2 Ekim 2016 Pazar

İmeceli Meydan Okuma ( GÜN-7)


Korkmasanız denemek isteyeceğiniz şey ?

Genciz yaa kormak da ne  , Ekstrem ne kadar spor varsa  Siz söyleyin biz yapalım :)  bence insann belli bir korkma eşiği var onu aştıktan sonra her şeyi yaparsınız .

 Denizde yüzerken ilk dubalara kadar yüzdüğüm anı hatırlıyorum mesela bir çoğunuz eminim yanında başka iyi bilen birileriyle gitmiştir bense tek başıma gitmiştim çünkü bir şeyi yapıp ya da yapamayacağınızı yalnız kendiniz karar verebilirsiniz yapabilirim dedim ve yaptım . Gerisi teferruat çok düşünmeyin kendinize inanın :)



(İmmence - sleep dealer)






( Nottt : Çevremde gözü karalığımla bilindiğim doğrudur )

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Denizde dubalara kadar yüzme konusunda ben de aynı şekilde tek başıma gitmiştim ilk olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş tesadüf ya da deli cesareti mi desek :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...