28 Eylül 2016 Çarşamba

İmeceli Meydan Okuma (Gün - 2)

Geldik ikinci sorumuza " Hayal ettiğiniz meslek nedir ?"

Taammm soruya denk geldikkk ,lanet olsun diyerek uyandığım şu günlerin tek sorumlusu olmayasıca meslek hayatımken bu sorunun benimle dalga geçer gibi yaa mariposa ne hayal ediyordun ne oldu bak gördün mü ne oldum demicen ne olacağım diyeceğin dediği günlerde kesinlikle , okurken  hayal ettiğim bu değildi diye isyan ederek soruyu cevaplıyorum zira  oldukça idealist olan ben şu günlerde idealizm kırıntılarıyla idare etmekteyim. O kırıntılar bittiğinde ne olacağını çok merak ediyorum.

Küçükken bir kaç farklı meslek hayalim vardı sonrasında bir anda şuanda olduğum mesleği istediğimi farkederken buldum yani aslında" küçükken"  hayal ettiği mesleğe sahip olan azınlıktan biriyim ama farketmediğim bir şey aslında istediğim şeyin bu olmadığıydı bunu farkettiğimde geç olmuştu ama yapacak bir şey yok şuan ne hayal ediyorsun diye sorsalar o kadar çok insanlardan ve toplumdan soğudum ki sadece kendimin ve zihninim yer aldığı sade bir yaşam ve o yaşamı dolduracak boyalarım fırçalarım veya fotoğraf makinem olsun isterdim meslekse ressam değil fotoğrafçı değil sizin sınırladığınız hiçbir mesleği istemiyorum. eğer bu toplumun bir parçası haline gelmek zorunda kalmasaydım bir sonraki neslimi düşünmesem zaten zorunda kalmazdım o ayrı konu diyeceğim o ki insansız hava sahası benim hayali mesleğimdir. Saygılar.


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...