12 Haziran 2016 Pazar

1*




Hiçbir  şeyin önemi yok benim için yaşamın ya da ölümün her şey insani şeyler asıl olan bütün bunların arkasında yatan şey her şeyin başladığı , bitişin başladığı başlangıçtan farksız değil .
Kopuk bir gitar telinin bağlanma ihtimali nasıl yoksa beni hayata bağlayan ipleri de bağlamak imkansız artık öyleki  gitar telini ancak yenisini takarsanız o telini kullanabilirsiniz ama teli bağlayamazsınız. Ben de ise  yeniden takılması için yeniden doğmam gerekiyor ya da o tele dokunmadan yaşamak
Neden niçin diye sormadan bana verileni sorgulamadan yaşamak yanılma payları koyularak benim için yazılan bu hikayenin sonuna gelinceye kadar rolümü başarıyla  tamamlamak o tele dokunmadan eksik ama tammış gibi mış gibi sen gibi ben gibi herkes gibi dünya gibi kendi evrenimi yaratmak yarattığım evrende mutlu olmak sen gibi ben gibi biz gibi unutmuş gibi sorgulamamış gibi .. yaşamak.

Delirdiğimi söyleyen yanılır aydınlık bu taraf gelmeyin kirlenir.


2 yorum:

  1. Bayadır beynimden vurulmuyordum, iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maksimum yeteğim uykudan uyandırmak silahlar bize göre değil :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...