21 Mart 2016 Pazartesi

-Toprağı Nadasa Bırakmak-2




İnsanlığı kaybettik ! Dedim.
Başın sağolsun yenisi gelir .Dedi

Zaman geçer yenisi gelene kadar dedim.
Zaman geçmek için vardır geçmeseydi eğer zamanın ne anlamına varamazdın dedi .

Ölümün yenisi olmaz zamanı gelinir ve ölünür dedim
Her şey yeni yeniden başlangıçtır yeniliğe uzanan dedi

Ölüm bir başlangıç mıdır dedim.
Doğum bir başlangıç mı dedi.

Ölmek için doğuyoruz biliyorum ama ölmek için yaşamıyoruz dedim

(Sustu . O da bilmiyordu ne için yaşıyorduk .. Sonunda ölüm olan bir dünyada ölmemeye çalışarak yaşamak ne kadar zor hem de ölmek bu kadar kolayken .)

Dediler ki ölüm insanı olgunlaştırır her kaybediş erdemli olma yolunda atılan bir adımdır .

Öyle midir acaba .. Ölüm müdür insanı olgunlaştıran ölümse hangi çeşidiri hangi cinsi hangi vakitte hangi boyuttadır ? 
  
Beklenmeyen ölüm daha mı çok olgunlaştırır insanı ?
Evet  " beklenmeyen " Öyle diyoruz ; sanki beklenen ölüm varmış gibi ..

- Hadi ölüm bekliyorum seni saat 2 de tamam mı cadde kafenin oradan beni alırsın.
-Geç kalıcam ama gelicem merak etme.

Bu mudur beklenen ölüm ? Ya da daha mı az can yakar insanın öleceğini bilmesi

Daha doğarken bilmiyor muyuz öleceğimizi
Cenaze namazımızın ezanı daha doğarken okunmuyor mu kulaklarımıza

Öyleyse nedir ölümü beklenen yapan
Ölümsüzlük inancı mı bekleneni beklenmeyen yapıyor .

Sen ben ya da bir başkası hepimiz o kutlu günü elbet tadacağız .Tadığımız an yok olacağız .

Zaman geçer o  güne her gün biraz daha her saat her saniye daha çok yaklaşırız yaklaşmaktan korkmadığımız tek şeydir ölümün kendisi.

Yok olacağımızı bile bile beklenmeyen ölümü bekler dururuz gözlerimiz açık .
Her gün dün olur her gelecek bir gün gelir herkes gelir herkes her şey için her yerden elbet bir gün gelir .Ölüm gibi ansızın beklenmedik bir anda karşımıza çıkıverir. Gelir ,gelmez derler ama gelir..


(explosions in the sky-let me back in )

2 yorum:

  1. "We fear death, we shudder at life's instability, we grieve to see the flowers wilt again and again, and the leaves fall, and in our hearts we know that we, too, are transitory and will soon disappear." - Hermann Hesse.

    Ölüm yeni bir başlangıç. Korkulacak bir şey değil. Bilinen bir şey neden korkutucu olsun ki ? Ölümden başka ikinci bir yol olsa belki o zaman korkardık ölümden. Ama madem tüm yollar oraya çıkıyor, yapabilecek hiçbir şey yok. Sadece önemli olan ucuz ölümden korkmak. Dolu dolu yaşanan bir hayat sonra gelen ölümle, hiçbir şeyin tadına varmadan alelade bir günde ölmek arasında fark var.

    Teksaslı kardeşler de ne güzel şarkı yapmışlar ::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın ama insanoğlu yaratılış gereği hep bi fazlasını istiyor tamam bu hayatın tadını yeteri kadar çıkardım diyebilen var mı ? Diyebilen olmuş mudur acaba

      Keşke konser için onlar da gelseler :) sağır olma pahasına en azından sevdiğim bir post rock grubunun konserine gidebilme mutluluğuna erişirdim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...