2 Mayıs 2016 Pazartesi

Meydan Okuma 19-20-21

19 . Satın aldığınız son kıyafetiniz ?? 

Satın aldığım son kombin şöyle bir şey oluyor 

Aslına bakarsanız bunların hepsini almadım en öndeki kırmızı patikleri birisinden çarptım gördüğüm an benim olmalı dedim çok hoşuma gitti ,( kırmızı olan her şeye ayrı bir sempatim var ) yaz kendisini hafiften belli etmesine rağmen hala ayağımdan çıkarabilmiş değilim  benim için yeni ama herhangi bir ücrette de ödemedim :)

Tişörttü de bir mağazada görüp aşık olmuştum . Üzerinde  Einstein 'ın şu sözü yer alıyor ; 

"A person who never made a mistake never tried anything new."

Bu sözü , Hayat felsefem haline getirmeye çalışıyorum.Bazıları " dikiş tutturamamak" dese de ben onlara kulak asmayıp denemeye devam ediyorum hayatıma sürekli yeni şeyler eklemeye çalışıyorum yeni şeyler deniyorum yanılıyorum tekrar baştan başlıyorum.Standart bir yaşamım olsaydı eminim çok sıkılırdım. Kaldı ki böylesine güzel bir dünya da standartları zorlamak varken ne diye "diğer" herkesinki gibi bir hayat süreyim ki .. Neyse bu konu daha çok uzar . Amaçtan sapmayalım  

Tişörtün üzerindeki üç yuvarlak gümüş küpe ise yıllardır benimle bütünleşmiş bir parçam haline gelmiş haldeler :)  ikisi solda biri sağda olmak üzere her yere her kıyafetin üstüne onları takıyorum.Peki yıllanmış bir şeyi niye yeni diye gösterdin derseniz , bir tanesini kaybettim ( en öndekini )  yakın günlerde oldukça üzüldüm bir iki hafta aynısından aradım başka yakın bir şehirden buldum aldım  

Toplamda 25 lira ödedim . (Gümüş küpe de biraz pazarlık yaptım evet :D  )

20..Nerede Yaşamak istersiniz ? 

Bu soru benim gibi gezgin ruhlu birisi için oldukça zor bir soru , bir yerde sabit kalmak ve kök salmak çok çekici gelse de gençliğin verdiği enerji ve merak beni sürekli yeni yerleri gitme isteği uyandırıyor o yüzden en azından şimdilik şu şehirde yaşlanmalıyım diyemiyorum. 
Ama Ülke geneli olarak 
               *  Antalya 'da 
Çünkü muhteşem bir doğası var , Falezler harika sadece varyantta oturabilmek için bile orada yaşanır.
Dünya geneli olarak ; 
              *  Gezdiğim yerler içinde , Floransa
Küçük ve tarih kokan şehir insanalrı güleryüzlü , turizmin getirileri sayesinde kültürel anlamda da gelişmiş daha ne isterim ki :) 
             *  Görmediğim yerler içinde ,Ekvatoral iklim olan herhangi bir yer olabilir, Yeşilsiz                                 yaşayamam ben , Yağmur belki sürekli yağması sinir bozucu olabilir ama napalım her                         güzelin bir zorluğu vardır 

21.Sizi Güldüren 5 Kelime ya da söz öbeğinin listeler misiniz ? 

Düşündüüm düşündümmm bulamadım .(aklıma gelirse eklerim  )
Ben de geçen gün şu linkteki  ekşi yorumlarına rastlamıştım gecenin bir vakti oldukça  güldürmüştü buyrun siz de okuyun gülün :D



:) Herkese mutlu haftalar ! :)




2 yorum:

  1. Floransa = Mariposa :) Her seferinde kulakların çınlıyor emin olabilirsin. Bu kadar bir şehri gönülden seven bir insan tanımadım, ne mutlu :)

    Patik candır :D Ankara'da hayat kurtarır :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tanıdım ! Benim floransa aşkım senin paris aşkınla yarışır bence :)

      Kesinlikle patik candır hayat kurtarır ayakları sıkan sıkıcı çoraplara ölüm yaşasın rahat renkli patikler :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...