11 Şubat 2016 Perşembe

Yalnızlar İçin 14 Şubat Sevgililer Günü



Yalnız kuşlar toplanın gelin bakalım size özel 14 şubat "Olumlama yazısı"yazacağım
Evlenmese ölecekmiş modundaki bir çok arkadaşım birbir evlilik yolunu tutmuşken 14 şubatın benim için*  anlam ve önemine değinmeden cumburlop yazıya girmeye istiyorum ;)

Erkekler için önce  ele alalım
Sevgiliniz sizden büyük süpriz bekleyecektir beklemiyorum dese bile bekleyecektir çünkü medya ve yakın çevresi onu öyle yönlendiriyor sanki sevgili günüymüş gibi sevgiliLER günü değilmişçesine hep bi erkekler süpriz yapsın erkekler hediye alsın düşencesi empoze ediliyor dolayısıyla iş başınıza kalıyor kara kara düşünmeler uykusuz geceler o hediyeyi mi alsam şu süprizi mi yapsam  derdine düşüyorsunuz aman yapmasam ne olacak ki bi ağzını arayayım benden bu sevgililer gününde bir şey bekliyor mu deseniz  elbetteki bekliyor olacak yine de yapmasam bişey olmaz deseniz sevgilinizden ültimatomları ya  birbir alacaksınız ya alacaksınız  çare yok o sevgililer günü illa ki kutlanacak ..
(İştee tam burada yalnız kuşlarım bir hesap yapalım haydin.)

Erkek olarak sevgililer gününü kutlamaya karar verdiniz ,
Öncelik hediye seçimi , ıvır zıvır her yerde o kadar çok seçenek var ki eğer evliyseniz ya da evlilik yolundaysanız sizden tek taş beklenecek siz çiftsiniz ama taşınız tek , tek taşla tek kuşu vuracaksınız ama ne çare maaşın yarısını belki de maaşın hepsini ona yatırmanız gerecek .AMA YALNIZSANIZ o parayla istediğiniz şeyi istediğiniz kadar alabilirsiniz düşünsenize 1300 lira ufacık bir taşa vereceğinize 13 liradan 100 tane kitap alabilirsiniz bir ay 30 gün böylece 3 aylık kitabınız cebinizde veyahut zihninizde kalacak :)

Hediyeyi aldınızzz sıra geldi hediyeyi sunabileceğiniz bir süpriz yapmaya , onu ilk gördüğünüz yerde bi kutlama yapmak çok mantıklı hem bildiğiniz yer hem uğraşmanıza gerke kalmaz ama geçen  sevgililer gününde de orada kutlamıştınız ve Saf görünümlü zeki sevgiliniz hemen olayı anlamış bi kerede farklı yere gidelim diye isyan bayrağını çekmişti . Öyleyse farklı bir yer bulmalı orayla konuşmalı interneti arşınlamaya devam etmelisiniz  hıı tabi bir yer bulursanız ücret dahilinde rezarvasyon yaptırmayı da  unutmamalısınız ..AMA YALNIZSANIZ internette mekan aramakla geçirdiğiniz süreyi istediğiniz film veya diziyi izleyebilirsinizz dahası rezarvasyon ücreti cebinizde kalacağı için isterseniz sinemaya bile gidebilirsiniz tabiki yalnız gideceksiniz , iki kişi sinemaya mı gidilir miş hiç , birlikte gittiğin kişi konuşur falan yanında konsantren bozulur filme odaklanamazsın aaa Allah korumuş bak iyi ki yalnızsın.

Veee o gün gelir tek tatil günün olan pazara denk geldiği için içinden küfredersin zira sevgilin bunu fırsata çevirip bütün birlikte olmayı teklif etmiştir dolayısıyla öğlene kadar uyuyup tembellik yapacak vaktin yoktur kız arkadaşını sabahın köründe evinden almak için erken kalkıp hazırlanman gereklidir zira kendisini o gün özel hissetmek istediğini defalarca söyleyip kafana kazımıştır. Kazımıştır demişken saçlarını bugüne özel düzeltmen ve bir haftadır üstünden çıkarmadığın kıyafetini değiştirmen bunun içinde ütü yapman gereklidir neden çünkü  sevgilin bugünün özel olmasını istiyor ve sen istediğini gerçekleştirmezsen bir seneni  bir sevgililer gününü bile kutlamadın nidaları içerisinde arkadaşlar arasında alay konusu olma tehlikesiyle dahası ayrılma tehditleriyle geçirmek zorunda kalacaksın . .AMA YALNIZSANIZ pazar günün tadını doyasıya çıkarabilir haftanın yorgunluğunu atabilirsiniz bütün hafta dışarda olmak yeteri kadar yormuş bir gün için bütün o kalabalıktan uzak sessiz sakin evinde geçirebileceksiniz istediğin kadar da tembellik yapabileceksiniz kışın o soğuk gününde donmak yerine mis gibi sıcacık evinde yatağınızda bütün günü yatarak ya da en sevdiğin bilgisayar oynunu oynayarak geçirebileceksiniz neticede o gün senin için yalnızca pazar günü demek yalnızca tatiil demek ! 


Gelin bir de Kızlar açısından bakalım ;

Her sene ondan bir şey beklemiş beklemiş bu sene farklılık olsun diye siz bir şeyler yapmak istemişsinizdir.Sevgililer günü mottonuzu " bütün hünerlerninizi görmesi" merkezinde toplayıp öncelikle ona özel bir hediye seçmeye karar verirsiniz. Her sene her sene aynı hediyeyi almaktan sıkılıp biraz da parasal anlamda kar edeyim diyerekten hediyeyi kendiniz yapmaya karar verirsiniz milyon saat internetten el yapımı sevgililer günü hediyesi ararsınız bulursunuz malzemeleri imkansıza yakındır ararsınız bir malzemeyi anyada diğerini konya'da bulur bir araya getirir günlerce hediyeyi yapabilmek için uğraşırsınız  kıyafetinizin her yeri boya saçlarınızın her teli tutkal yapmayı başardıktan sonra hediyenizi tamamlarsınız ama o da ne herhangi bir hediye alsanız daha uygun fiyatlı olacaktır zira kök boyasıydı , tutkalıydı ıvır zıvırıydı derken size oldukça pahalıya mal olmuştur .AMA YALNIZSANIZ , bütün o haftalar sizin "boş vaktiniz" olacaktır , kafanızda sürekli nasıl orijinal bir hediye yaparım derdi olmayacaktır . Bu soğukta bir hafta boyunca O malzeme senin bu malzeme benim oradan oraya gidip otobüslerde dolmuşlarda sürünmek yerine o malzemelere vereceğiniz parayla bir hafta boyunca taksiye binip rahatça evinize gidebileceksiniz 

Hediyeyi aldınız çok güzel ama bu sevgililer gününü sizin yapımınız olması için sizin yemekleriniz ve sizin evinizde kutlanması şart bunun için hangi yemeği sever bilmeniz gerekiyor henüz bilmiyorsanız ya da bilmiş ve unutmuşsanız öğrenmek için türlü taklalar atmalı dahası sevgilinizin annesini aramanız gerekebilir tabi o da doğruyu söylerse siz olsanız " erkeğin kalbi miğdesinden geçer " sözünün hakim olduğu bir coğrafyada biricik değerli kıymetli oğlunuzun en sevdiği yemek bilgisini  o gözünüzün hiç tutmadığı kıza   söyler misiniz . Hiç sanmıyorum :P Neyse bir şekilde öğrenilen yemeği yapabilmek için bir kaç defa pratik yapmalısınız bu mutfağı bir kaç defa batırmanız anlamına geliyor . Eğer evliyseniz ve ilişkinizi canlandırmak için sevgililer gününü süprizi hazırlamak istiyorsanız güzel bir ambians için  öncesinde alışveriş yapmalısınız bu ; ihtiyacınız olmayan mumları evinize doldurmanız gereksiz yere kalpli kupalar bardaklar hatta kalpli ne varsa almanız demek oluyor ki yemek harcamanızla birlikte 100-200 lira yapar AMA YALNIZSANIZ ,  o parayla sezon sonundan o çok istediğiniz markanın ceketini alabilir veyahut evliyseniz çocuğunuzun o çok gitmek istediği okul gezisinin parasını siz verebilirsiniz  . Ve sırf o gün için yapacağınız büyük ihtimalle de hepsini yiyemeyeceğiniz için çöpe gidecek olan o kadar yemek malzemesiyle kendinize bir hafta boyunca ziyafet verebilirsiniz 

Hediye tamam yemek tamam gelelimm bayanlar için en zor kısımaa o güne kendine hazırlamak . Dile kolay Sevgililer günüü  makyajı saçı kıyafeti çok güzel olmalısınız o gün hiç olmadığınız kadar afrodit kıskanmalı , sevgiliniz muhtemelen çok güzel olmuşsun demeyecek direk yemeğe dalacak ama olsun siz yine de eyeliner 'ı düz çizgide çekip hangi farı sürmeliyim diye kırk saat düşünmelisiniz dahası yeni bir kıyafet şart bütün avm leri dolaşın tek başına alışveriş olmaz arkadaşlarınızdaki bütün kredileri bitirinceye kadar şehrinizdeki her mağazaya girip çıkın ama sonunda ilk beğendiğiniz elbiseyi alın. O kutlu gün geldiğinde geceden ön hazırlığınızı yapın sabahın köründe kalkın zira saçınızı yapmanız uzun sürecek saçınızı yapıp makyajınızı tamamlamanız 4-5 saatinizi alacak ne de olsa kıyafetinize uygun sadece 10 dk görünecek sonrasında yemek yerken silinecek olan rujunuzu seçmek zor olacak .. AMA YALNIZSANIZ  o gün hiçbir hazırlık yapmanıza gerek kalmaz zaten bütün hafta saçtı makyajdı topukluysuydu uğraşmışsınızdır istediğiniz saatte kalkıp  o günü tam anlamıyla tatil ilan edebilirsiniz dahası ailenize vakit ayırır hiç evde yemek yapacağım hazırlancağım derdi olmadan gayet spor bir şekilde ailenizle anne yemeği yer acaba güzel bir geçecek mi tasası olmadan midenizi doldurabilirsiniz . 

                                                          Bu reklam çok iyi olmamış mı  :D 


* Yazı Tamamen parodi amaçlıdır. 14 Şubat Sevgililer Günü vs.  günleri kapitalist düzenin bir parçası olduğunu düşünüyorum.İnsanların sevgilerini ispatlamak için bir gün olmasına gerek yoktur . Kaldı ki  Birbirini seven hayatını tek bir kadına ya da adamla geçirebileceğine inanan iki insan bence delinin önde gidenidir .Ve delilere her gün bayramdır her gün sevgililer günüdür..  

Sevgiyle Kalın .. Aşkla kalın .. <3  

16 yorum:

  1. Cik cik :p Göksel'i severim :)

    "13 liradan 100 tane kitap alabilirsiniz" Voila ! Birisi zihnimden geçenleri okumuş :) Evlilik veya sevgililik neyse artık onlar bence esarete dönmemeli. Bilmemne günü geliyor bilmemne almalıyım diyerek bence ilişki yürütülmez. Biliyorum genelde insanlar buna karşı çıkacaktır. Ama bence saçma yani. Bu baskılardan arınmalı ilişkiler. Elbette istenildiği zaman gönülden kopan her şey alınır. Taş mı alınır kaya mı artık o bizi ilgilendirmiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi di mi mesela kimileri ada alıyor sevgilisine kaya dedin aklıma geldi :D Hediyede sınır yok ama asıl sınırın olmaması gereken yer hediye değil insanların birbirine duyduğu sevgi ve saygı olması gerekiyor ama ne acı gündelik yaşamda bu kısım insanlara fazla ağır geliyor olsa ki yüzeysel olarak bakıp alınan hediyelere yapılan sürprizlere göre değerlendirme yapılıyor

      Sil
  2. Çok güzel bakmışsın olaya keyifle okudum. Bizde hiç sevgililer günü telaşı heyecanı yok. Biz hediye derdine dusmuyoruz valla. .Rahatız. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ne mutlu size :) eğer hediye alınacaksa ya da bir kutlama yapılacaksa da bir zorunluluk olduğu için değil içten gelmeli bence

      Sil
  3. :) işkence gibi bişi desene yaa :) bak dün akşam yolda bi oğlan bağırıyodu telefonda, bi arkadaşına herhalde, belli ki kız arkadaşıyla küsmüş, diyodu ki bak, 14 şubatta barışayım diyorum, hediye alırım böylece o günü de kurtarmış olurum. işte bakış bu :) kızlar da sevgili yoksa, aman neymiş sevgililer günü yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaniii olumlama yazısı olduğu için işkencr gibi göstermek boynumun borcu oldu diyelim :D
      Erkekler yine olayın biraz daha farkında sanrım ya da işin kolayına kaçıyorlar :P

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Ehehhe napalım bunlarla idare ediyoruz artık :P

      Sil
  5. Vay vay vay YKK iyimiş, yalnız olsa dert olmasa daha dert. Hayat dert oğlu der :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat güzellik kızı güzellik bi kere :) bunu söyleye söyleye hayatı sevdireceğim sana :D ykk 'ya üyelik alımları başlamıştır hemi de ücretsizz :)

      Sil
  6. Ne abartılı bir gün olmuş sevgililer günü. Bunun telaşına giren insanları izlemek eğlenceli ama insanların gelecekte arkalarından konuşacakları eski sevgilileri hakkında bir gün için abartmalarına anlam vermek çok zor. Ayrıca kitap ve tek taşla ilgili yorum çok güzel olmuş.

    Aklımdayken blogunuzla şöyle bir sorunum var. Sanırım yaklaşık bir-iki aydan beri bloğunuzu takip ediyorum ama yayınladığınız yazılar kontrol panelimde görünmüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle abartılı bir gün hale getiriliyor getirilmeye çalışılıyor tabi abartılı hale getirmeyen gayet dozunda bugünü içselleştirebilmiş çiftlere sözüm yok ..
      Daha önce de bu tarz bir şey benim başıma gelmişti takibi iptal edip tekrar yeniden takip edince düzelmişti isterseniz bi deneyin düzebilir :)

      Sil
  7. Mizahi yazıları severim ben. Ne güzel hatırlarxtmışsınız yazının sonunda "Deliye her gün bayram" diye. Bu devirde birbirini gerçekten sevenler deli olmalı. Akıllı olan sevene rastlamadım ben hiç!.. Ne demişler, aklıma bir atasözü gelmişken buraya not düşeyim; "Atın iyisine doruk, yiğidin hasına deli" derler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sözü hiç duymamıştım ne kadar doğruymuş :) Delirmeden de insan sevebilir ama aşık olupta delirmeyen görmedim :D

      Sil
  8. Kutlayacağı varsa bike vazgeçer insan bu yazıdan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe öyleyse amacıma ulaştım desenize :) Madem yalnız kuşlar olarak biz kutlayamıyoruz kimsecikler kutlamasın :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...