30 Nisan 2016 Cumartesi

Meydan Okuma 16-17-18

16 . El yazınızı gösterinnn 

El yazısı oldukça saçma geldi zaten yazım çok da kötüdür.Üniversitedeyken kimse benden not almazdı cidden okuması zor bir yazım var bu ve diğer sebepten ötürü hemen iki dakikada bir şeyler karalayayım dedim. 
Biliyorum yeteneğim yok ama olsun ben yazı yazmayı  resim çizmeye göre daha çook  seviyorum


(ilerleyen zamanlarda, bir kaç kitap devirdikten sonra ,eğitimli olarak çizimlerime başlayacağım :))


17. Burcunuz nedir ? 

**** YENGEÇ ! :) Blogger olupta yengeç olmamak ayıp olurdu sanırım ne kadar çok yengeç varmış bu challenge sayesinde öğrendim , burçlar konusunda pek bir fikrim yoktu nedir ne değildir neyi severler nasıldırlar bir tek yengeçler anaçtırlar çocukları severler korumacıdırlar onu biliyordum meydan okuma sayesinde  farklı yanlarını öğrendim bu hayatımda çok mu şey değiştirdi tabiki hayır eğer gerçekten burçlar gerçeği yansıtsaydı 12 nin kombinasyonları haricinde insan çeşidi olmazdı herkes birbirine benzerdi ama o kadar farklı insan var ki .. 

Neyse yengeçler hakkında nedir ne değildire geçmeden önce dukuju'nun şu yazısını okumanızı öneririm tık tık oldukça güzel yengeçleri anlatmış .Ben yıllardır annem ve babamın farklı kişiliklere sahip olmasından dolayı gel gitlerim oluyor sanırken meğersem burçtanmış yaa :P  

**** Jean Jacques Rousseau / George Orwell da yengeç burcundanmış ikisini de çok severim uslupları ve  eserlerindeki içerikleri kendime oldukça yakın bulurum 

**** Gelelim  Benzeyen benzemeyen yönlerimize 

*İyi niyetlidirler ( saflık derecesinde hem de )

*Sezgisel olarak son derece kuvvetlidirler 

*Bir şeye ulaşmak için aceleci davranmaz. Aldıkları kararın ne olduğunu kestirmek oldukça güçtür. 

* AY 'ın etkisinde olan bir burçtur (Evet AY  ile sıkı bir ilişki içerisindeyim , doğrudur her gece kendisini görmeden uyuyamam :) ) 

*O kadar çok konuşmasına rağmen, söyledikleri sözlerin içinde kendisi hakkında bir şey bulmak oldukça zordur. ( who i am ? do you know  me B)  ) 

*İntikam alma arzuları vardır.( Yok artık benim miii :O Dünyadaki en unutkan insanım bugün kızsam yarın sizin için canımı verebilirim  yoktur öyle kindarlıklarım )

*Soğukkanlılık özelliğini biraz daha geliştirmek Yengeç burcuna iyi gelebilir (KÜLLİYEN YALAN, Oldukça  Soğukkanlıyımdır :) )

Bu kadar yetsin eğer burçlara İnananlarınız varsa   şu siteden bakabilir :) 

18. Katıldığınız ilk konser hangisi ?

Katıldığım ilk konser ailemle birlikte gitmiştim   Selda Bağcan'nın konseriydi stadyumda yapılan bir konserdi .Ben ufaktım şarkıcı ufaktı ama stadyum büyüktü insanlar çoktu ...  

Öyleyse bu muhteşem şiirin Selda Bağcan yorumunu dinleyerek bir sonraki soruda görüşürüz diyelim :) 
 
(Selda Bağcan - Sevgilerde )



4 yorum:

  1. "biliyorum yeteneğim yok.." derken?? şu kadar çizebilsem ne biçim darlardım hepinizi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh teşekkür ederim yakında sanırım ben de darlıcam öyle gözüküyor :))

      Sil
  2. Annem de yengeç burcu :) İyi anlaşırım. Selda Bağcan'ı izlemek çok istiyorum :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne hoş tesadüf :) Ben de aslında tekrar izlemek istiyorum çok bir şey hatırlamıyorum çünkü parça parça bir kaç şey :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...