7 Ekim 2016 Cuma

İmece Meydan Okuma (GÜN -10 )

10) Size İlham veren birisi 

Bu  dünyaya herkesin bir geliş amacı olmalı kimse canı sıkılıpta inmemeiştir dünya ya ya da çıkmamıştır çıkma inme konusuna tam emin değilim , kimisi toprak diyor kimisi bi yerlerden düştü diyor kimisi yüzdük geldik kimisi yıldızdık diyor bişeyler bişeyleri işte konumuz bu değil. Herkesin bir geliş amacı var senin benim  önemli olan o amacı bulabilmek bulabildim mi hayııır .. Ama bulabilenler var en azından kısmen bulmuşlardır . 

Edison , Tesla ( Edisonu öne yazmam teslayı kızdırır mı ki :P ) Einstein  gibi gibiii bir çok bilimadamları ve onların hedeflediği amaçlar çerçevesinde tükenmeyen azimleri bana her zaman ilham kaynağı olmuştur. Çünkü  bir insan bir şeyi çok istedi mi onun için yeteri emeği gösterdiğinde elde edeceğini düşünürüm buna inanmak isterim henüz bu düşünceme somutlaştıramasam da bu şekilde düşünmek bile beni yeteri kadar azimlendiriyor.
 Özellikle şu son 2 seneyi ele aldığımızda hayatımı tek bir merkezde devam ettirmeye çalıştığımı kabul edersek bu yolun sonunda size ilham kaynaklarımın bendeki somut etkisini gösterebileceğime ,daha somut bir ifade ile istediğim amaca ulaşacağıma inanıyorum.

Sorunun cevabına gelirsek , vazgeçmeyen mücadeleci ruhunu kaybetmeyen pes etmeyen her kim olursa bana ilham verecektir.


Veee böylece bir meydan okuma daha bitmiş bulunuyor bir sonrakilerinde görüşmek üzere bizimle kalın . :) 


8 yorum:

  1. Tesla kızmış öyle dedi bana :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara gönlünü alırımmm ben onun :))

      Sil
  2. Yılmamak, güçlü kalmak ve devam etmek inanılmaz zor. Düşündüm de, bunu başarabilen insanlar gerçekten büyük ilham kaynağı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu başarabilen insanlar o kadar az ki biz insanlar kabullenmeye proğlanmışız adeta..

      Sil
  3. Sen ne kadar inkar etsen de ruhun bir bilim kadınına ait Maricim :)
    "Çünkü bir insan bir şeyi çok istedi mi onun için yeteri emeği gösterdiğinde elde edeceğini düşünürüm buna inanmak isterim" kesinlikle katılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim inkar ediyormuş ben mii :P keşke bilimkadını olsaydımmm evet yaa ah gençliki şte bilemiyor ki insan :)

      Sil
  4. Nereye gittiğimiz nereden geldiğimizden daha önemli galiba:) Başarı istemek ve emekten ibaret dediğiniz gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle neyi istediğimizi biliyorsak başaramayacağımız hiçbir şey yok yeterki buna inanalım ve isteyelim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...