dünya büyüktür  insan küçük kabul etmesi zor hayat kolay.


8 yorum:

  1. Ama çok melankoli sezdim bu yazıda. Kim üzdü seni böyle ?
    Bu gezegen evrenin tımarhanesi zaten. Takmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. İnsanı aslında ancak kendisi üzebilir( bazı durumlar dışında) ben de kendimi üzmeyecek kadar çok seviyorum :D üzülmeli şeyler değil ama haklısın kesinlikle evrenin tımarhanesi ne yaptım da düştüm buraya diyorum bazen .

    YanıtlaSil
  3. Yapmaaa! Böyle bir yazının sonuna bir de Roads çalınır mı :(
    Zaten içim şişti. Bu sebeplen açamadım, dinleyemedim.

    "durmadan geçen zamanı değerlendirmektir tüm amacın zaman durmaz akar sense kaybolursun zamanın içinde anlamacın yokken bile çevirirsin sayfaları eksik fazla demeden kitap okur gibi yaşarsın neden diye sormazsın"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RoadS her zaman her yerde çalınır kiii :)
      İçin şişmesin ya şimdik komik bir yazı paylaşayım da keyfimiz yerine gelsin öyleyse ..

      Sil
  4. Nerede jiletim :D Cure ekleseydin sonuna herhalde jilet arardı yüzlerce takipçin. Hoş, Roads'la da fare zehri arıyoruz :D

    Hayırdır Mariposa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D Sen bari yapmaaa zihin benim her zamanki hallerim işte naparsın çok düşünüyorum bu dünya işlerini aslında düşünmeden yaşamak gerek o zaman mutluluk peşini bırakmıyor insanın ama onu da yapamıyorum işte, road tamamen tesadüf :P

      Sil
  5. kafan karışmış senin sıcaktan olabilir :) düşünmücen ya işteee yaşa gitsin valla :)

    YanıtlaSil
  6. Diyene bakın hele :D herkes düşünme diyebilir sen asla :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...