27 Aralık 2015 Pazar

2015'in SON Pazarı

2015'in son pazarındayız.

Hayat her sene herkese yeni  şeyler öğretiyor . Ben bu sene Sabretmeyi öğrendim. Peki ya siz ?

2015'in son pazarındayız .

Sonları pek sevmem aslında ama bu sefer güzel olacağa benziyor 2016 netice de umut olmadan yaşanmaz ve ben 2016 'nın 2015'ten daha güzel olacağına inanıyorum umut ediyorum. 

Bütün bir yıl değerlendirmesi yapmak isterdim ama inanın buna değecek bir yıl değil o yüzden bu  yıl içinde daha önce de paylaştığım ve bence yıla çok yakışan bir şarkıyla 2015 'i pazarına get out ! demek istiyorum. 





18 yorum:

  1. 2015 iyiydi benim için. 2016 daha iyi olur umarım. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu sizee hani benim için de 2016 çok iyi olmasına gerek yok 2015 gibi olmasın yeter bana :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gelsinnn :) yann tiersen de gelsinn nasıl güzel nasıl tadından yenmeyecek bi yıl olurr :)

      Sil
  3. Yann Tiersen seninle tanışmak istiyormuş bilgin olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü müsün acabaa , bi an ciddi ciddi gelecek sandım :/

      Sil
    2. Filmin pis şişkosuyum :)

      Sil
  4. 2016'da neler olacak sölesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015 çok kötü geçtii o yüzdeen 2016 çok iyi geçecek biliyorum :)

      Sil
    2. o kadar kötüydü ki zaten daha kötüsü olamaz ondan zaten iyisi olcak diyosun :)

      Sil
    3. O da var ama 2015 iyi geçseydi bu normalim olurdu ve 2016 da ne iyi ne kötü diyebilirdim yani bi nevi iyi olması için kötü olması gerekir :)

      Sil
  5. Yılın son gününden selamlar,
    May the Hope be with you, deyip sana 'umut' vermek istedim.
    Umarım işe yaramıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) umarım hepimiz için bu yıl bol u-mutlu yıllar olur

      Sil
  6. Ben geldim! :)
    Sanırım "unutma"yı ve alışmayı öğrendim bu yıl. Sabır geçtiğimiz yılın dersiydi :P
    Çok güzel bir yıl olur umarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmayı hiç ders almadım ben ya doğuştan yetenekliyim :D bakalım bu yıl ne dersi alacağız güzel olsun istediğimiz ne varsa başımıza gelsin beddua gibi oldu sanki biraz :D

      Sil
  7. selam!
    Güzel yorumuna teşekkür ederim!

    Senin için tüm kalbimle çok mutlu bir yıl diliyorum.2016, 2015'de ki tüm üzüntülerini ve hayal kırıklıklarını silip atsın!

    kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz :)
      ben de teşekkür ederim umarım hepimiz için dilediğimiz ne varsa gerçekleşir ..

      Sil
  8. Her an bir son, her gün bir son... Ne garip her şey ya... :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...