6 Nisan 2016 Çarşamba

Bahar Gelmiş Diyorlar DOĞRU mu ?

Bahar kapımı çaldı , evde yokummm diye bağırdım.Malum melankoli göbek adım ne işim olur çiçek böcek baharla falan kış yağmur melankoli ile işim benim ama Bahar bu  Laf söz dinler mi , kapıdan kovsan bacadan girer bütün sıcaklığıyla , debelenir durur etrafınızda sizi neşelendirmek için yapmadığı şaklabanlık kalmaz bütün çiçekleri etrafınıza sizi mutlu etmek için gönderir. Mutlu olursunuz olmazsınız o size kalmış ama baharın gelmesiyle en karanlık yüreklerde bile bir çiçeğin açışı gibi mutluluk yeşeriverir ..


(İmagine Dragons- on top of the world )







Bu papatyaların altında yattığınızı düşünün .. Hiçbir şey düşünmeden amaçsız gökyüzünü seyrettiğinizi , hafif bir rüzgar güneş batmakta  etrafta kuş sesi harici hiçbir tını yok tek tük bulut var gökyüzünde onlar da sizi selamlayıp geçiyor siz de onları .. Doğa size gülümsüyor siz de onlara .. Mükemmel bir his değil mi bence de  :) Bu histen daha güzel bir şey varsa o da onlarla konuşmaktır .




Konuşmak evet .. Mesela ben Papatyaların Yanlarına gittim konuştum  sizi çekmek istiyorum izin verir misiniz dedim , her biri zaten benim fotoğraf makinemi görünce beni çek beni çek ben de ünlü olayım diye bağırmaya başladı . O yüzden anlaştık yani sıkıntı olmadı , bir ara yanlış bir tepeye çıkmışım inmekte zorlandım tamammm inemedim  ama neticede amatör dağcı olduğumu kabul edersek ilk defa dağda kalışım değil :D  neticede indim yalnızzz inerken belki bir iki dağ faresinin yuvasına basmış  ve zarar vermiş olabilirim , üzgünüm  basmasaydım inemezdim ama :/
Sevgili dağ fareciklerinden özür diliyoruum  baharınızı tüm içten dileklerimle kutluyorummm , umarım bu bahar kışın bütün hüzünlerini alıp götürür mükemmel bir yaz bizi bekler  :) 

*Bu çekimlerde ve gezinti esnasında hiçbir canlıya( çiçeğe ) zarar verilmemiştir. 

11 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel özellikle en sondaki ❤️ Ben de dileğini paylaşıyorum, umarım bu yaz çok güzel geçer ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşelkür ederimmm beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Yazı sevmem bahar desen eh işte. Ama papatyaların hatırına sevdim bu baharı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim papatyalar haklarında böyle dediğini duysalardı çok sevinirlerdi :) bir daha gidersen ileteceğim

      Sil
  3. Bahara hala hoşgeldin diyemeyen bir de afede var burda. Yalnız değilsin. Geç olsun güç olmasın ama di mi ;) Dilerim; en az bu papatyalar kadar güzel güneşler önce kalbine, sonra yuvana doğsun.

    Fotoğraflar harika!!! Ne zaman fotoğraf çekimine çıkıyoruz Maricim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar çok teşekkür ederim afedecim :)
      Ben de baya küflenmişim ya ilk makineyi elime aldığımda tutuklu kAldım :D aynı şehirde olsak hemen bu haftasonu gidelim derdimmm hazır lale festivali de varken :)

      Sil
  4. Merhaba,

    Kesinlikle mükkemmel bir his!
    Yazım hatası yaptım, hem kendim fark ettim hem de altında kırmızı çizikler çıktı ama düzeltmek istemedim. Sanki böyle daha pekiştirilmiş gibi oldu. O kadar mükemmel yani :) Betimlediğiniz anı yaşamak istedim :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkür ederim bu hissi size verebildiysem ne mutlu bana :) Doğa öyle güzel öyle cömert ki sanki biz ona hayran kalalım diye var her geçen gün doğaya hayranlığım bir kat daha artıyor ..

      Sil
    2. Doğa tuhaf(anlam verebileceğimizin ötesinde olduğu için böyle diyorum) bir dönüşüm içinde. Bu harekete hayran kalmamak mümkün değil...

      Sil
  5. ay bayıldım fotoğraflara mariposaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh :) Mutlu oldumm kii , baharın güzelliği işte bize fotoğraflamak düşüyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...