19 Ağustos 2015 Çarşamba

GY!BE! GELİYOOOOOR



Başlığıma bakın ne yazmışım inanabiliyor musunuzzzz dünyaca ünlü post rock grubumu GODSPEED YOU!BLACK EMPEROR! Buraya Türkiye'ye geliyor , uzun araştırmalarım sonucunda öğrendiğime göre ilke gelişleri umarım son olmaz zira çok yüksel ihtimal bu kadar sevinmiş olsam bile ben bu konsere gidemeyeceğim :( 17 Kasım  İstanbulda Zorlu Center psm'de sahne alacaklar ve benim Kasım ayı oldukça dolu aslında başka zaman olsa elbette zaman ayırabilirim ama hem Kasım hem de hafta içi yaa Salı günü konser mi olurmuş :'(  Pazartesi sendromun dibindeyken Salı günü yavaş yavaş çıkayım dersin ve Salı günü sizi bu alemden başka bir aleme götürecek gybe konserine gidersin muhteşem olurdu .. gidebilseydim .. neyse çıkmadık candan ümit kesilmez belki giderim ben de şimdilik  ne olur olmaz gidebilecek olan varsa diye şimdiden duyurayım bir de şöyle ufak bir sıkıntı var   henüz kesin değil yani kesin ama bence kesin :)  ilk olarak Zihin'den duydum sonraaa    şu sitede yer alan  bilgiye göre konser takvimde yer aldığını gördüm ama onun dışında  Şimdilik   net bir konser ilanı çıkmadı  ama bence kesin gelirler gelecekler hissediyorum :)

GY!BE! de neymiş ki yaa diyenler için


9 yorum:

  1. Senin adına sevindim Maricim :) Bildiğim bir grup değildi açıkçası, keşif listeme ekledim. Çalışırken okurken iyi gider gibi.. Kısmet, belki de fırsat bulur çıkar gelirsin konsere. Kesin hüküm verme ;)

    YanıtlaSil
  2. Geleyim de beraber gidelim mi afedee beğendin miii :)) çevremde bi evet güzelmiş gidelim ya da gideyim diyen yok yaa istanbulda olmanın tek güzel yanı bence bu tüm konserlere çok rahat gidilebiliyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidelim dersen eşlik ederim, hatrına ;) Henüz çok tanıdığım bir grup değil, fakat çalışıp arayı kapatırım.

      Sil
  3. çok az gezmişsin sen ama izmiri. merkez pis doğru çünkü iktidar para vermiyor belediyelere. çeşme ve alaçatı merkez haklısın para tuzağı. konak basmane de midilliye kaçmak isteyen suriyelilerin elinde ama izmir bu kadar değil ki. yazcam öykülerde. dikili eski foça sığacık urla çeşme altı daha birçok yer vaaar kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İddialıyım beni izmir'i sevdirebilecek insan henüz doğmadı doğamaz da :) eski foça'ya hiç gitmedim ama giden yakın bi arkadaşım kaçarak geri dönmüştü :D sığacık -urla bildiğin herhangi bir ege kasabası işte , iktidarın para vermediği gerçeği tüm bu şeyler için yeterli bir sebep değil bence

      Sil
  4. izmir türkiyenin en güzel şehri aynı zamanda da en romantik akdeniz şehri ki. bi de istanbul işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğine baştan sona katılıyorum tek bi farkla ilk kelimen antalya olmalıydı :D
      Gybe geliyor dedim gitmicen mi konserine hani post rock seviyodun sen ??

      Sil
  5. senden duydum geldiklerini. zorlu he. çok da yakın bana. buna bilet bulmak zor olur yaa. bi de biletler şimdi en az 150 liradır yaa. çok pahalı ama bi davetiye bulabilsem ah ah :)

    YanıtlaSil
  6. Ekşi de falan da öyle diyolar niye 150 olsun bilet ya ben diğer yerlerdki bilet fiyatlarıyla oranladım 30 dolar civarı 150 olmaz ki yaa olmasın yani :/ ya da olsun sen de gideme kimse gitmesin ben gidemiyom ya :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...