6 Mart 2016 Pazar

Anket MiMİ VE Kişisel Blog Yazarlığı MiMi

Hazır keyfim de yerindeyken iki mimi aradan çıkartayım istedim :) 

Daha önce nerede rastladığımı bile unuttuğum ama yapayım diye taslaklara kaydettiğim bir mim vardı önce onu cevaplayayım  dileyen herkes cevaplayabilir  şimdiden herkeşleri mimliyorum :)

Bu" anket mimi" biraz nostaljik geldi bana ilk okulda anket defterleri olurdu genelde biz kızların onlara benzettim o yüzden hoşuma gitti 


1-Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?

Astronomi 'ye ilgi duyan her birey gibi astrolojiye inanmıyorum ama yine de bazı denk gelen özellikler olmuyor değil , burcum yengeç sanırım yengeçler fazla anaç oluyorlarmış bu fazlasıyla ben de var :D 

2. Hangi Şehirde yaşamak isterdin ? 
Antalya'dan daha güzel şehir gösterin tamam derim ama gösteremezsiniz Antalya 'da yaşamak isterim belki de yaşarım kimbilir :) 

3. Sevdiğiniz renk?
Deli Kırmızı'yı sever

4.Sevdiğiniz yemek ?
Yemek seçen biri değilim ama kereviz ve enginar arkadaşlarım bana uzak sevenlerine yakın olursa memnun kalırım 

5. İlerde çocuğunuz olursa adı ne olsun istersiniz ? 
Sevgi Ve Barış  isimlerinden daha güzel bir isim bilemiyorum

6. Yakın çevrenizdekilerin siz de sevdiği özelliğiniz ? 
Hiç bilemedim ki ne olabilir , biraz kendine beğenmiş bir soru acaba bu :D 

7.Sizin, Yakın çevrenizdekilerde  sevdiğiniz özellik ?
Gerçekten yakın çevremdeyse o kişilerin ortak özelliği sanırım  dürüst ve samimi olmasıdır 

8.Yakın çevrenizdekilerin  size söylediği ve sizin bundan hoşnut kalmadığınız özelliğiniz ? 
İnsanların sürekli beni hasta veya halsiz sanmaları hastalıklara alerjisi olan biri olarak sinirime dokunuyor 

- Benzin sararmış ,Hasta mısın ? 
-Hayır ten rengim böyle .

9.Anket sahibi hakkında sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellik ?
Yaa o kadar çok uzun süre oldu ki bu anketi nerde gördüm hangi blogger 'dı inanın hatırlamıyorum ,üzgünüm >_<


Eveeet anket mimi bittiğine göre kişisel mime geçebiliriz gerçi anket mimi daha kişisel sanki ama neyse :D 

1) Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?
Hayır hiçbir zaman bilen kimse olmadı , çoğu yazdığım şeyi değil yakın çevremle paylaşmak bloğumda bile paylaşmıyorum . Sanat kendim içindir  :P 

2) Neden blog yazıyorsunuz?
Yazma maceram ilkokul 2'lere dayanır İlkokulda yazı yazmayı öğrendiğimden beri bir şeyler yazarım . Sürekli yazarım bir kısmını paylaşırım ama neden yazdığımı daha doğrusu neden burada paylaştığımı bilmiyorum zira yazdığım bir çok şeyi düşündüğüm şekilde tam olarak yansıtabildiğime emin değilim bu yüzden okuyucunun ya da dinleyicinin beni tam olarak anlayabileceğini sanmıyorum ama neticede herkeste vardır anlaşılma çabası yazıyoruz işte biz de iyi kötü 

3) İlk yazınız ve son yazınız arasında nasıl bir fark var?
Burası için konuşursam yok diyebilirim ama bundan önceki blogda biraz daha siyasi yazılar biraz daha düşünce yazıları ağırlıklıydı 

4) Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?
Kişisel gelişim denen illet bir hastalığım var sürekli dinamizm halinde nereden ne öğrensem diye bakıyorum hatta bazen yahu mariposa gece olmuş 2 senin bunlarla işin ne desem de merakıma yenik düşüyorum işte tam bu anlarda   bloglar benim ışığım oluyor .

5) Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Blogumdan haberleri yok ki hatta yakın çevremin bloggerlıktan haberleri olduğunu bile sanmıyorum 

6) Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Hayat Ağacı bloğundasınız tabiki Hayat'ın ta kendisi ilhamım :) 

7) Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kuruyor musunuz?
Eğer iletişim kurmak istiyorsam ne yapar eder iletişim kurarım gerçek hayatta da bloglar arasında da böyle o yüzden iletişim sıkıntım bence yok :) 

8) Şikayetçi olduğunuz konular var mı?
Sürekli Şikayet eden tipler vardır çok sinir oluyorum ben öyle biri değilim sinir olurum ama şikayet etmem . O yüzden bloggerda da şikayetçi olduğum bir konu yok hatta iyi ki vaaar ! Blogger sayesinde bir çok güzel dostluklar bir çok yeni bilgi ediniyorum dahası kafamın içindekilerin bir kısmını döküp hafifletebiliyorumm :) 





                                                 (Leonard Cohen - Take this waltz)



14 yorum:

  1. Heyyy ben de yengeç burcuyumm ve bu burçtakilere karşı dayanılmaz bi sempatim var :D sanat kendim içindire bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel öyleysee seni burada daha çpk görmek isteriz :D
      Biraz bencilce aslında ama herkeste benim kadar olmasa da vardır bence bu anlayış :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bodrum emeklilik döneminde bi ihtimal, gençken insan hem doğanın tadını çıkarıp hem de büyükşehrin nimetlerinden faydalanmak istiyor :)

      Sil
    2. O zaman İstanbul :D Konserlerin tamamına yakının o şehirde öbeklenmesi haksızlık :( Aslında İstanbul en sevdiğim şehirdir. Gerçekten çok severim. Yurtdışında gördüğüm başkentlerden bile güzel. Fakat o trafik ve mesafe sorunsalı can sıkıcı :(

      Sil
    3. Şu istanbul'da herkesin görüp benim göremediğim şey ne cidden merak ediyorum :D

      Sil
    4. Kendi İstanbul'umdan bahsedeyim; İstanbul'un Arka Sokakları :) Gerçekten bambaşka bir dünya saklı orada. Roma ve İstanbul iki kardeş şehir bence. Yedi tepeli, kaotik, müthiş sokaklara ev sahipliği yapan üvey kardeşler :)

      Sil
    5. Roma 'yı da İstanbul'u da kendi başıma gezdim ama sanırım İstanbul'u gezme konusunda Roma'daki kadar başarılı olamadım :D belki bir gün beni gezdirirsin bir ihtimal sevebilirim senin istanbul 'unu

      Sil
  3. Ben de yengecim.blog alemini ben de çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene bütün yengeçler toplandık :D blog alemini de biz yengeçleri seviyor mu acaba

      Sil
  4. Ten rengim böyle... :)))) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle uzun zamandır görüşmediysek vay halime böyle bir soruyla karşlaşmamam mümkün değil :D

      Sil
  5. baştan sona sırıtarak okudum. siyaseti ve düşünceyi bırakma ama burdaa :) blogunun rengi soluk nolduuuu böbrekler mii ha ha haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu diyen sen misin yaa sevmezsin ki siyaset yazılarını seen
      Hııı taş varmış blogumda en son yorum yapanın kafasına düşcekmiş :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...