9 Ağustos 2016 Salı

Düşünce Yağmurundan Şemsiyelerinizle Kurtulamazsınız

Çok uğraştım , şehirleri değiştirdim insanları değiştirdim kıyafetleri değiştirdim saatleri hatta zamanı değiştim bir ileri gittim iki geri gittim yerimde kaldım kaldığım yerde unuttum her şeyi hatırladım değişen bir şey olmadığını gördüğüm de ise bıraktım her şeyi zamana kafa tutmayı bıraktım ,bıraktım diye kendimi kandırdım çünkü bir şeyi başarmanın öncesi kendini o şeye inandırmaktır inandım ,inandım her şeyin bir gün çok güzel olacağına diğer günler saçma olsa bile bir gün çok güzel olacağına inandım bütün  o sorgulara rağmen çok uğraştım çok inandım.

Sonuç ;

Sonucu Size bilsem de söyleyeceğimi sanmıyorum söylesem anlar mısınız ki , neyin neden böyle olduğunu düşünürken siz zamanı yaşarken benim zamanı sorguladığımı söylesem anlar mısınız ki , gündelik yaşamın eroinleri insanları uyutur büyütürken  her şeyden uzaklaştığımı söylesem hayvan ve bitkileri insanlardan çok sevmeye başladığımı söylesem mesela ya da boşverin merhaba diyelim yeni güne .

bu yazıyı okuma hızınıza göre şuan belli bir dakikanız geçti boşa geçmesin size bilgi verici bir şeyler söyleyeyim ama neye göre bilgi sinema desem mesela , yakında sinemaya gitmedim, gitsem desem hangi filme giderim ki matt damon'nı  çekici buluyor olmam başlı başına hiç sevmediğim cia ajan film serisinden biri olan jason bourne 'na gitmeme yeterli sebep olur mu bilmiyorum.

Müzik desen , off onsuz olmuyor illa ki şarkılar bulunuyor amy 'i sevenler derneğine üyeseniz bu şarkıyı seversiniz başka da demicem bir şey


Kitap olarak aradığım hiçbir kitabı sahaflarda bulamıyorum . Nadir kitap 'tan denk geliş bir sahafın sitesinden gidip alacağım en sonunda ama onu da sahaf olunca pek cesaret edemiyorum genel de tanıdık bildiğim sahaflardan alışveriş etmeyi seviyorum .Fikir versenize

Yine boşa geçen 1 dk oldu değil mi 1200 robot aynı anda dans ederek guiness rekorlar kitabına girmiş  alın bu yeni haberi :P

tamam ya iyi hissedince size expo yu anlatacağım söz , ben anlatıncaya kadar hazır  memurların izni açılmış tekrar kapanmadan önce antalyaya gitmeyi düşünen varsa diye ön bilgi  olarak söyleyey,m expo giriş fiyatları 60 dan 15 e düşmüş ;) goşunnn ya da goşmayın bakalım onu diğer yazı da anlayacağız..

6 yorum:

  1. Kafalar karışık, olsun severiz 😄 Şarkı zaten bilinen sevilen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dondurmanın da karışığını severim sade çekilmiyor bu hayatta :)
      Şarkı çok güzeel eveeet :))

      Sil
  2. Şarkı çok güzelmiş :) Expo'yu bir de senin gözünden okuyalım.

    YanıtlaSil
  3. Şarkı benim de yeni keşifim bir arkadaşım önerdi günlerdir dinliyorum :)
    Expo 'yu yazacağım en kısa süredee

    YanıtlaSil
  4. Ne anlamlı bir başlık ve yazı. Şarkıyı severim bir aralar uzun süre favorimdi kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yeni keşifim bilmiyordum geö olsun güç olmasın :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...