11 Mayıs 2016 Çarşamba

Meydan Okuma 28-29-30 -FİNİSH-



28) En sevdiğiniz 3 Müzik grubu 

Haydeee ne kadar zor bir soru bu ya bence meydan okumanın en zor sorusu bu şimdi birini saysam diğerine ayıp olacak yani tek bir alanda müzik dinliyor olsam derim tamam bu olsun ama bilemedim şimdi .. 


 -Yann Tiersen ( Ne çok sevdiğimi bilmeyen kaldı mı kaldıysa hadi geçmişe dönük yazıları okumaya , goşun ) 
-The Beatles ( Saymayanı dövüyorlarmış ) 
-gun s roses (olsun , olsun diyorum çok düşündüm seçemedim bir türlü )

Bonus :
-Yndi Halda (ben akıllı bunların konserlerini görmemişim ama iş yazmak gelince 1. sıraya yazıyorum :( çok üzgünüm yaa hatırladıkça kızıyorum kendime nasıl haberim olmazz )


29.Korkularınızdan Bahseder misiniz ? 

Ne bir hayvan ne de yükseklik ne de karanlık gözüm karadır istedikten sonra başa da geldikten korkmam , ama bir korkum var ki sağolsun insanlar sayesinde (yüzünden) oluştu yıllar geçtikçe de perçinlendi.. Aldatılmak, kandırılmak . Birilerinin benim arkadamdan iş yapmasından çok korkuyorum her şeyden haberimin olmasına elbette gerek yok ama beni kandırmaları canımı en çok yakan şey olurdu.

30) Neden blog yazmaya başladınız 

VEEEEE 30 ! heyoo çok mutluyum çalsın sazlar ! Challenge bitti :P EE kim kazandı meydan okumayı var mı öyle kazanan valla kim kazandı bilmiyorum da bütün kirli çamaşırları döken biz bloggerlar kaybettik baya :P 
Neyse son soruya geliyorum , bloğa 5 yıl mı oldu kaç yıl oldu onu bile unuttum neden yazmaya başladığımı da unuttum kendimi bildim bileli hep bir yerlere bir şeyler yazarım burası da onladan biri ayrı öyle büyük bir hikayem yok yani 

Hayat Ağacı çünkü , Hayatın kendisinden ilham alarak yazıyorum her geçen gün hayat benim için gizemini koruyan bir büyü gibi yaşıyoruz ama neden olduğunu bilmeden bilinmezlik içinde  kendi hayatımın içinde hayat ağacımı yetiştireceğim kısacası nefes alabileceğim bir alan olduğu için HAYAT AĞACI ! İyi ki VARSIN HAYAT AĞACIM :)  

6 yorum:

  1. Gözünüz aydın valla, ben bile bitsin istedim 😄Ben dayanamazdım herhalde bu kadar uzun bir challenge'a, sırf sabrınızdan dolayı kazandınız bence bu challenge'ı bitirenler 😄 Hadi o zaman gelsin yeni yazılar☺️.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha sağol valla :D hayır yapcam insanlara challenge bitti diye :P şaka bir yana daha önce film meydan okuması vardı hiç böyle olmamıştı neden şimdi oldu bilemedim .
      Neyse gelsinn yeni yazılar ama bir süre müsadeee :)

      Sil
  2. the pink floyd :) ve the bon jovi :) de olmalı o listedeeeee :)) the mariposaaa the hayat ağacııııı :)

    biberleri bu hafta çektim. süs için mi koydu ki acaba baharatçı amcaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink Floyd'dan helallik istemeliyim :P Ama ikisini birden yazabilseydim Pink Floyd kesinlikle olurdu . Bon joviiii ehh işte bilmem :D

      Bu vakitte mümkün değil kurumaları süstür o süs :)

      Sil
  3. son yazımı bi okusana noluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudumm ,güzel bişey ben de katılırım ama Sen de katılacaksan katılırım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...