30 Nisan 2016 Cumartesi

Dance !! \ (*◡*) /


Herkese mutlu hafta sonları :) 

Dün twitter'dan öğrendiğim kadarıyla " Dünya dans " günüymüş. Dans etmeyi beceremeyen Mariposa olarak tabiki dünü dans ederek geçirmedim.Kaldı ki dünya dans günü ne demek kim koymuş da dünya dans günü olmuş onu da bilmiyorum mesela  alışveriş yaptığımız satıcıya bugün dünya dans günü dans ederek ödesem olur mu desek  tamam der miydi ?   aklımda deli sorular :) 
Peki öyleyse bugün dünya ne günü , vardır elbet bugün de dünya bir şey günü eğer yoksa ben bugünü dünya  erik günü ilan edebilir miyim acaba ?

Kim karışır ki bugün dünya erik günü yay !!  \ (•◡•) /

Dünya erik günü için ne yapabiliriz bilmiyorum ama size aslında dün için hazırladığım bir dans müzikleri listesini " dünya dans günü " şerefine paylaşabilirim :) Ben ve dans ! Muhteşem bir ikili değiliz kabul ama bence Mariposa 'ya göre dans şarkıları nasıl olurmuş bir bakın derim :) 

** Aaa Mariposa dans listesi hazırlamış akşamki " house party" imde kullanayım diyenler varsa gece 12 'den sonra yayına sürmesini tavsiye ederim eve gelen misafilerinizi hemen kaçırmak istemezsiniz öyle değil mi :D 












**Evet popüler kültürün çoğu şeyinde olduğu gibi ne olduğu belirsiz dans şarkılarını da sevmiyorum .

**Ama bu demek olmuyor ki bu listenin farklı versiyonları gelmeyecek , farklı tarzda dans şarkılarını sizlerle buluşturmaya devam edeceğim. Önümüz yaz yok öyle düğünlerde  demet falan çalma 65daysofstatic çalınacak bundan sonra :P 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...