12 Haziran 2016 Pazar

2*

Size bu dünya haricinde başka bir yer var desem ne dersiniz ?
Kaçınız , kaçmak gitmek ister ?
İnanan Herkes biliyor başka bir dünya olduğunu cennet diyorlar adına ya da cehennem

Koca bir evrende yalnız olduğumuzu tek bir yaratıcı olduğunu tek ırk olduklarını her şeyin onlara özel olduğuna inanıyorlar.
İnanıyorlar onlara söylenen her şeye sorgulayınca cehennemlik oluyorsun cehennemin dibindeki insanlar cenneti arıyorlar cehennemde cenneti arıyorlar şamballa misali olmayan şehri olmayan kenti ufak bir mahallede arıyorlar
Ölümden sonra yaşam var mı bilemem henüz hiç ölmedim ölseydim bilirdim bilmediğim şey hakkında konuşamam ama şuna bakın 

(Pablo Carlos Budass adında sanatçı bu İllüstrasyonunda tüm bir evreni tek kareye sığdırarak adeta biz kibirli insanların aslında ne kadar da küçük olduğumuzu gözler önüne seriyor .Sanatçının gözlemlenebilir evrenin logaritmik resminde Güneş sistemi ortada, iç ve dış gezegenler, Kuiper Kuşağı, Oort bulutu, Alfa Centauri, Kahraman Kolu, Samanyolu, Andromeda Galaksisi, yakın galaksiler yer alıyor dikkatli bakın. )

Böylesine bir evrende yalnız olduğumuza inanmak delilikten öte değil..
Böylesine kocaman bir evrende biz kendini büyük sanan yaratıkların bir noktadan farksız olduğumuz gerçeğini kabul etmemek de delilikten öte değil..

Dünya bir hücre biz hücrenin atomları ne bir eksik ne bir fazla  molekül bile olamayan insanoğluna selam ve saygılarımla.



6 yorum:

  1. İç içe mimari, iç içe benlik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bunu unutmaya programlanmış insanoğlu..

      Sil
  2. Evrende yalnız değiliz, başka dünyalar var, başka canlılar var, bir ikinci hayat var, cennet var, cehennem var, Tanrı var, evren var. Hepsi var. Biz varız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de yokuz bir hologramdan ibarettiz neden olmasın bazı fizikçiler bunu ciddi olarak düşünüyorlar :)

      Sil
  3. ay valla ben giderim başka gezegene evrene her bir yereee :) her şey dahil tur var mıııııı meselası marsaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marsa var tabisii bahsetmiştim ya benim vizem var her zaman gidiyorum sana da çıkarttıralım olmuyor böyle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...