21 Nisan 2016 Perşembe

Meydan Okuma 7-8-9



7.Yatarken Ne giyersin ? 

Ahahah bu çelinc gittikçe garipleşmeye mi başlıyor bana mı öyle geldi :P  Neyse cevaplayalım bakalım ,evde mümkün mertebe zaten rahat şeylerle dolaşırım öyle aman şu benim pijamam olsun şöyle cicili bicili olsun diye ayrı pijama takımı bile almam . Yazları en serin ne tutacaksa - ki genelde elbise tarzı olur- kışında ne bulursam giyerim üstüme mesela bi kış üstümden rob dö şambır eksik olmamıştı . Sıcak tutuyor diye evde bulup giymiş hiç üstümden çıkarmamıştım. :D Evdeyim yahu ne istersem giyerim erkek kız fark eder mi :) 

rob dö şambır demişken şu videoyu izleyinn ,Rob dö şambır neymiş öğrenin  :D 

-  hıı bir de  Kleopatra  kimmiş öğreneceğiz ya da ben size söyleyeyim yok öyle yunan falan ingiliz kraliyet ailesinden bir soylu o bilmiyosunuz siz ! :D 

8.Sizi Gülümseten Şeyleri Bizimle Paylaşır mısınız ? 

 Gülmek deyin bana  yeter mutlu olmak için büyük şeylere gerek yok  :) İlkokuldayken gülen kız diye çağırırdı bir öğretmenim şimdilerde de arkadaşlarımla aramda genelde şöyle bir diyalog oluyor . 
" yaa mariposa çok özledim seni kahkahanı bile özledim kızım ya "  
bileeee , çok gülüyomuşum da ondan bile diyorlarmış >_< napiyim gülmeyeyim de hayat yeteri kadar sıkıcı zaten , gül geç ;) Öylese buyrun gülmeye 

Üstteki video beni çok güldürdü burdan emeği geçenlere teşekkür ederim :D 

Sonracağıma yine yakın zamanlarda internette rastladığım şu gif beni çok güldürüyor :D 

Bu kermite benzeyen kurbağa figürüye alakalı ne görsem kahkahayı basarım :D bende  de cüzdan gibisi var ama şuan fotoğrafını çekmeye çok üşendim 



Telefonun Ön Kamerasında Kendini Gören Nine videosu "  Kurt kocayınca köpeklerin maskarası olur" sözünü hatırlatsa da  ben bu videoya bakıp gülmeden edemiyorm baya da parodisi dolaştı etrafta :D 

Daha birçok şey var güldüğüm ettiğim ama şimdilik bunlar yeterli bence :) 

9. Hangi Alanda iyi olmak isterdiniz ? 

Bir alanda iyi olmak nedir ? İnsanlar tarafından koyulmuş olan kıstaslara göre ne kadar iyi ne kadar kötü olduğunuzun belli olması mıdır ? Bilmiyorum ama bir insan bence kendisini iyi hissettiği ne varsa onu yapmalı , yeteneğim yok yapamam demesi mazeretten öteye geçmez benim nazarımda zira zevkler tartışılır . Bir insana senin resim yeteneğin yok sen resim yapamazsın denmesi  ne kadar doğru olabilir ki ? Tamam belki estetik kaygılar güdülerek yapılmış bir saptama olabilir ama sonuçta tek bir estetik düşünce yok olamaz da  "bu çağın estetiği" olabilir .. Neticede eğer farklı estetik anlayışları olmasaydı şuan hala mağaralarda çöp adam çizer olurduk .. 

O yüzden bu soruyu Hangi alana vakit ayırmak isterdin olarak cevaplayacağım.

Şimdilik vakit ayıramıyorum ama en yakın zamanda resim sanatına  hayatımda güzel bir yer vereceğim Yani eğer bir şeye  vaktim ayıracaksam bu kesinlikle resim olurdu :) 

Bazen bir deniz kıyısında ya da göl kıyısında herkesten uzak ufak bir baraka önünde kocaman bir çınar ağacının veya mersin ağacının altında arkada güzel bir müzik    tuvalimle başbaşa olduğumu düşünüyorum.. İşte bu mutluluk ! İşte bu hayat ! Hayali bile beni mutlu etmeye gülümsetmeye yetiyor  :) 



6 yorum:

  1. röpdoşambır: araba yedek parçasıaahhahahaha koptum :)))))

    umarım ağacın, tuvalin ve kuşlarınla o ânı bir an önnce yaşarsın *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm ne güzel bir dilek bu umarım herkes hayallerine en kısa sürede ulaşır :)

      Sil
  2. İskeletli arkadaşlara ben de gülüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar kötü olursam baktıkça gülümseme beliriyor , yerinde duramamak bu olsa gerek :)

      Sil
  3. bu sokak röportajlarını izlemeye bir ucundan başlayınca insan önünü alamıyor ya da ben alamıyorum. tıklaya tıklaya gelinen noktada, milleteçe çok alem olduğumuz sonucuna varıyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ya bende de oluyor o :D bir gün o insanlar yerinde biz de olabiliriz aslında yani absürd bir soru sorulduğunda saçmalamamak işten bile değil ama izlerken gülmemekte çok zor, çoğu röportajı kahkahalarla izliyorum çoğu zaman :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...