6 Mayıs 2016 Cuma

Meydan Okuma 22-23-24

Uzatmaları oynuyorum. Bitse de gitsek moduna girdi artık  bu meydan okuma nedense bana çok uzun geldi .. Neyse sızlanmayı bırakıp hızlıca soruları cevaplayacağım


22. Sahip Olduğunuz en kıymetli şey 

Tabiki ailem ve dostlarım. Onun haricinde kişilik olarak sahip olduğum en kıymetli özelliğim "merakım" az rastlanır abartısal bir merakım var bir gece schrödinger'in kedisini araştırıyorken diğer gece kendimi Keynesel yaklaşımı araştırıyor buluyorum. Neyseki oldukça unutkan olduğum için bir süre sonra araştırdığım her şeyi unutuyorum böylece kafam gereksiz bilgilerin oluşturduğu bir çöplük haline gelmekten kurtuluyor :D


23. Yaparken Heyecan Duyduğunuz bir şey ? 

Tabiki bilmediğin bir şehrin sokaklarında kaybolmak ama bunu her zaman yapamıyorsun o zaman imdadıma doğa yetişiyor. Aman başıma bir iş geliyor kurt kapar böcek sokar arı vızıldar demeden doğa , dağ, yürüyüşü tırmanışı yapmayı çok severim. Yolun sonu nereye çıkacak bilmeden sadece kafanı boşaltığın doğayla kuş sesleriyle bitkilerle konuştuğum o ender anlar benim için oldukça heyecan vericidir.

24. Şuan okumakta Olduğunuz Kitap 

e-kitaplara merak saldım. Oldukça pratik oluyor her yerde her an açıp kitap okuyabiliyorsunuz üstelik taşıma derdi de yok. Malumunuz Geçtiğimiz şubat ayında Pulitzer Edebiyat ödüllü Harper Lee 'yi kaybettik , usta yazarın ne zamandır " Bülbülü Öldürmek " kitabını okumak istiyordum ama hep bi araya başka şeyler girdi sonunda başlayabildim. Toplumdan dışlananların öyküsünü okuyalım bakalım. 

(Teoman - Limanında )


" Bırak artık Dünya'yı Zarları Hileli " 

6 yorum:

  1. Dağ bayır çiçek böcek diyorsun yani :) Ben de severim doğa gezilerine çıkmayı. Gif müthiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu aralar kafam bu gif gibi :D Dağlara kaçma vaktim geldi sanırım

      Sil
  2. sizi takipteyim ben de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz güzel ve kültürlüymüşsünüz tabiki gelirim :D

      Sil
  3. Gife bayıldım :)

    Bülbülü Öldürmek çok güzel bir kitaptı, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gif de kendisine bayılıyor baksana :P

      Evet boşuna pulitzer ödülü almamış :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...