8 Kasım 2015 Pazar

Müzik Ağacından Haberleri Sunuyoruz ; Coldplay & Steven Wilson etc.

*  Coldplay 'in yeni albümü 4 Aralıkta çıkacakmış açıkcası  albümün ismi  olan " A Head Full Of Dreams" duyduğumda ilk olarak heyecanlanmıştım fakat  yeni albümden olduğunu düşünülen iki şarkının ikisini de  sevmedim. Daha önce söylemiştim "günümüz"  pop müzikten yerli yabancı pek haz etmem ve Coldplay'in bu yeni albümü cidden pop'a kayacak gibi henüz daha yeni 2014 'te Ghost Stories albümünü anca sindirmişken bu denli hızda yeni bir albüm daha gelmesi beni oldukça şaşırttı . Ghost Stories hakkında da pop 'a kaymış gibi yorumlar yapılmıştı fakat kesinlikle bu tür yorumlara itibar etmedim bildiğin alternatif  rock albümüydü ama bu yeni albüm hakkında aynı şeyi söyleyebileceğimi sanmıyorum neyse bekleyip göreceğiz. Biz bekleye duralım pop mu rock mı siz karar verin buyrun yeni albümden iki şarkı 
(Coldplay - Amazing Day )
(Chris'ime bakın hele tamam senin hatrına dinlicem bu albümü de ^-^  yuvayı dağıtmasaydı iyiydi ama neyse )
(Coldplay-Adventure of A Lifetime )

** Geçelim diğer haberimize Coldplay 'i tanıyan bilen seveni çoktur ama şimdi söyleyeceğim müzik dehasını bilen pek kişi olduğunu sanmıyorum ve daha fazla bu dehadan mahrum kalmamanız için ismi açıklıyorum. :)
O geliyooooor müziğin dehasıııı STEVEN WİLSON ! geliyor Hemi de bu sene yani 2016 'da geliyor  2 Mayıs 'da ve tabiki PSM Zorlu 'da ..  
Kim bu Steven Wilson derseniz kendileri , tek olarak şarkı söylediği gibi daha önceki bloğumu süsleyen Blackfield grubunun da bir üyesi ve aynı zamanda Purcipone Tree , No -man, incredible expanding mindfuck , bass communion gibi gruplarda da yer almış hayır çok kararsız olduğu için sürekli bir gruptan çıkan birisi değil sadece çok fazla üretken birisi ve her grubu için ayrı muhteşem sözler yazabilen harika şarkılar ortaya çıkaran birisi eski rock efsanelerin yeni versiyonu bir nevi kendisi. Aynı zamanda Opeth ve anathema  'nın bir çok albümünde birlikte çalışmışlar bunu sonradan öğrendim ve farkettiğimde hiç şaşırmadım malum gerek anathema gerekse Opeth'i çok severim. Eğer siz de  Psychedelic Rock ,Progressive rock, post rock karışımı şarkıları seviyorsanız kaçırmayın derim 1 Mayıs 'a daha çok var şimdiden dinlemeye başlayın ancak sindirirsiniz :) 
(Steven Wilson - Routine ) 

(Blackfield - Miss you )
(Bu şarkıyı dinleyip hiç etkilenmeyen sessizce bloğumdan çıkabilir ! )
(Şaka şaka en çok o  dolaşsın biraz müzik zevki edinsin :P)

(Purcupine Tree- Russia on  İce )

Her üç Şarkıda da farkedebileceğiniz üzere müziksel anlamda çok yakınlar ,  2 Mayıs'ta Taksim'den sonra hoop Zorlu'ya geçin  şimdiden yapın planlarınızı sonra niye haber vermedin Mariposa demeyin 

***En kötü haber benim için God You! Black Emperor 'un konserine şu anda tam tamına 9 güncük kaldı ve ben gidemiyorum gidebilecek olanlar için hatırlatma yapmak istedim o da nacizane  ZORLU PSM'de 

**** Son olarakta geçen günlerde Eksen 'de  ünlü grupların lego hallerini gördüm çok hoşuma gitti , bizim dönem çocukları iyi bilir o legoları , az koşmadık az tartışmadık o legoların başında :D 

https://www.youtube.com/watch?v=luM6oeCM7Yw
Mogwai kim ki diyenler için, post rock 'ın ağır abilerindendir kendileri





Daha fazlası için TIK TIK 




4 yorum:

  1. ya diyom ya çok pahalı o konserler yaa. ayyy joy division bayılırım yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Sevilmeyecek gibi değil ki ya ne güzel şarkılar yapmışlar ..
    Zorlu psm 'ye çadır kurcam ben olmucak böyle yaa nasıl bir pahalılıktır o sonra diyoruz halkımız kültürsüz kültürsüz kalır tabi müzik ruhun gıdası gidemediğimiz her konserle gıdasız kalıyoruz :(

    YanıtlaSil
  3. yaaa ama bak müzikle yine can evimden vuruyorsun :) rock temelim olmamasına rağmen sonradan post rock ı öğrenip sempati kazanmıştım, bu son paylaştığın steven wilson u sevdivceğimle de paylaşacağım o daha iyi bilir bu türleri bilmiyorsa da öğrenir :) ayyy çok heycanlı yeni bir şey keşfetmek :D teşekkürler

    bu arada bir taraftan da dinliyorum şarkıyı hoşuma gitti sözlü post rock bir harika :) şimdi rock ı yavuz çetin'in 'dünya' sıyla sevdiğimi hatırladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sen de mi ilgi duyuyorsun post rock'a :) sadece post rock anlattığım bir yazım vardı ilerde ona da bi bakabilirsin rock bile çok dinlemeyen bir toplumda post rock sanırım fazla deneysel geliyor bilmiyorum .
      Steven Wilson 'nı rock dinleyen arkadaşlarım bile bilmiyor halbuki bu kadar üretken değerli bir sanatçı daha çok bilinmeli diye düşünüyorum yani herkes bi miss u yu dinleyip hüzünlenmeli pain le acı çekmeli blackfield parçasıyla( evet parçanın adı grubun adıyla aynı :) ) kafayı bulmalı :)
      Yavuz çetinn evet yaa lise yıllarında ne dinlerdik onu da ..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...