19 Nisan 2016 Salı

Meydan Okuma 4-5-6


Yoğun bir hafta sonu geçirdim o yüzden son üçlemeyi biraz geciktirdim ama olsun geç olsun güç olmasın değil mi :) Gelelim çelincımızın 4-5-6 sorularına :) 

4. Soru  - Kim veya  ne olmadan yaşayamazsınız ? Neden 

O'nsuz bir hayat düşünemiyorum. Cidden düşünemiyorum. Ben ölümden korkmam .Ben kaybetmekten korkarım ve bu yüzden sevdiklerim benden önce ölmesinler diye dua ederim gerçekleşir gerçekleşmez orasını kimse bilemez.. 


h   Hayatı dünyayı ne kadar çok sevdiğimi az çok takipçilerim bilirler bu dünyada yaşadığım hiçbir anında ölmeyi vazgeçmeyi düşünmedim . Ama eğer O giderse yaşamanın bir anlamı kalacağını düşünmüyorum. Neticede bulunduğumuz ortamı güzelleştiren şey sevdiklerimizin orada olmasıdır .. Oraya anlam katan onlardır. Benim de hayatımı veren hayatıma anlam katan tek insan . ANNEM olmadan yaşayamam . Fizyolojik olarak bakıldığında varolamazdım da :)  
     
     Neden ? 

      Çünkü o benim annem , çünkü o benim en yakın arkadaşım o benim dostum o benimle ilgili olan ne varsa biraz da  o aslında .. Diğer annelere göre çok başkadır  onunla istediğin kadar saçmalayabilirsin istediğin kadar gülebilir ağlayabilirsin dertlerine en akılcı çözümleri en iyi o bulur çünkü seni en iyi tanıyan O'dur  .Nazar olaylarına pek inanmam ama gerçekten varsa nazar değecek bir ilişkim var Annemle :)  
     
     bu soru tam O'nluk bir soruydu.  Diğer türlü maddi şeyler için yaşayamam diyemem her türlü yaşar insan.. 

    5.Soru - Koleksiyonunu Yaptığınız Herhangi  Bir şey var mı ? 

     Kolleksiyon ,Listeleme işlerinde hiç iyi olmadım benzer şeylerden çok olacağına farklı şeylerden olsun mantığı var sanırım .Ama bu demek değil ki hiç koleksiyonum yok :) Hepimizin efsane oyuncağı Taso 'ların kolleksiyonunu yaptım :) Zamanla kayboldu sanırım bu taso furyası ama benim hala hoşuma gidiyor , diğer kızlar gibi neden bir peçete ya da pul kolleksiyonu yapmadığım hakkında ise en ufak bir fikrim yok :D  Neyse fazla söze de gerek yok gelin sizi küçüklüğünüze götüreyim :) 
     Aslında daha fazlaydı ama dedim ya sıralama dizme işlerini hiç sevmiyorum bu kadarını ancak dizebildim  en sağ taraftakiler kronolojik taso dizilimidir :) 







         *Şekil a sıralama özürlüsü düz bir sıra bile yapamamışım :D looney tunes ile başlayıp jetgillerle devam eden sonrasında bir ara dinozorlara yer verse de pek etki yaratmayan ama pokemon tasolarıyla jübilesini yapan tasogiller sonrasında memoli karakterleriyle devam etti ama hiçbiri pokemon tasoları gibi etki yaratmas ada digimon ve mortal combat sonrasında da beyblade ile  taso serüveni son buldu belki yeni tasolar vardır ama benim için bu koleksiyon sonlandı :)



 6. Soru -Evcil Hayvan olarak ne beslemek isterdiniz ? 
     
      Açıkcası ben hayvanların evde beslenilmesine karşı biriyim mümkün olduğu müddetçe doğal ortamlarında yaşamalılar ama modern yaşamda bahçeli bir evde oturmanın lüks sayıldığı bir dönemdeyiz ve bu yüzden birçok hayvan sever maalesef evinde beslemek zorunda kalıyor aslına bakarsan doğal ortamında beslemenin de zor halleri var ama şuan konumuz değil  , soruya gelecek olursaaak , tabiki Kedi'den başka bir canlı düşünemiyorum eğer bir hayvan olsaydım da bu kedi olurdu bence çok benzer yanlarımız var :P 
     



*Baksanıza şunların şirinliklerine yaa 
  


     Aslında kaplumbağa da besleyebilirim çünkü uzun sene yaşıyorlar , ben evcil hayvanımın benden önce ölmesine katlanamam .. Balık besleyenleri o yüzden anlayamıyorum bir ara evde vardı (Ben almadım ) 1 sene kadar yaşadı sonra bir yere gidecektik komşuya verdik dönüşte hala yaşıyordu ama kuyruğuna bir şey olmuş siyahlık vardı dedim ne bu ne oldu da siyah oldu .. kafam basmamış  meğersem benim balık ölmüş ölünce de komşum ben üzülmeyeyim diye bu kuyruğu siyahlı yeni bir balık almış sonra söyledi bana da .. neyse sonra ben de gittim bir çocuğa verdim balığı çocuklar nedense çok seviyorlar balıkları . 










10 yorum:

  1. Kuşlar da balıklar da özgür olmalı. Onların yaşam hakkı kendilerinde olmalı; bizim elimizde olmamalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşlara yapılan ayrı bir işkence zaten hadi balık yüzüyor falan ama doğası gereği uçması gereken bir hayvanı kafeslere kapatmak hiçbir şekilde insanlığa sığmıyor .. Keşke herkes böyle düşünse

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kedi candır gerisi patlıcan :P

      Sil
  3. Fakat tasolar... Bir blog komşusunda daha vardı... Sanırım bende de var evin bir yerlerinde. En sonunda buluşup oynayacağız anlaşılan! o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben varım yeri ve zamanı söyleyin geliyorum :) yalnız looney li olanları vermem onlar benim uğur tasolarım
      Başka hangi komşu da vardı acaba görmemişim beeen :)

      Sil
    2. http://busonolsaneolur.blogspot.com.tr/2016/04/5-gun.html

      tamam onları kenarda tutar en çirkinleriyle başlarız ;)

      Sil
    3. eheheh çok sağol :) Bloğa da hemen bakacağım onun için de teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...