25 Nisan 2016 Pazartesi

Meydan Okuma 10-11-12

Herkese mutlu haftalar :) Aslında bir haftasonu yazısı olacaktı ama yoğunluktan yazamadım bugüne kaldı öyleyse hız kesmeden cevaplara başlayalım :) 



10.Bize biraz güçlü yönlerinizden bahseder misiniz ? 


-Çok fazla meraklıyım bu da beni birbirinden alakasız konularda bilgili yapıyor . Çoğunlukla ikili diyaloglar da bunu nerden biliyorsun , her şeyi bilmek zorunda mısın gibi sorularla karşılaşıyorum. Bu sözleri duymam da , Çevrem de fazla bilgili insanın olmayışı da etkili ama bilgili olanlarda genelde bir konuda bilgili olduğu için her halükarda bu sözü de onlardan duyuyorum. 

Ama ne yapayım bu biraz hayat ile benim aramda bir oyun gibi oldu , yeni bir şey öğrenmediğim günü yaşanmamış sayıyorum dolayısıyla her güne yeni bir bilgi yaşadığımı hissettiriyor bana ve her yeni öğrendiğim şey ne kadar  cahil olduğumu yüzüme vuruyor , öğrenilecek daha çok şey var ömür biter öğrenilecek şey bitme :) 
Mesela bugün içinde  öğrendiğim bir kaç şeyi  sizinle paylaşayım ;

*Hellim peyniri kızartılarak yenilirmiş. Daha önce keçi peynirini kızartıldığını biliyordum ama hellim peynirini kızartarak yememiştim.


*Koca bir imparatorluğun yanında "çocuk" kalan meclisin açılışı vesilesiyle 23 Nisan'a çocuk bayramı denildiğini öğrendim .


*İngiltere'de Lloyd George hükümetinin olduğu sırada dış işleri bakanlığı yapan Arthur Balfour 'un yayınladığı  "balfour deklarasyonun " da hali hazırda Filistin toprakları işgal edilerek  kurulan İsrail devletini kurma aşamalarında yardım edeceklerini açıklayarak  israil devletini kurma sürecinde önemli bir rol oynamış.


*Sadece Down sendromluların işlettiği bir kafe olduğunu öğrendim (bu beni oldukça sevindirdi) 


*1 cm kadar kendi kendini onarabilen plastikler bulunmuş ( çok heyecan verici değil mii )


Sanırım bugünlük kadar başka yeni bir şey öğrendiysem de hatırlayamadım şuan :)  Hepsi birbiriyle alakasız şeyler evet ama size başta demiştim bilgi olsun da nasıl olursa olsun :D


- Hislerim çok kuvvetlidir. Çoğunlukla mantığımın sesini dinlesem de bir kişi hakkında düşündüklerim genelde doğru çıkıyor aslında bu biraz gözlem yeteneğiyle de alakalı tabi ama bazen sadece hissiyatta oluyor . Nasıl bir şey derseniz mesela ,bir ortamda yeni tanıştığımız biri hakkında yaptığım yorumlar yeni tanışmamıza rağmen genelde doğru çıkar bu konuşma esnasında kullandığı kelimelerden tutun da el kol hareketlerine kadar ben de yarattığı his ile alakalı (vaaaay bir anda kendimi pisicik güçleri olan biri olarak ilan ettim :D ) 


-Şu devirde bencilliğin tavan yaptığı bir çağda sağlam dostluklar kurabilmek   güçlü yönler kategorisine yazılacak şeylerden biri  bence  . Çoğu insan hayatın gündelik uğraşlarından arkadaşlarına vakit ayıramaz hale geldi belki de işlerine öyle geliyor ama benim için Ailemsiz nasıl olmazsa arkadaşlarımsızsa da olmaz .. İlkokul , lise , üniversite her öğrenim dönemimdeki arkadaş gruplarımla halen daha her fırsatta görüşürüm . 

Onlar için Henüz hiç çiğ tavuk yemek zorunda kalmadım ama ufak tefek şeyler yapıyorum mesela prensip olarak telefon kılıfı kullanmam ama hem lisedeki grubumdan hem de üniversitedeki grubumdan arkadaşlarımdan ikisi bana telefon kılıfı almışlar ben de onları sevindirmek için her buluşmaya gittiğimde onları aldığı kılıfları takıpta gidiyorum :D 

Öyleee işte daha başka şeyler elbette vardır mesela ufacık şeylerden mutlu olurum ama bu çoğu hemcinsim için geçerli bir durum bence :)  Daha fazla uzatmamak adına diğer soruya geçiyorum :D 



11. Biraz da Zayıf Yönlerimizz


-Bir çok arkadaşımın hatta ailemin hem fikir olduğu konu benim "zeki görünen saflardan olmam " Ne demek şimdi bu derseniz .. 

Ben açık sözlüyümdür yani bir şey söyleyeceksem ima etmem o yüzden karşımdakilerinde öyle olduğunu düşünürüm dolayısıyla hayatımda ikili ilişkilerde  amiyane tabirle " şu bana laf soktu"  gibi bir şey hiç dememişimdir çünkü anlamıyorum yani fark etmiyorum. Ne zamanki karşımdaki birisi canımı yakacak işte o zaman iyiliğimi düşünmediğini farkederim.(Tabiki  Bu demek olmuyor herkese koşulsuz güveniyorum orası ayrı konu :) )


- Öhüm öhümmm sonracığmaa ( ne kötüymüş bunları yazma ya :D güçlü yönlerini yazma gayet kolaydı :P )  fevriyimdir efendim . Aniden sinirlenirim. Genel itibariyle sinirli yapım yoktur ama  çabuk parlar sönerim  bu beni tanımayan bir insan için benim sert mizaçlı biri olarak görünmeme sebep olsa da aslında arkasında yanıp söndükten sonra arkasında bolca esprili  birisi yatıyor :) 


- İkna olmak için bir şeyin mantığıma uyması gereklidir.İnatçıyım demiyorum değilim ama  Mantığıma uyma konusunda eğer ki uymazsa işte o zaman biraz inatçılık boyutuna girebiliyor 


12. İlk aracınız neydi ? Peki şuan kullandığınız araç 


İlk kullandığım araç güzel mi güzel bir kırmızı bisikletti :) Tabiki dört tekerlekti siz hiç iki tekerlekle direk bisiklet sürmeyi öğrenen gördünüz müü ben görmedim . Duygusal bir bağ kurmuştum küçükken çok severdim kırmızı bisikletimi sonrasında mavi bir bisikletim oldu onu da severim halen ama kırmızının yeri ayrı şuan bile işe bisikletle gitmek isterdim.Benim biricik hayallerimin şehri Floransa 'da herkesler sabah oldu mu atlar bisikletine işine giderdi keşke bizim ülkemizde de bu yaygın olsa .. 


Şuan kullandığım araç 37 numara :D Kendileri çok konforlu rahat bir araç hiç yarı yolda bırakmıyor yağı suyu benzin derdi yok git diyorsun gidiyor herkese tavsiye ederim :D 


Ama bir gün bu bebek benim olacak B)




8 yorum:

  1. Down Cafe Kızılay sanırım ? :)

    Bisiklete de hiç binemiyorum bu arada :D Off the record..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızılay'da da mı varmış :) bak bir kat daha mutlu oldum şimdi
      Bisiklete binemiyorum derkeen :O Hiç mi binmedinnn ortam mı müsait değil ?
      Hiç kimse bisiklete binme zevkinden mahrum kalmamalı bence , Yokuş aşağı eller havada ohh ne güzel .. İnsan özgür olduğunu hissediyor :)

      Sil
  2. 37 numara 😂😂😂 gerçekten sadece su ve yemekle ihtiyacı katşılanıyor😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi di mi, Öyle zırt pırt zam derdi de yok .. :D
      Sen de katılsana celinca daha anca yarıya geldik bence yetişebilirsin eğlenceli olur :)

      Sil
    2. Bu seferlik sizlerin güzel cevaplarını okuyayım 😄 Baya takip ettiğim iki üç blog katıldı güzeldi okuması, teşekkür edeyim hepinize. Ben de artık başka meydan okumalara diyorum.

      Sil
    3. Peki öyleyse bir sonraki meydan okumada öncelikle sana haber veririm :)

      Sil
  3. Down Cafe İzmir bornova'da da var. Henüz gitmedim. Sanırım tüm illere yayılıyor, süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa :D Onu da bilmiyordum bak çok iyi düşünmüşler gerçekten

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...