24 Ekim 2015 Cumartesi

Yağmurlu günden güneşli bir merhaba

Geçtiğimiz günlerde beyin fırtınası yazı dizisinin ilk bölümünü yayınlamış fakat daha sonra yakın çevremde günlük konuşmalarda bile pek olumlu tepkiler almadığım için  yazım ve düşüncelerim biraz daha olgunlaştıktan sonra paylaşmaya karar vermiştim bu sebepten ötürü de yazımı kaldırmıştım sonrasında Leviathan filmine yönelik eleştiriler içeren bir yazı düşündüm ama ondan da vazgeçtim görünen o ki beklemediğim anda gelen yağmur iki gündür sadece bulutların değil benim de ışığımı kesti  ..
Ülke geneline baktığında dışarı çıkıp sonbaharın keyfini sürmektense evde yağmurun keyfini sürmek bir çok şehirde mantıklı geliyor veyahut vizyona giren filmler alternatif olarak düşünebilir şahsen benim aklımda izlenebilecek  bir iki film var .( Tamam tamam mustang'i izler yazarım ) neyse şimdilik günün güneşi olacak bu şarkıya merhaba diyelim 



bir cadde olmaktansa, bir orman olmayı isterdim 
evet isterdim eğer yapabilseydim kesinlikle yapardım
dünyayı ayaklarımın altında hissetmek isterdim 
evet isterdim eğer yapabilseydim kesinlikle yapardım

4 yorum:

  1. Blogun ismi sürekli değişiyor mu bana mı öyle geliyor :D Sürekli kayboluyor blogun listemde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatli okuyucu dedikleri bu olsa gerek :) evet değişiklik oldu ama bu son değişiklikti istediğim adresi bir türlü alamamıştım şimdi oldu artıkın böyle kalır

      Sil
  2. güneş geldi mi ruhunaaa sonraaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhuma geldi gelmesiyle gitmesi bir oldu ..
      Bedenime hiç gelemedi buralar bile çok soğuk geliyor bana :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...