30 Eylül 2016 Cuma

İmece Meydan Okuma ( Gün -3 & 4 )

Çabuk çabuk 3 gün geriden geliyorum hem de 10 günlük meydan okumaya ayhh bana ne ler oluyor nasıl olur geriden gelirim diyerek bugünden itibaren hepiciği düzenli olacak söz veriyorumm :) 

Gün 3 : Öğrenmek istediğiniz yetenek ? 

çeviri hatası var acaba diye düşünmedim değil zira yetenek , doğuştan gelen bir güçtür dolayısıyla "öğrenilebilir yetenek "ifadesi   pek doğru gelmedi sahip olmak istediğimiz yetenek olsa daha iyi olur gibi geldi  bana öğrenilebilecek bir şey değildir ya vardır ya yoktur ama yeteneğin yok olması o alanda ilerlemeyeceğiniz anlamına gelmesin bana göre insan bir şeyde kendini geliştirmek istiyorsa geliştirebilir yeteneği var ya da yok sonuçta yetenekte güzellik gibi göreceli bir kavramdır. 

İşin felsefesine de değindiğimize göre şimdi soruyu cevaplayabiliriz, sahip olmak istediğim yetenek , resim yeteneğim yok ama resim yapıyorum , müzik kulağımın olduğunu düşünüyorum ama müzik yapmıyorum daha doğrusu devam etmiyorum diyeyim tekrar devam etmek isterdim ama gitarımı yenilemem lazım kuzenin gitarına göz diktim aslında eğer elde edersem tutmayın beni :P 

Sahip olmak istediğim yeteneek , yüksek hafızalı olmak isterdim yaa evet en çok bunu isterdim balık hafızalı olmam bazen işime yarasada çoğu zman eksikliğini hissediyorum hafızası kuvvetli insanlara bayılıyorum ve bayıldığım kadar kıskanıyorumm 

Gün  4 Sizi ifade eden ay ? 

Temmuz çocuğuyum temmuzun ortası yazın ortası sıcağın ortası  kim ister k böyle bir ayda doğmayıı  küçüken doğum günlerim hep tatile gelir diye üzülürdüm :P bu da öyle bir ayrıntı işte 

Beni ifade eden ay , biliyorum blogu takip edenler bu kadar melankolik bir blog sahibesi olarak tabi ki sonbahardan bir şey seçeceğimi düşünüyor olabilir ama aslında burası sadece buzdağının görünen yüzü bir de eriyen tarafım var  oldukça sıcak ve esprili ama bunun için o buzdağını aşmanz gerekiyor :P ayy bu da gereksiz bir ayrıntıydı neyse durun sorunun cevabını vereyim artık ben olsam olsam NİSAN olurdum.Nisan 1 Nisan çünkü bu hayatın kendisi ŞAKA gibi .. ayrıca  Papatyaaaa mevsimi (◕‿◕✿) 

8 yorum:

  1. Ohh ne güzel döndün sen böyle challenge ile, devam böyle devam 😄.
    En çok istediğim mi düşünmedim ama resim çizenlere her zaman büyük saygım olmuştur. Ben de isterdim canım sıkıldığında kağıt köşelerine karalama yapmayı valla çok cool 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa sen niye yapmıyorsun challenge daha bitmedi ancak yarıladık katılsana sen dee :)

      Resim çizmekten çok çizmeye çalışıyorum ama olsun birileri hatta benim kendimin bile beğenmeme gerek yok :)

      Sil
    2. Düzenli yazamayacağımdan katılmadım yoksa davete gerek yok atlayacaktım ☺️
      Bence de ya çiz çiz. Güzel hissetiriyorsa hele bırakma, şöyle arada kendinin beğendiği falan olursa hani paylaş bizimle de ☺️ Biz de beğenelim 😄.

      Sil
  2. Melankoliye son artık :D Papatyalar açsın :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku da inanma sanırsın kendileri her gün blogunda parti düzenliyor :P

      Sil
  3. "Yıkılmadım ayaktayım", yok yav öyle olmayacaktı, "kaçırmadım, ben de başladım" olacaktı :) 5 soruyu birden cevaplayarak ben de katıldım, hem de yaş ortalaması biraz yükselsin dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahaha aynen yaa yakaladımm bırakmam :D
      Ne iyi yaptın başlayarak birazdan bakacağım hemen cevaplarınaa :)

      Sil
  4. Yüksek hafıza o kadar da güzel bişey değil. Bence yol yakınken değiştir :P
    Papatyalar da Nisan da sana yakışır Maricim <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...