27 Eylül 2016 Salı

Meydan Okuyorummm (1- GÜN)

Karamsar sözlcüklerle buraya karaladığım her bir sözcük için affınıza sığınıyorum nefes almadan okuduğunuz her cümlemde hissettiğiniz hissettirebildiğim melankoli içinde ama yetişkinlik böyle bir şey işte hayal edilenlerle ile eldekileri çıkarma yaptığında komşuya gitmeden bir sonuç elde etmeye çalışmak kadar zor ve meşakatli  durum böyle olunca da mutluluk hayal edilenden teye bir uçan kuş ve peşinde onuna uçmaya çalışan elinde  balonlar bir mariposa yürü be bre!
 Kısacası iş hayatım saçmalıktan bir cm kaymıyor , memnun değilim çıksam bir türlü çıkmasam iki türlü dertliyim bu kadar derdimin arasında bir dert daha edindim ama bu güzel bir dert derdime derman olacak   kısa bir dert tabiki yeni bir  challengee zihnin arka sokakları yeni bir challenge başlattı her ne kadar adına imece usulü koysa da  alçak gönüllük ediyor soruların araştırma kısmını tamamen kendisi üstlendi o yüzden ona teşekkür ediyorum , bizlere blogger alemine 10 günlük de olsa nefes alacak bir vakit aralığı oluşturma imkanı sağladı .. 

Katılmak isteyen herkes sorulara buradan ulaşabilir


Soru 1 : Sizi mutlu eden bir şarkı

Mutluluk çok uzaktan geçen bir geminin adıydı. 
Onu bulabilen bir dalgalar bir de martılardı 
Bizler de denizin içindeydik 
Ama 
Yüzme bilmiyorduk 

o yüzden mutluluktan öte beni harekete geçiren bir şarkıyı seçtim ; 

(AC/DC - Spoilin' for a fight)





6 yorum:

  1. AC/DC oley ! O albümde Story May Day ve Wheels vardır bir de, of ki ne of :)) Motörhead kadar gaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama yaa saat kaç olursa olsun insanda bir enerji patlaması oluyor keşke şimdi de böyle gruplar olsa

      Sil
  2. Çok iyi bir giriş olmuş ama bu!:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm başlamak bitirmenin yarısıdır şimdiden 2 günümüz bitti bilee :)

      Sil
  3. Olumsuz yazınca üzülüyorum.:( Şarkı güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günlük yaşamda yeteri kadar sahte gülücükler atıyoruz bırak burda özgürce yaşayalım melankolimizi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...