3 Ocak 2016 Pazar

2016'nın İLK Pazarı

2016'nın pazartesi hissiyatlı pazarı sanki diğer tüm pazartesilerden öç alırcasına pazar'lığına sürdürmekteyken ben 2016'dan ne kadar çok şey beklediğimi düşünüyorum :)  Özellikle de yeni şeyler ..Hayır eskileri beğenmediğim sevmediğim için değil aksine eskiler daha çok ilgimi çeker kolay kolay da eskiyi yenisiyle değiştirmem ama bu sene farklı bu istediğim yeni şeylerin yeni olma nedenleri aslında  olmadıkları için :D ( ben ve yalnız benim anladığım çok sevgili karmaşam ) . 
Neyse yeni olan her şeyin eskisi olacak diye bir kaide yok .Netice de bol yenilikli güzel bir yıl olması dileklerimle deyip yol almaya devam ediyorum .. 
Yılbaşım geçen üç gün bana "gelen gideni aratır" sözünü hatırlatsa da 2016'dan u-mutlu olmaya devam edeceğim . 

E hadi bakalım  sunday morning 'li şarkılarınız bol olsun ..

(the velvet underground - sunday morning)

...
Watch out the world's behind you
There's always someone around you who will call
It's nothing at all

Sunday morning 
And I'm falling 
I've got a feeling I don't want to know 
                                                                                 ...

5 yorum:

  1. Velvet Underground ve Sunday Morning ! Başka sözüm yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dedin , doğru demişler . :) Benim de boşluğuma gelmiş üst yazı yazmışım işte :P

      Sil
  2. Ne zaman Velvet Underground görsem The Royal Tenenbaums filmi gelir aklıma :). Yine filmin soundtracklerinden Nico-These Days'de çok güzeldir :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wes anderson yapımlarını severek izliyorum aslında ama o filmini izlmemiştim en yakın zamanda izleyeyim dolayısıyla şarkısından da bi haberdim evet güzelmiş :)

      Sil
    2. Aa çok sevindim beğenmenize, yazdım ama kesin biliyorsunuzdur diye düşünüyordum 😄 Eğer Wes Anderson seviyorsanız bu filmi de seversiniz ☺️

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...