28 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma 13-14-15

13. Favori Şiiriniz var mı ? 

Favori şiiri olarak değil de sevdiğim şiirlerden biri olarak düşünebiliriz aklıma geldi paylaşmak istediğim bir şiir yoksa daha çok beğendiğim şiirler elbette vardır  :)

İnsanlığın Sınırları 

Eğer o eski Mübarek Tanrı, 
Devrilip dönen
 Bulutlar üstünden
 Mutlu şimşekler
 Serperse yere; 
Kalbimde çocuksu 
Bir bağ ve korku, 
Öperim sarılıp Eteklerini. 
Çünkü bir insan 
Mutlu Tanrılarla Ölçmesin kendini.
 Kalkıp yerinden 
Değerse başıyla 
Yıldızlı göklere, 
Kurtulur ayağı
 Bastığı topraktan 
Eğlenir yel, bulut 
Bu hevesiyle. 
Fakat o, kemiği 
Etiyle yiğitçe, 
Durarak basarsa 
Bu sağlam yapılı
 Dünyanın böğrüne; 
Yetişmez o zaman
 Benzetmek kendini 
Bir asma dalına 
Yahut meşeye
 Nedir ayıran 
Tanrıyı kişiden? 
Sayısız dalgalar,
 Durmadan değişen, 
Ölümsüz bir akış: 
Bir dalga kaldırır, 
Bir dalga yok eder
Ve bizi batırır. 
Küçücük bir çember
 Sınırlar bu ömrü.
Sayısız nesiller
 Durmadan dizilir
 Daima var olan 
Bu sonsuz zincire.
"Johann Wolfgang von Goethe "
Çeviri: Selâhattin BATU

14 .Özel bir yeteneğiniz var mı ? 

Hangi şarkıyı isterseniz isteyin  , şarkıyı ezbere bilmiyor olsam bile onu ıslıkla çalabilirim :) Islık konusunda baya iyiyim kendime güveniyorum  rakiplerimi bekliyorum :D 
Lisedeyken arkadaşlarla bir oyun oynardık, ben ıslıkla bir şarkıyı çalardım onlar da bilmeye çalışırdı. Hep de bilirlerdi çünkü çok güzel çalardım :P


Sonraa gitar ve bateri maceralarım oldu ama devam ettiremedim ,utanıyorum. :/ 

15.Favori Mevsiminiz Hangisi ? 

Mütemadiyen üşüyen bir insanım , hatta şuan bile battaniye ile oturduğumu itiraf etmeliyim :) Ama bu demek oluyor ki yazı seviyorum , sıcağa gelemiyorum soğuğa da gelemiyorum. Benim için sanırım en ideal mevsim ilkbahar , ister istemez içimi bir sevinç bir mutluluk kaplıyor ,  hayat diyorum yaşanmak için var ve bizi bekliyor aç kapını bekletme hayatını ! 

12 yorum:

  1. O zaman ıslık meydan okumasına davet ediyorum seni olur mu :D Ben de iddialıyım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha yenilirsen üzülmek yok ama :P

      Sil
  2. Gerçekten biz bi şarkı belirlesek de ıslıkla çalıp kaydetseniz sonra da paylaşsanız?? :))
    Meydan okumalara doyamadım. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havada karada kabul ederim ben deeee zihin beyler kabul edecek mi acabaaa :D

      Sil
  3. Islık çalan mızıkayı da iyi çalar sanırım. Ben de mızıka çalıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mızıkaaa ! benim ilk müzik aletimm :) ben mızıkayı da çook severim , öyleyse sizden de bir mızıka kaydı isteyelim :)

      Sil
  4. Artık ıslık challenge şart olmuş 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olamadı yaa olsa iyiydi ben kendime güveniyordum :P

      Sil
    2. Aa neden, keşke olsaymış. Ben de mesela hiç beceremem çok isteyip sevmeme rağmen o yüzden güzel olurdu böyle bir meydan okuma görmek.

      Sil
    3. eveeet bence de güzel olurdu :)

      Sil
  5. Islık meydan okuması gördüm :D Taraflar da pek bir iddialı :)

    Ben ıslık çalamayanlardanım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe öyle bir fikir atmıştık ama meydanlarda göremedim ben kimseleri :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...