24 Şubat 2016 Çarşamba

Müzik Ağacından Haberleri Sunuyoruz {2}

Geçtiğimiz haftalarda uzun bir aradan sonra Ritual Spirit adlı yeni albüm çıkardığını ilan eden Massive Attack geçtiğimiz ay "take it there" şarkısını yayınlamıştı hızını alamamış olacak ki şimdi de "voodoo in my blod " şarkısının klibini yayınlamış. Aslında albüm daha doğrusu  EP 'leri 4 şarkıdan oluşuyor  benim favorilerim take it there ile albüm adıyla aynı olan ritual spirit ama  kendileri voodo lu şarkıyı daha çok beğenmiş olacaklar ki önceliği ona vermişler bilmiyorum belki başka bir şey düşündüler . Yalnız klip fena güzel olmuş kısa film gibi  oldukça etkileyici belki de şarkının vermek istediği hisse uygun olduğu içinde izlerken insan bu kadar etkileniyor olabilir .Ya da tamamen Gone Girl 'ün kayıp kızı Rosamund Pike 'ın insanüstü oyunculuğundan kaynaklanıyor olabilir ,  izleyin.



Gelelim İkinci habere , post rock'tan sonra sevdiğim diğer alt rock türlerinden biri olan indie rock 'ın duayenlerinden biri olan Beirut yeni albümden sonra çıktığı turnede ülkemize de yer vermiş en son 2014 'te gelmişti ve ben gidememiştim bu sene 28 mayısta tabiki istanbula gelecek  malesef yine gidemeyeceğim  .. Aa yeni albüm mü neymiş ki diyenler   "no no no " parçası sizin için geliyor 


Hep konserler İstanbulda oluyor festivaller istanbulda oluyor neden niçin taşı toprağı altın mı sahiden o yüzden mi bütün bir türkiye istanbuldan mı oluşuyor nedir bu anlayış diye isyan ettiklerimizi duyupta Ankara'da Dünya Müzikleri festivali düzenlemişler üstelik bu seneee benim için dikkat çekici bir isim geliyor Çoğunuzun sadece bir şarkısını bildiği ama çoğunuzun da sevdiği Buika geliyooor buika deyince tanımadınız mı o zaman " No habra nadie  en el mundo " diyorum daha iyi bilirsiniz ;) Ama son albümünde Jason Mraz ile söyledikleri  " carry your own weight " şarkısı da çok iyi 


Gelelim son habere beni adeta havalara uçuran çok sevdiğim ülkemizden bir haber :D Kıraç albüm yapmayı BIRAKMIŞŞŞ heyooo çalsın davullar sazlaaaar ! Gitaaarrlar ! Gitarlara özgürlükkk ! Yıllardır Anadolu rock diye uyduruk bir akımın başını çeken Kıraç'ı hiç sevmedim müzik piyasasından tamamen çekilmiyormuş gerçi ama olsun bu da bir şeydir. 

5 yorum:

  1. Massive Attack'in son EP'si gerçekten çok güzel. Tüm şarkıları çok sevdim o yüzden şu an en sevdiğim tek bir şarkı yok :). Bu son klip de gerçekten müthiş olmuş. Her ne kadar Rosamund Pike'ı sevmesem de yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım (Gone Girl'de de yine başarılıydı).

    Beirut'un son albümünde yine güzel şarkılar var ama hiç sevmediğim şarkılar da var.

    Son paragraf içinse yazabileceğim tek şey :) :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa neden sevilmiyor rosemund pike ? Çok iyi bir oyuncu bence :) Beirut dinleyince insanın içine bir umut ışığı doluyor nedensiz yere bir gülümseme falan alıyor garip bi etkileri var doğrusu eminim konserleri de oldukça eğlencelidir :)

      Sil
  2. Sinyora ciddi ciddi müzikçi oldu.. Valla pes billa pes. Pes ki ne pes...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Töbe de ne haddime :D ben ancak gündelik yaşantıda dikkatimi çekenleri paylaşıyorum sen yoksa bombalı şeyler mi paylaşmamı isterdin söyle bakayım :O

      Sil
    2. yok aman!! devam et sinyora böyle devam et ...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...