13 Nisan 2016 Çarşamba

Hey Bre Dostlar Gelin Meydan Okumaya :) 1-2-3



Merhabalaar hazır bloğun havası yükselmiş baharı getirmişken tempoyu düşürmeden bir meydan okumaya maydanoz olayım dedim , bundan önceki dizi meydan okumasına dizilere karşı bünyemle pek uyuşmadığı için katılamamıştım bu seferkini fırsat bildim hemen  katılayım dedim yalnız her gün yazamayacak gibi duruyorum üstüne farkettim ki her gün yazdığım zaman bazı şeyleri atlayabiliyorum o yüzden 3 günü birleştirip cevaplamayı düşündüm . Hadi başlayalım 

1. Müzik listenizdeki ilk 10 şarkıyı paylaşın. Dinlerken nasıl hissediyorsunuz?

1  ** the mamas and the papas- california dreamin-  
     
    Bu şarkı beni hep bi enerjik kılıyor nedense durduğum yerde dans etmeye falan başlıyorum güne başlama şarkısı olabilecek güzel bir şarkıdır

**Kongos - Come with me now 

Gece gece ne kadar enerjik şarkılar geliyor yahu bu da biraz alternatif - indie tarzı bir şarkı ilk eksen de dinlemiştim 

**The Cure - Lullaby 

aa harbi nerde benim melankolik şarkılarım bak bu da enerjik geldi :D Özellikle yürürken çok dinlerim bu şarkıyı 

** Olafur Arnalds- Fok

Hıh şöylee yaa bi Olafurcuğumu dinleyelim .. Favori parçam bu olmasa da güzeldir bu şarkısı da 

** Anathema - You're not alone 

Yaa ne demezsin kesin öyledir bu şarkıyı dinlerken resmen  vincent ile tartışıyorum .O bana you're not alone dedikçe show me diye bağırasım geliyor :P 

**Kreş - Yarım kalan Şarap 

Bu şarkıyı sizinle paylaşmam lazım , gerçekten çok özel bir şarkı üstüne yoruma gerek yok 

**m83-Midnigh City 
İtiraf ediyorummm Bu şarkıyı ilk araba reklamında görmüş dinlemiş bayılmış shazamlamak  için kırk saat tv başında beklemiştim böyle de takıntılıyım 

**Yndi Halda -İlluminate my heart , my darling

Hani bazı insanlar yüreğim yanıyor der ya insan işte o insana açacaksın bu şarkıyı yürek yangını neymiş görecek benim için arabesk budur . 

**Ozzy Osborne - Dreamer

İ m just a DREAMEEER  !!

** Guns n roses- Civil War 



Gerçek sanatçı duruşuyla belli olur   şu günlerde  ihtiyacımız olan şeylerden belki de en önemlisi böyle sanatçılar ..

Gelelim 2. Gün 2. günün sorusu göbek adınız var mı sorusuydu . Hiçbir zaman olmadı pek bi mantığını da anlamam göbek adı neden vardır anne baba anlaşamadı da hadi diğer ismi de göbek adı mı olsun dediler bilemiyorum ki 

3. Gün  Cüzdanınızda neler olduğunuzu bizim paylaşın 

Fotoğraf falan çekmek isterdim ama cidden öyle elle tutulur şeyler yok para ve kimlik kartları bir de bir tane kredi kartım var belki bir iki fiş vardır niye o fişleri cüzdanımda tutuyorum bilmiyorum ama ne zaman baksam fişler cüzdanımda oluyor ne ara koyuyorum hiçbir fikrim yok :D 


Eveet 3 günü de yazdığıma göre bir sonraki 3 te görüşmek üzere aa katılmak isteyen varsa Saçaklının not defterine bir uğrasın derim ;) 



6 yorum:

  1. kardeş cia bir california dreamin söylemiş allah seni inandırsın ciğerimi ciğerimi dağladı.

    ay senin listende bir sürü hiç duymadığım şarkı var, indie için çok yaşlı hissediyorum ama sabah olsun onları dinliycem ben bi merak ettim.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk papas versiyonunu dinlediğimden olsa gerek sia nınkini pek sevemedim ben :)
      Özellikle ders çalışan veya bir şeyle okuyanlar için yndi ve olafuru öneririm , konsantrasyonunu artırabilir veya tam tersi etki de yapabilir derin hülyalara boğulabilirsin :D

      Sil
  2. California Dreamin efsane şarkıdır. Pek severim. Mamas & Papas'ın en sevdiğim şarkısı ise Monday Monday :) Aaa sende de Cure çıkmış. Olafur gelse de izlesek. Ozzy BABA ! :) M83 yazıma beklerim :) Yakında onlar hakkında bir liste yayınlayacağım. Başlangıç için dinlenecek 20 şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kaçar mı benden gördüm okudum m83 yazını da :)
      Olafur yakında gelecek ben hissediyorum demiştin dersin bak :P

      Sil
  3. herkeşler maydanoz olsun bence... nerelere uğruyorum son iki gündür bilok alemlerinde... burası da onlardan biri oldu, iyi oldu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn , Bekleriz her zaman :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...