1 Ekim 2016 Cumartesi

İmeceli Meydan Okuma (GÜN - 6 )

Dünya 'da değiştirmek istediğiniz 5 şey

Yapabilseydim eğer kendi alice harikalar diyarımı yaratırdım ve öyle bir yer olurdu ki burada insanlar yer almazdı çün kü Dünya o kadar mükemmel bir yer ki  insanlar burayı haketmiyor dünya tekrardan yaratılması gerekse her şey aynı kalsın isterdim ama yine de eğer ki diyorsanız dünyadaki 'insan hayatında ' değiştirmek istediğiniz 5 şey

İNSANLAR
İNSANLAR
İNSANLAR
İNSANLAR
İNSANLAR

Ne zaman İnsanlar değişir sevgiye hoşgörüye kulak verir o zaman şuanda değişmesi gereken hiçbir şeye gerek kalmaz her şey kendi mükemmeliğini bulur . .


Ama   bırak bu bilmiş sözleri mariposa  olabilitesi olan şeylerle gel bize derseniz değişmesi gereken diğer 5 şey

1) İşim :D ( Kesinlikle değişmesi gerekiyor )
2) Odamda yer alan lanet olası süryat ( olabildiğince gereksiz yer kaplıyor onun yerine tuvalimi koymak isterdim.)
3)Hali hazırdaki arabaları değiştirmek isterdim şöyle ışık hızıyla yarışır cinsten birşeyler olsun hasret özlem  kalmasın artık
4) hasret özlem demişken evet onlar da gitsin herkes sevdikleriyle birlikte olsun yav
5) değişim hakkımın bitmesi değişsin hiç bitmesin :P (beyin yandı )


8 yorum:

  1. Hiçbir şeyi değiştirmiyorum :D O kadar bıktım "insanlığın dünyasından" artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn ana fikir buydu teşekkür ederim tek bir cümle ile özetlediğin için :))

      Sil
  2. ışık hızında giden arabalardan ben de istiyorum! çok sevdiğim insanların çoğu çoook uzakta yahu çok üzülüyorum bazen buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta mümkünse ışık hızını geçsin hayal gücümün sınırı mı var nasıl olsa :))
      Sevdiğim insanlaın sevdiği insanlarıyla birlikte güzel bir komün kurmak isterdimmm :)

      Sil
  3. Listene bayıldım. Ben de 5 kez amin dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehehehe amin dediysen oldu bu iş :)

      Sil
  4. İnsanlar bu dünyayı hak etmiyor, o kadar doğru ki!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...